Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour VI 30 juni t/m 8 juli 2018 - Schotland


Aanbevolen berichten

14 uren geleden, Enzo Sebastian zei:

 stel Amanda en ik willen een avondje met z'n tweeën eten bij iets wat we tegenkomen bijvoorbeeld, een Mac Donalds bijv. kan dat dan?

Dan ga ik niet lastig doen over de kosten uiteraard......... STOMME TATTA'

Dacht niet dat ze daar Mc Donalds hebben, Ps wat is een Tatta?

Link naar reactie
5 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Thanks Arno! Ik zal die lange vragen om wat bordjes voor me te printen :laugh:

Die lange is toevallig in het voorjaar in Schotland, ik zal broodkruimels strooien hoef je geen route uit te zetten. Nog makkelijker volgens de baron zijn de wegen zo smal dat ik met de 6 vast een banden spoor in de berm achter laat kan je dat volgen. Succes met de organisatie Rob ik weet zeker dat het weer een succes gaat worden.

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

Je inschrijving is pas definitief na ontvangst van de aanbetaling van 20% van de totale reissom. Deze aanbetaling dient uiterlijk 30 september.

 

betaald...al weet ik nog niet waarvoor :cynical:

Link naar reactie

Inmiddels betaald. Bevestiging van Rob gekregen. Zodra Rob tijd heeft zet hij mij ook in oranje. Als ik goed tel zijn er nu 5 definitief. Wie volgen om in ieder geval de 10 vol te maken?

Voorkeur gaat uit naar de oversteek van IJmuiden naar Newcastle. Wie nog meer? Zal bij DFDS geen korting opleveren, maar mogelijk wel een gezellige avond samen.

aangepast door Zetter
  • Like 2
Link naar reactie
50 minuten geleden, Zetter zei:

 

Voorkeur gaat uit naar de oversteek van IJmuiden naar Newcastle. Wie nog meer?

 

Ik weet nog niet hoe ik ga. Misschien ga ik op de heenweg wel via een andere route dan op de terugweg.

Ik wil namelijk nog een zakenrelatie in Birmingham bezoeken tegen die tijd.

 

Ik pluk de dag wel :laugh:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
3 uren geleden, GuidoK zei:

Ik pluk de dag wel :laugh:

Kreeg een enthousiaste reactie van vrienden die vinden dat ik hun na afloop moet opzoeken in St.Andrew (boven Edinburg.

De terugreis boek ik dus zelf wel (if we are stil alive):sleep

Link naar reactie

Beetje whiskey drinken, beetje zalm eten etc.

Met een beetje geluk / ik hoop, wordt ik uitgenodigd naar de zeer exclusieve St Andrews golfclub. De vader is daar lid en vroeg mij toevallig afgelopen zaterdag of ik ook speelde (helaas,nee dus).  

Maar ach, het is nog zo ver weg.

Link naar reactie
  • Administrator

Gelukkig maar!! Niet teveel whiskey zoep'n dan hè? En met die upgrade van begin dit jaar kun je er weer minstens 25 jaar tegenaan :thumbup:

Link naar reactie

Zo, blij dat ik kijk, ik zie net pas de deadline voor de centjes. Gaat eraan komen Roberto! 

 

Oh, wij gaan trouwens 100% zeker vanaf IJmuiden vertrekken. Alleen nog ff gücken hoe dat gaat met het reserveren, anders val ik @JK-Z4-3.0i wel lastig en mag hij het regelen. 

Link naar reactie
  • Administrator

^ tof Cees! Dat maakt het in elk geval dat met diegene waarvan ik weet die nog gaan aanbetalen deze week, we in elk geval de 10 auto's aan gaan tikken :thumbup::thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie
Op 5-5-2017 om 23:30, BMW-Z-CSi zei:

Tevens heb ik van een aantal mensen vernomen dat zij 16u op een boot teveel van het goede vinden.

Als ik het goed lees vertrekt de boot om 17.00 uur en koste een 2 persoonshut 124 Euro.

Stel dat je pakweg dezelfde dag om 8 uur uit Utrecht vertrekt, dan ben je denk ik heel laat in New Castle:dry:.

 

Hutten moeten wel tijdig gereserveerd worden denk ik 

Link naar reactie
  • Administrator

^ dat is alleen de hut voor een enkele reis komt de retour en de kosten voor de auto nog bij, plus eten als je dat zou willen.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ga met het vliegtuig.....moet alleen nog even wachten op de offerte van de auto, die kon ik niet via cheaptickets regelen:clown:

Link naar reactie
Quote

^ dat is alleen de hut voor een enkele reis komt de retour en de kosten voor de auto nog bij, plus eten als je dat zou willen.

Heb even gekeken naar DFDS ferry. Op basis van 2 personen, 1 auto en een 2-pers. buitenhut ben je totaal € 570,00 kwijt  Komt ongeveer € 200,00 bij voor 4x ontbijt en 4x buffet. Dus per persoon:  € 385,00.  Ik was afgelopen zomer wat minder kwijt, maar dat is maand-afhankelijk. En ze hanteren prijzen op basis van de boekingen. Dat geven ze zelf toe. Moest voor een motor bijna hetzelfde betalen als voor een auto, omdat de beschikbare motordekken al volgeboekt waren.en de motor dus op het autodek moest worden gezet. Dus zal de uiteindelijke prijs wat kunnen variëren.

.Ja je zit lang op de ferry, maar een groot deel daarvan gaat voorbij door eten, drankje en slapen. Dat laatste lukt beter als je een buitenhut neemt, want met een binnenhut loop je de kans bijna boven de motor te slapen en die maakt dan veel herrie.

 

aangepast door Zetter
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, Niet in de spotlight en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.