Ga naar inhoud

Show your daily drive


GuidoK

Aanbevolen berichten

Dit is (lang geleden) een poos mijn daily ride geweest....

 

Heerlijk blok. De "gewone" 4.4 liter V8 met 286pk.

 

3zmV3EK.jpg

 

fA0CzXT.jpg

 

wi1xnvi.jpg

aangepast door PHS
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Op 16-12-2017 om 11:19 zei Veloce:

 

Het is typisch een VW, eigenlijk heel saai maar omdat het een dure uitvoering is hebben ze er een heleboel ''chromen'' biezen opgeplakt.

 

Het enige extra chroom tov alle andere uitvoeringen is de bies aan de onderkant.

Daarmee kun je natuurlijk ook stellen dat alle Passats duur zijn (en vind ik van wel).

 

En saai... Ja elke Z4 vind ik frivoler. Voor de rest natuurlijk alleen maar smaak kwestie.

Link naar reactie

BMW 330 d met BMW performance power kit 320 PK met de waanzinnege zf automaat.

Concurentieloos, wat diesel power betreft. Dikke benzine wagens  met 350 pk kunnen dit niet bijbenen in tussen sprintjes.

koppel 600nm.

Addaptief M onderstel en nagenoeg full optioneel. Elke dag weer die glimlach, qua looks en prestaties.

Motorfiets, BMW scrambler 1200 boxer. Luchtgekoelde, cardan aangedreven boxer met 110 pk. Geweldige motorfiets wat betreft looks, geluid, beleving. Inmiddels redelijk aangepast wat betreft scrambler look. Top motorfiets.

Laat ik natuurlijk ook niet mijn heerlijke Z3 qp vergeten, elke dag weer genieten van deze karakterbak. 

Tsja, BMW’s blijven heel mooi en rij beleving is geweldig.

 

Link naar reactie

En qua auto vind ik de F10 ...en de G30 (vrijwel hetzelfde van buiten) mooier

Zo iets moois wordt helaas niet meer gemaakt.

 

Graag plaatje van onder de motorkap ????

T.o.v. zo'n V8  en graag en geluid fragment . Niet te vergelijken. 
Maar goed uiterlijk ziet de auto er mooi en modern uit    maar over 15 jaar kijkt niemand daar welicht nog naar denk ik..  

Link naar reactie
Op 16-12-2017 om 11:19 zei Veloce:

 

Het is typisch een VW, eigenlijk heel saai maar omdat het een dure uitvoering is hebben ze er een heleboel ''chromen'' biezen opgeplakt.

 

Op 16-12-2017 om 11:19 zei Veloce:

 

Het is typisch een VW, eigenlijk heel saai maar omdat het een dure uitvoering is hebben ze er een heleboel ''chromen'' biezen opgeplakt.

Golfje zegt het ook zelf in scherm “fake plastic trees” ( chromen plastic biezen), aangevinkt op optie lijst.

Link naar reactie

Mijn engelse educatie vertaalt dat toch anders....

 

Ga er trouwens maar vanuit dat plastic delen uit een bmw en uit een volkswagen uit grotendeels dezelfde fabrieken/van dezelfde toeleveranciers komen :clown::book:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

De 2 belangrijkste redenen om voor een BMW 5 of Audi A6 (A4 is veel te klein om echt vergeleken te kunnen worden) te gaan ipv een VW Passat zijn smaak en statusgevoeligheid.

En daar is ook niks mis mee. Ik had ook voor een mindere luxe Passat kunnen kiezen met minder vermogen.

 

Eén erg belangrijk vinkje kun je bij de Passat dan weer niet zetten: 6 of 8 cilinders. Ook ik snap dat dat een show stopper kan zijn (anders had ik wel een Golf cabrio of zo'n lelijke EOS gekocht ipv van zo'n mooie Z4 :laugh: ).

 

Zet je dezelfde vinkjes in de optie- en motorisering lijst, dan wordt wordt de Passat in vergelijkingstests vrijwel altijd de betere auto gevonden. 2 willekeure samenvattingen:

 

FAZIT

Mit seinem vierten Vergleichstest-Sieg schlägt der VW Passat Variant den Audi A6 Avant und damit erstmals ein Fahrzeug der Oberklasse. Warum also einen teuren A6 kaufen, der auch noch länger und schwerer ist, wenn man für viel weniger Geld einen praktischeren, ebenso komfortablen und hochwertigen Passat bekommen kann?

Die Frage entscheidet wohl der Geschmack und ob man lieber mit vier Ringen und Prestige oder VW-Emblem unterwegs sein will.

 

Fazit

VW Passat Variant 2.0 TDI468 Punkte

Sieben Wertungen, sieben Siege: Mit überzeugenden Leistungen in allen Bereichen und einem harmonischen Gesamtpaket setzt sich der Passat Variant erneut an die Spitze. Im Vergleich zum BMW5er ist er sogar günstig.

