Ga naar inhoud

Show your daily drive


GuidoK

Aanbevolen berichten

Mijn daily drive is mijn BMW Z4.... Ik heb ook een 116i - 2010 automaat- maar die heeft mijn partner van me gekaapt:

Deze winter hadden we wat last van sneeuw in Verbier - Zwitserland zonder winterbanden en zonder sneeuwkettingen... Tsja, als je in Griekenland woont koop je geen van die beiden: Nu heb ik dus wel kettingen! Ik kon de parkeerplaats niet verlaten!

Screen%2520Shot%25202014-08-28%2520at%25\

En hier de dag van de aanschaf! whahahaha

2013-09-15%252018.04.00.png

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gister een nieuwe daily gekocht een 2007 Bmw 330d Touring. De Z3 & 323ci zullen nu echt alleen voor het mooie weer gebruikt worden.

Foto's volgen. Woensdag word de 3er opgehaald.

En hij is opgehaald. Even een eerste fototje:

4A78351A-2C80-458D-B7A0-41FE704819C8_zps

aangepast door Bmw-fan
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 5 maanden later...

DSCN1869_zpsdhd75sfo.jpg?t=1431838820

Omdat ie zo mooi glimt hier een foto :P

Het gaat om een X3 3.5D automaat van 2009 met alle toeters en bellen. Momenteel ruim 130.000 km op de teller dus ik rij eigenlijk te weinig voor een diesel...

aangepast door Partagas
Link naar reactie

Zo, ook hier maar even een update van mijn (toekomstige) Daily, hij is inmiddels besteld en als het goed is komt hij over een X aantal weken.

En welke opties, tja het was moeilijk om te kiezen, dus dan maar nagenoeg alles, incl. M stuur, flippers en 8 traps sport transmissie (automaat), en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel meer.

as1.cdn.autoevolution.com_images_news_ga

Het is de BMW 420D Gran Coupé sport line met 190 paardjes, in de kleur Jatoba

aangepast door De Beertjes
  • Like 2
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Vandaag de 116i ingeruild voor een 3 series E90 LCI 320xd N47.

Het is een E90 van de laatste weken voordat de F gemaakt werd; hij is van 2010. Ontzettend lekkere stoelen met navigatie Professional.

Heeft er iemand nog update dvds en een code liggen?

bmw-320-limousine-2011-occasion_zpsulx8i

bmw-320-limousine-2011-occasion5_zps1c82

aangepast door kmk4444
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Na 2 weken alweer in de nieuwe Daily gereden te hebben ook maar even de update hier plaatsen, het is dus de nieuwe 420D Gran Coupé met 190 paardjes, plaatjes zeggen genoeg ik heb nog steeds een glimlach van oor tot oor en dat blijft volgens mij ook nog een hele poos.

IMG_0326%20-%20kopie.jpg

Nog onder het doek voor de onthulling

IMG_0342%20-%20kopie.jpg

De onthulling :clapping: :clapping: :clapping:

IMG_0384%20-%20kopie.jpg

IMG_0389%20-%20kopie.jpg

En de Mini is de nieuwe Daily van het meisje, moest ook maar direct een eigen beemertje hebben

IMG_0388%20-%20kopie.jpg

IMG_0355%20-%20kopie.jpg

IMG_0390%20-%20kopie.jpg

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nu 3 weken rijden in de 4 en nog kom ik iedere keer weer nieuwe dingen tegen en de big smile van oor tot oor is er nog steeds :) , en Arno, ja hoor ik ga hier nog heel lang en veel plezier aan beleven.

Link naar reactie

Prachtige 4 serie heel veel plezier ermee. Maar hoezo de onthulling in de werkplaats? Bij Dusseldorp Apeldoorn is dat gewoon in de showroom.

Wordt normaal ook in de showroom gedaan, maar deze werd verbouwd en was dus niet beschikbaar op het moment, of ik moest nog meer dan een week wachten, dacht het niet dus :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.