Ga naar inhoud

Show your daily drive


GuidoK

Aanbevolen berichten

Leuk zo'n Alfa 155 in mooie staat! Zie je haast nooit meer op de weg. Koesteren!

 

Ik heb maandag a.s. de aflevering van mijn nieuwe daily: G30 LCI, een 530i in Pythonic blue. Ik kijk er naar uit! En vanavond ga ik de speling op de Z3 pook verhelpen, ben Pim erkentelijk voor de zeer duidelijke how-to!

 

 

  • Like 1
Link naar reactie

Mooi! Ik vind de Volvo designtaal ook prachtig op het moment. Heb nog heel even een V90 overwogen maar omdat ik in 2011 een V70s heb besteld als leaseauto, en die toch op een aantal punten niet heel erg goed beviel (motorisch, schakelen, en toch best wat problemen mee gehad), heb ik besloten om niet voor Volvo te gaan. Maar dat was wel een heerlijk ruime en praktische auto met fantastische stoelen.

Link naar reactie

Deze kleur heet "Phytonic Blue" en het was een beetje een gok, want ik heb hem besteld zonder hem ooit gezien te hebben. Vrij nieuwe kleur.

 

De tint is sterk afhankelijk van het licht. Met zonlicht lijkt het lichtblauw, bij bewolkt weer heel donkerblauw. Ik ben blij verrast nu ik 'm in het echt zie.

 

Hier valt er wat zonlicht op de neus:

 

 

 

 

20200803_112908.jpg

Link naar reactie

Volgens mij ben ik ook de eerste, in ieder geval bij mijn dealer. Hij had er 40(!) verkocht dus er zullen spoedig meer te zien zijn op 's Neerlands wegen. De eerste 500km zitten er op en wat waren dat fijne kilometers!

Link naar reactie

Prachtig die hedendaagse Volvo's. Mooie designs, fijne auto's en veel waar voor je geld. P.S. Er is nu net een zakelijke V60 editie aangekondigd die onder de 40K zit en dat is gewoon een ijzersterke aanbieding.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

En ik heb mezelf ook op een nieuwe daily getrakteerd, een X3, en Carbonzwart staat wat mij betreft ook de F25 goed 😎 

M'n trouwe gezel voor bijna 15 jaar, rechts in beeld en net ingereden, mag naar z'n volgende baas. 

spacer.png

aangepast door 330dM
  • Like 2
Link naar reactie

In Duitsland is dat omslagverhaal veel minder van toepassing, en kiest men bewuster voor de kwaliteiten van een bepaalde motor. Ik moest trouwens nog best aanpoten om een X3 35d bij te halen op de autobahn. 

Link naar reactie

Niet alleen in Duitsland hoor, ik wil ook zo lang als het maar kan en betaalbaar blijft met die 6 in lijn diesel rond blijven brommen 😎

Km. stand was een van de belangrijke argumenten om voor deze te gaan, auto is door de vorige eigenaar voor lange stukken gebruikt,

dat blijkt ook uit het stuur en het hele interieur: als nieuw, en de banden, van hetzelfde bouwjaar als de auto met zelfs nog prima profiel, zeker voor.... 😲

aangepast door 330dM
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe "daily" in ontvangst mogen nemen:

Een Polestar 2 Launch Edition in de kleur "Moon" - Een 6 cil. klinkt en loopt prachtig, maar 660Nm geruisloos direct beschikbaar is ook een geweldige ervaring kan ik jullie melden:punk:

Maar even zo goed kan je er heerlijk rustig in alle rust mee cruisen luisterend naar de geweldige Bower & Wilkins geluids installatie.😊

 

Aflevering IMG_20200911_111956.jpg

  • Like 3
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.