Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour VI 30 juni t/m 8 juli 2018 - Schotland


Aanbevolen berichten

5 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

^ dat is alleen de hut voor een enkele reis komt de retour en de kosten voor de auto nog bij, plus eten als je dat zou willen.

Weet dat ik er niet zo slim uitzie, maar dat snapte ik wel hoor:hypocrite:.

Maak me meer zorgen om de drank rekening:cynical:

Link naar reactie

Losgeld ransomware inmiddels gestort dus wij gaan mee.

Af-, aan-, over-, in- of bijhaken weten we nog niet maar ik denk dat wij de treintunnel nemen of de Calais-Dover boot.

Een dag of 3 a 4 extra denken we ook nog over na.

  • Like 1
Link naar reactie

Misschien zijn er wel deelnemers die nu in zonde leven?.:cynical:   

Kunnen in Gretna Green goedkoop trouwen zonder de hele familie uit te nodigen. met trouwautos en diner en de hele poespas.

.

Wij zijn graag getuigen. (nemen genoegen met een hapje en een paar drankjes). 

gretna green2.jpg

gretna green3.jpg

gretna green4.jpg

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Vond het een beetje discriminerend.

Denk dat ik ook maar met die Amsterdammers op de boot ga. Zal tegen die tijd mn kennis over de selectie van Ah-Jax wel wat opfrissen en me wat verdiepen in vullingen en kronen, om een beetje mee te lullen.

Link naar reactie
  • Administrator
14 minuten geleden zei mohikaan:

Vond het een beetje discriminerend.

Moet ik die gast een Ban geven.....

Link naar reactie

ach, tis een Limbo.

EFFE wat anders.  Als mensen via Calais willen rijden omdat ze dat leuk vinden of gemakkelijker, moeten ze dat natuurlijk doen.

Als ze de kosten vergelijken met de Ferry v.a. IJmuiden, moeten ze niet alleen de benzinekosten rekenen, maar de variabele kosten.

 

Heb geprobeerd de variabele kosten van een BMW 3 serie (heel veel verkochte leaseauto) op te zoeken,  maar kan er niets over vinden.

 

Schat eens in wat je auto MINDER waard is als er 40.000 km MEER op de teller staat. (Vooral bij jonge autos zal dit goed merkbaar zijn)

Na 40.000km ben je waarschijnlijk toe aan een set nieuwe banden (16"" of 19" breedset?)

Onderhoudsbeurten gedurende 40.000.

Slijtage/reparatie gedurende 40.000km

stoel/interieur slijtage aan interieur na 40.000 km.

Mss wat autoschade incalculeren, of verwacht je nooit schade te rijden?

 

Tel boven genoemde kosten op en deel het door 40.000km.

Tel daar ca, €. 0,12 benzine/km (uitgaande van 1:12) bij op en je hebt een benadering van de variabele kosten. (hopen dat gedurende die periode niet jouw auto totalloss gereden is).

Denk dat je snel aan de €. 0,40/ km zit

Vermenig vuldig dit met het MEERDERE aan Km dat je moet rijden om in IJmuiden te komen. (want dat kost natuurlijk ook wat geld) en je hebt de meerprijs van de rit over Calais (kosten overtocht?).

 

 

 

 

 

 

aangepast door mohikaan
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

^^ :dry:....denk als je hier allemaal rekening mee moet houden dat de beste oplossing is:

 

Auto verkopen en niet meegaan :clown:

Link naar reactie

Och, sommige mensen zijn begonnen met uitrekenen dat Calais voordeliger is.

Mijn (geheel gratis) bijdrage is dat Die mensen daar dan rekening ook mee moeten houden. Probeer alleen maar beetje te helpen/ mee te denken. 

Ps. heb pas 2 nieuwe achterbanden, 20inch. breedset laten monteren voor €. 600,- Mn auto rijdt VOLGAS bergopwaarts 1:5 of zoiets en het rijdt heerlijk:laugh:

  • Like 1
Link naar reactie

Henk, helemaal gezellig als je meegaat!  Je hoeft je niet te verdiepen in Ajax of tandheelkunde wat mij betreft, we hebben ook nog maar 9 maanden voor vertrek. 

 

Als je op de boot bent: je kunt Amanda en mij herkennen aan de twee identieke gemakkelijke doch hippe opvallend gekleurde ANWB jassen die een comfortabele bescherming bieden tegen eventuele regenval in Schotland. 

  • Haha 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, Niet in de spotlight en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.