Ga naar inhoud

Show your daily drive


GuidoK

Aanbevolen berichten

Beide mooie wagens 

 

ik heb eens gezien op 5gear dat de s8 sneller was dan de R8 .

 

als je de s8 hebt met 605 of 520 pk zal hem toch rapper zijn dan de 640d :cool:

 

Tegen de s8 4,2 van 2001 360pk (toch aan elkaar gewaagd) denk ik ,

die sprint zou ik niet wille missen 

 

 

 

aangepast door Larsy
Link naar reactie

Wil je zien welke auto sneller is :

Hier (eerste link) kan je de meeste auto's ingeven en de rest zie je zelf

klopt 99,9% wel .

 

http://www.zeperfs.com/en/perfs.php?Action=Duel

 

 

Eentje die ik nog heb opgezocht tegen een andere wagen van 90's (ook een leuke :thumbup: hihi :cool:)

http://www.zeperfs.com/en/duel4449-669.htm

 

 

Hier kan ik wel uren duels opzoeken :P

echt een fijne site

 

aangepast door Larsy
  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Op 26-2-2017 om 11:33, Emi zei:

Veel 4 persoons BMW's naast de Ztjes :).

 

En hier nog een: recent Quarz Blau ingeruild voor Estoril Blau. Nou ja, ingeruild, de nieuwe komt van net over de grens.

 
daily1.jpg.302316ac6ad7887c9aaefe537b52755a.jpg

 

daily2.jpg.c9851d63ea16929c6bb20ca88163f32a.jpg

 

 

 

Het blijft een 118d. Trouwens, reed in mijn vorige graag een kikker, in dit type kom je wel eens een (blauw...) monster tegen ... 🙂

Binnenkort eens kijken hoe Estoril Blau en Phoenix Gelb langs elkaar matchen. 

 

 

aangepast door Phoenix
filesize plaatje
Link naar reactie

Iedereen rijdt een Bimmer zoals daily en funauto...ben niet verbaasd :lol:

 

Dit is mijn daily...

 

 

 

 

20161017_175030red.jpg

aangepast door Gundun
  • Like 3
Link naar reactie
  • Administrator

^ En hoe bevalt die qua bouwkwaliteit, etc.?

 

Overigens: niet iedereen heeft alleen maar BMW's hoor. Ik heb ook nog een onverwoestbare Volvo van middelbare leeftijd :thumbs_up:

Link naar reactie

Naast de BMW Z3 die ik trouwens ook regelmatig gebruik voor naar mijn werk rijdt ik in een Ford -C-Max in de bijzonder kleur limelight. Zelf ben ik nog nooit een C-max in deze kleur tegengekomen op de weg in ca. 60.000 KM. Op internet heb ik er een paar te koop zien in Nederland. Krijg veel reacties op de kleur, de en helft vindt hem prachtig de ander helft vindt het een verschrikkelijk kleur.5910ab9519590_C-Max2.thumb.jpg.66c2bf0512a31d0e50a388b80d9bf831.jpg

C-Max 1.jpg

Link naar reactie
21 uren geleden, 2.5si zei:

^ En hoe bevalt die qua bouwkwaliteit, etc.?

 

Overigens: niet iedereen heeft alleen maar BMW's hoor. Ik heb ook nog een onverwoestbare Volvo van middelbare leeftijd :thumbs_up:

 Ik heb vroeger een Golf VII Highline gehad, en deze is een stuk beter, vooral naarbinnen: de rijplezier is hoog dankzij het goede geluiddemping, hele rustige wagen ook op de hoge snelheiden. Het is niet perfect want het is ook een van de eerste die werd geproduceerd, en mijn verwachtingen waren heel slecht, maar tot nu moest ik de garage bellen een paar keer voor kleine dingetjes.

 

Het is misschien niet geraffineerd zoals een Audi, misschien meer simple/sportief zeg maar (minder knopjes, lichtjes, schermjes...), toch goed gebouwd.

Om te rijden is een echte aanrader: de stuur is fenomenaal, meer direct dan de Z3, veel vermogen aan de achterwielen en veel grip. Je kan echt merken dat is een auto die werd getekent om snel te gaan...en ik vind het bloedmooi.

 

Vingers crossed maar tot nu ben ik heel blij mee!

 

Nog een paar plaatjes...sorry dat het vuil is maar alle schone fotos zijn te groot :lol:

20161217_123020_resized.jpg

 

20161217_122940_resized.jpg

aangepast door Gundun
Link naar reactie

auto die werd getekent om snel te gaan...en ik vind het bloedmooi.

Wat kun je daar als auto liefhebber nog meer aan toevoegen:petje:

  • Like 1
Link naar reactie

Beetje laat, maar na een klein jaar nog steeds super tevreden, de Mercedes Benz GLA, AMG editie, uitermate relaxte wagen.....

IMG_1195.JPG

IMG_1309.JPG

IMG_2259.JPG

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.