Ga naar inhoud
  • Doneren
  • Het onderhoud van het forum is in handen van het team van administrators. Die investeren hun tijd op 100% vrijwillige basis.  

     

    Toch kost het in de lucht houden van het forum het nodige. Er komt achter de schermen dan misschien ook meer bij kijken dan je denkt. Het is veel meer dan alleen een domeinnaam en één of ander forum softwarepakketje. Wij maken voor de vormgeving en het onderhoud van het forum al jaren gebruik van Invision Community. Dat is een geavanceerd, maar duur systeem. Het hele systeem staat bij hen in de cloud en wordt automatisch geüpdatet. Wij betalen hier een maandelijkse fee voor, die afhangt van de hoeveelheid gebruikers. Ook huren wij zelf (dus niet via Invision Community) een serverruimte voor de opslag van alle bestanden (o.a. de foto's, de how-to's en bijlagen bij topics en berichten). Verder maakt het forum nog gebruik van een template, verschillende plug-ins en applicaties, die óók allemaal regelmatig tegen betaling moeten worden geüpdatet. Kortom, de kosten voor het onderhoud van het forum zijn stevig.   

     

    Daarom bestaat er al enkele jaren de mogelijkheid om, op geheel vrijwillige basis, te doneren. 

     

    De opzet van het doneren:

    • Vanaf 2017 gelden nieuwe donaties voor 12 maanden (was per kalenderjaar). De bedoeling is om dit ergens in de nabije toekomst via een geautomatiseerd proces in te gaan voeren, maar tot die tijd loopt het nog via de aloude manier van de PayPal button links bovenaan het scherm of per bankoverschrijving
    • Er is geen minimum donatiebedrag. Wanneer er meer dan € 15,00 wordt gedoneerd, ontvangt de donateur de extra voordelen zoals deze altijd al golden (zie onderaan)
    • Donateurs worden na afloop van de periode van 12 maanden weer terug gezet naar de groep Members
    • Donateurs worden met een willigkeurig kleurtje aangeduid, zoals bijvoorbeeld: >>Donateur 2021<<

     

    Om te kunnen doneren, zijn er twee mogelijkheden:

    1. Je gebruikt de blauwe PayPal button links bovenaan het scherm, of klikt op de link in deze regel. Vermeld daarbij duidelijk je forumnaam in de omschrijving, zodat je betaling ook te herleiden is. De donatie valt niet onder de gebruikersbescherming van PayPal en valt het al evenmin onder een service of goederen. Vriendelijk verzoek om het vakje daarvoor dan ook niet aan te vinken.
    2. Je maakt het over via internetbankieren/telefonisch bankieren/handmatig. Dan gebruik je de volgende gegevens:
    • ABN-AMRO Bank IBAN rekening nummer NL64 ABNA 0591 5329 56
    • BIC code ABNANL2A
    • Ten name van R.O.B. Nieuwenhuis CJ te Hengelo
    • Vermeld ook hierbij duidelijk je forumnaam

     

    Hieronder nog even de voordelen voor donateurs:

    • membergroep vermelding in een kleurtje
    • advertentierechten
    • zowel advertenties als forumritten kunnen als 'eigenaar' van deze berichten omhoog worden 'geschopt' (zgn. bumpen)
    • de mogelijkheid persoonlijke berichten (PM's) aan 50 members tegelijk te versturen (standaard 5)
    • ongelimiteerd aantal PM's versturen (standaard 50)
    • PM's versturen met bijlagen
    • PM's versturen aan mensen waarvan de PM-box vol zit
    • geen search flood restriction meer (als je als Member relatief snel meerdere zoekopdrachten invoert (2x of vaker binnen 15 seconden) wordt je verzocht even te wachten. Als je dat als >>Donateur<< doet kun je gewoon vrolijk blijven doorzoeken...)
    • meer opslaggeheugen (ongelimiteerd, fair-use policy) en mogelijkheden voor het uploaden van afbeeldingen en documenten
    • twee extra schouderklopjes bij evenementen (op een door de >>Donateur<< zelf te bepalen tijdstip, tijdens het evenement in ontvangst te nemen)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.