Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Europatour VI 30 juni t/m 8 juli 2018 - Schotland


Aanbevolen berichten

Zojuist, BMW-Z-CSi zei:

 

En vwb het doorrijden... Denk aan de uitspraak van Clarkson: POWERRRRRRR

 

Ja maar je kan niet dóór een auto heenrijden die voor je rijdt.

 

Het lijkt mij erg leuk om op de heenreis (of terugreis) een deel door het lake district te rijden (of wales/snowdonia natuurlijk, maar da's veel verder om), maar dan niet over de snelweg natuurlijk. Wel wat spannende lokale weggetjes, maar dat vergt natuurlijk veel tijd.

Link naar reactie

ALS we inderdaad meegaan zou het zo maar kunnen dat we ook eerder gaan.  Wales en Lake District klinken wel aantrekkelijk (met een knipoog naar Land's End) en dan zijn de zuidelijke(r) routes weer aantrekkelijker.  Daarnaast is Edinburgh ook wel wat extra tijd waard....  dat wordt dus nog een puzzeltje m.b.t. overtocht en tijdstip en tijdsduur.... choices, choices,choices....:chinscratch::blink:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
  • Administrator

Als ik had geweten dat er zoveel mensen eerder willen gaan, had ik dus wel een volledige route over Wales kunnen uitzetten :mellow:

 

Wacht nog gewoon even met boeken van de boot. Ik zal nog eens met DFDS in conclaaf gaan of ik een kortingscode kan bemachtigen. Dan kan ieder voor zich bepalen wanneer ze het schip in gaan voor wellicht een iets beter tarief dan standaard losse boeking :laugh:

  • Thanks 1
Link naar reactie
15 minuten geleden, BMW-Z-CSi zei:

Als ik had geweten dat er zoveel mensen eerder willen gaan, had ik dus wel een volledige route over Wales kunnen uitzetten :mellow:

 

 

Kan dit niet als nog?

Of moeten we de mensen van zroadster.org vragen of ze voor ons een leuk opzetje kunnen maken?

Ik denk dat de schorpioen wel in is voor een mini-meet :)

  • Haha 1
Link naar reactie
46 minuten geleden, Scorpion zei:

^die zitten rond die periode in de Alpen:laugh:, komen ook zoals het er nu uitziet niet naar de Limborit

 

Heb je al een beoogde datum voor de limborit dan?

Ik hoop niet dat het samenvalt met het internationale z treffen in DLD (die datum is ook nog niet bekend trouwens) want het lijkt me ook leuk om daar eens naar toe te gaan. Daar komen ook veel mensen (en veel interessante uitvoeringen van z jes)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Om alvast in de stemming te komen:

Ps. Weer een knappe song en opzet van de clip. Wat een fantastisch veelzijdig artiest was/is hij toch. (Voor de jongere Z3 rijdertjes. Dit is Paul McCartney.  Ex Beatles, hier met een nieuwe band.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die de Beatles en alles wat Paul daarna heeft uitgebracht køtmuziek vindt... :hypocrite:

  • Like 1
Link naar reactie

Wij zijn hier nog even in conclaaf over de heen- en terugweg (nachtboot is voor Jacqueline out of the question). Ook de tijdsduur, maar 7 dagen is nog een issue maar dat kunnen we zelf eventueel wel oprekken met een paar dagen.  Lees graag de ontwikkelingen en wat we daar gaan doen behalve aan de verkeerde kant van de weg rijden. Ik begrijp dat de deadline 30-9 is dus tegen die tijd nemen we wel een beslissing.

Link naar reactie
19 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die de Beatles en alles wat Paul daarna heeft uitgebracht køtmuziek vindt... :hypocrite:

 

Beatles niet leuk?

 

OK mul of kintyre is idd een gedrocht.

 

Die heb ik overigens ook al gezien, maar dan vanaf de andere kant (Torr Head in N. Ierland; kleinste afstuand tussen ierse eiland en engelse eiland)

Link naar reactie

Noteer ons maar! dit lijkt ons toch wel heel fantastisch...... :thumbup::clapping:  De plaatjes zijn al "verbazingwekkend"....  Hier wil ik sturen !

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, Niet in de spotlight en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.