Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour VI 30 juni t/m 8 juli 2018 - Schotland


Aanbevolen berichten

Wij zouden graag willen voorstellen om GEEN haalpension te boeken in de hotels maar alleen kamer met ontbijt. Dat geeft iedereen de vrijheid om 's avonds daar te gaan eten waar men dat wil en een vrije keuze qua menu. Niet iedereen heeft dezelfde smaak en/of voorkeur.

Link naar reactie
  • Administrator

Het wordt al weer een hele uitdaging om straks alle wensen qua aankomst/vertrek etc te gaan plannen, als ik ook nog rekening moet gaan houden met hotels zoeken daar waar ook eetgelegenheden in de buurt zijn, wordt het haast onbegonnen werk. Vergeet niet dat je vrijwel overal in de middle of nowhere zit en in elk geval daar waar ik de hotels voor nu een beetje op het oog heb, zit weinig losse horeca. Kortom, gewoon halfboard. Bij grotere groepen zullen ze vast wel buffetten willen samenstellen. Dan is er ook voor elk wat wils en anders vraag ik naar een keuze vlees/vis.

Link naar reactie
Op 17-9-2017 om 21:09, BMW-Z-CSi zei:

Het wordt al weer een hele uitdaging om straks alle wensen qua aankomst/vertrek etc te gaan plannen, als ik ook nog rekening moet gaan houden met hotels zoeken daar waar ook eetgelegenheden in de buurt zijn, wordt het haast onbegonnen werk.

Het gaat er niet om dat ik niet in de hotel wil eten waar we slapen, maar ik wil graag de vrijheid hebben om ook elders te kunnen gaan eten als we daar zin in hebben. Daar hoef je dus dus niets méér voor te regelen, maar juist minder.. Bij de Toscane 1 rit zat toch ook geen diner inbegrepen?

Ik snap het probleem niet zo.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator
41 minuten geleden, JK-Z4-3.0i zei:

Bij de Toscane 1 rit zat toch ook geen diner inbegrepen?

Toscane 1&2 waren een ander verhaal, 1 vast hotel voor de hele week, hele dag rondslenteren in dorpjes en van te voren niet weten hoe laat je in het hotel terug bent. Dan is het niet handig om ineens ergens weg te moeten omdat het diner in het hotel om een uurtje of 20 is.

 

Dit is weer rijden van hotel naar hotel, waarbij ik momenteel totaal nog niet weet hoeveel hotels totaal en hoeveel nachten wel of niet in hetzelfde. Ik ben momenteel al weer 3 weken haast avond aan avond weer aan het puzzelen om de mooiste routes en plekjes aan elkaar te rijgen. Ik heb wat strategische punten waar ik in de buurt hotels heb gemaild. Pas na het voorrijden weet ik hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden. En tussendoor moet er ook nog een route voor 22 oktober worden uitgezet en voorgereden etc.

 

42 minuten geleden, JK-Z4-3.0i zei:

Ik snap het probleem niet zo.

Zet maar een Europatourtje uit, dan snap je het na de 1e dag regelen en plannen al wel :wink:.

 

Als ik elke avond zonder diner doe, zijn er wel weer mensen die dan zeggen van "ik heb graag met diner want ik wil niet op het laatst nog ergens wat moeten zoeken". En als ik op de één zijn/haar verzoek in ga, moet ik ook op een ander zijn/haar specifieke verzoek in gaan. En ik heb al de nodige aparte verzoeken gekregen de afgelopen 6 jaar... Om dus ongelijke en daardoor wellicht ongewenste situaties te voorkomen, zet ik de rit uit zoals ik hem voor ogen heb. 

Link naar reactie

Met halfpension hebben wij geen probleem, ik vraag me alleen af hoe het zit als - stel Amanda en ik willen een avondje romantisch (?) met z'n tweeën eten bij iets wat we tegenkomen bijvoorbeeld, kan dat dan? Dan ga ik niet lastig doen over de kosten uiteraard...... Maar, dan wil ik niet dat de hotelbaas mij staat aan te kijken van: 

 

'IK HEB VOOR JOU AARDAPPELPUREE GEMAAKT, EN NU VREET JE HET NIET, STOMME TATTA'

 

 

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur terug, Enzo Sebastian zei:

stel Amanda en ik willen een avondje romantisch (?) met z'n tweeën eten bij iets wat we tegenkomen bijvoorbeeld, kan dat dan?

Dat moet je Amanda vragen... :hypocrite:

 

Dat zal zeker geen probleem zijn, we hebben Ruud en Guido aan boord dus dat komt wel op :laugh:

  • Like 1
Link naar reactie
21 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

. En ik heb al de nodige aparte verzoeken gekregen de afgelopen 6 jaar..

Niet van mij.  

Toch zou ik deze keer wel eens bij het ontbijt gekleurde hagelslag als broodbeleg willen hebben.

Ook lijkt het me leuk om eens in een alcoholvrij hotel te overnachten.

Dat monster interesseert me niet, hoop wel dat je wat figuren in zo'n rokje kan regelen die op zo'n doedelzak spelen.

  • Haha 3
Link naar reactie
31 minuten geleden, mohikaan zei:

Ook lijkt het me leuk om eens in een alcoholvrij hotel te overnachten.

 

Als je genoeg zuipt is de alcohol op een gegeven moment vanzelf op....:doubledrunk:

  • Haha 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, Niet in de spotlight en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.