 

Kom maar.... :laugh: 

aangepast door PHS
Link naar reactie
20 uur geleden zei GuidoK:

Mijn engelse educatie vertaalt dat toch anders....

 

Ga er trouwens maar vanuit dat plastic delen uit een bmw en uit een volkswagen uit grotendeels dezelfde fabrieken/van dezelfde toeleveranciers komen :clown::book:

Tjsa, waar jij vanuit gaat is natuurlijk jou Efteling wereld. Heb ooit een keer een VW in de lease gehad  waar je het chroom er zo vanaf kon krabben. Plastic trees, staat voor plastic hout  ( mijn Engelse educatie is waarschijnlijk,een graad hoger). Beetje premium heeft echt hout, een B-merk doorgaaans plastic, vandaar de woordspeling. Misschien wat lastig maar laar hem even indalen.💩

Als je trouwens een link hebt over over de beroemde plastic delen fabriek mag je deze wel delen met ons. Zal wel schelen als we iets aanschaffen.😂😂😂😂

 

Link naar reactie

Als jouw educatie zo hoog is, waarom vertaal je het dan in eerste instantie toch verkeerd? Is dat een hoog educatieve manier om te zeggen dat je ongelijk had? :cynical:

Chroom vertaalt niet als bomen, ongeacht welke opleiding je genoten hebt. :oldman:

 

 

Link naar reactie
25 minuten geleden zei PHS:

De 2 belangrijkste redenen om voor een BMW 5 of Audi A6 (A4 is veel te klein om echt vergeleken te kunnen worden) te gaan ipv een VW Passat zijn smaak en statusgevoeligheid.

En daar is ook niks mis mee. Ik had ook voor een mindere luxe Passat kunnen kiezen met minder vermogen.

 

Eén erg belangrijk vinkje kun je bij de Passat dan weer niet zetten: 6 of 8 cilinders. Ook ik snap dat dat een show stopper kan zijn (anders had ik wel een Golf cabrio of zo'n lelijke EOS gekocht ipv van zo'n mooie Z4 :laugh: ).

 

Zet je dezelfde vinkjes in de optie- en motorisering lijst, dan wordt wordt de Passat in vergelijkingstests vrijwel altijd de betere auto gevonden. 2 willekeure samenvattingen:

 

FAZIT

Mit seinem vierten Vergleichstest-Sieg schlägt der VW Passat Variant den Audi A6 Avant und damit erstmals ein Fahrzeug der Oberklasse. Warum also einen teuren A6 kaufen, der auch noch länger und schwerer ist, wenn man für viel weniger Geld einen praktischeren, ebenso komfortablen und hochwertigen Passat bekommen kann?

Die Frage entscheidet wohl der Geschmack und ob man lieber mit vier Ringen und Prestige oder VW-Emblem unterwegs sein will.

 

Fazit

VW Passat Variant 2.0 TDI468 Punkte

Sieben Wertungen, sieben Siege: Mit überzeugenden Leistungen in allen Bereichen und einem harmonischen Gesamtpaket setzt sich der Passat Variant erneut an die Spitze. Im Vergleich zum BMW5er ist er sogar günstig.

 

Kom maar.... :laugh: 

Oke, ik kies voor smaak dus in jou vergelijk een BMW, zelfs met kleinere motorisering beter als de ideale vertegenwoordigers auto. No hard feelings, maar als jij er blij mee bent prima toch.

Verder is het een beetje zielig om citaten te posten die jou keuze bevestigen🤡. Kan er nog een paar posten waaruit blijkt dat je beter de Skoda had kunnen kiezen. Denk ook dat jou auto niet kan vergelijken met een BMW 5 of Audi A6 (wishfull thinking) Denk meer aan de A4, Skoda suberB, Ford Mondeo, Volvo S60, enz. Nogmaals veel plezier ermee.

Link naar reactie
1 minuut geleden zei GuidoK:

Als jouw educatie zo hoog is, waarom vertaal je het dan in eerste instantie toch verkeerd? Is dat een hoog educatieve manier om te zeggen dat je ongelijk had? :cynical:

Chroom vertaalt niet als bomen, ongeacht welke opleiding je genoten hebt. :oldman:

 

 

See you soon in your village. De Efteling, smile and wave to me😂

Link naar reactie
Op 16-12-2017 om 11:19 zei Veloce:

 

Het is typisch een VW, eigenlijk heel saai maar omdat het een dure uitvoering is hebben ze er een heleboel ''chromen'' biezen opgeplakt.

Efteling is een mooie plek te wonen denk ik. Welke vermomming heb je, holle bolle Gijs? Kom graag een keer een bakkie bij je doen. Als je weer een keer iets zinvols te melden hebt, ga ik weer in discussie met je.

Verder mercs en porkers blijven vernederen, vergeet je petje niet🤓. Prettige avond, laat me verder met rust.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.