Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ is dat <_<, hier twee garages en moeten nog steeds 2 auto's krabben oh wacht dan moet je ze er wel inzetten :171:

.........tja dat gaat niet :hypocritesmiley:

Link naar reactie
3 uren geleden, 2.5si zei:

Pictures...

Eerst de keuzestress: een lompe Amerikaan of een subtielere Europeaan (Ghibli of 640 cabrio)?

31697698615_590f263037.jpg

 

De jury was unaniem: Amerikaanse overdaad  moest 't worden!

Daarmee bleven drie stuks blik in in legokleurtjes over: een ondergemotoriseerde Mustang in Tomaatrood, een Camaro Coupé in Kanariegeel of the daddie of 'm all: een 'subtiel' vormgegeven 'Vette in smaakvol hoogglans wit. 

 

31697697935_dc420ab050.jpg

 

De afwerking is voor een Amerikaan alleszins redelijk, maar niet te vergelijken met een BMW/Benz/AMG.

Véél gizmo's: stoelverwarming én ventilatie, HUD, verstelbaar onderstel, customisable dashboardklokjes en meer van dat fraais.

De grootste beloning is natuurlijk de overbemeten V8 met bijbehorende [Clarksonmodus] Powerrrrrrrrrr [/Clarksonmodus] én geluid...

 

Weglegging/rijgedrag was verrassend goed, gaan we later vandaag verder - en kritischer - aan te tand voelen... :rolleyes:

(ik vrees dat we met meerdere handdoekensets thuiskomen van de benzinespaarzegeltjes :P)

 

30887633013_157e39fd60.jpg

 

 

 

 

 

aangepast door pimgmx
  • Like 3
Link naar reactie
5 uren geleden, pimgmx zei:

 een 'subtiel' vormgegeven 'Vette in smaakvol hoogglans wit. 

 

Heerlijk over the top ! :clapping:

 

 Dat mag, nee moet zelfs met zo'n bak :thumbs_up:. Veel plezier met dit apparaat !  :thumbup:

 

 (gaat wel lukken denk ik zo :wub: ) 

  • Like 1
Link naar reactie

Zolang je een kick van zo'n auto krijgt speelt geld ,kosten of verbruik  geen rol . Kun je het betalen doe je het . En anders kijk je er gewoon verlekkerd naar. Ik kan ook geen Porsche betalen maar daar om vind ik hem wel leuk . En ook zo'n corvet blijft gewoon een lekker brutaal ding.

aangepast door MNZ3M
tekst foutje
Link naar reactie
3 uren geleden, 2.5si zei:

...ben benieuwd...

Hij bevalt ons tot nu toe beter (maar geen bergwegen gehad om te testen) dan de AMG GT-S van 't vorige automobiele uitje.

Minder gizmo's die je rijgedrag onder controle proberen te krijgen/houden, waardoor het rijden puurder voelt. 

 

Wel wat kleine frustraties: het dak kan alleen open/dicht met draaiende motor óf na een halsbrekende combinatie van interieurknopjes indrukken, het leer is van een oneuropese Peppie-en-Kokkie-kwaliteit (al slijtplekken bij 25000 mijl, really?), je hebt GEEN bergruimte in het interieur (de houder van mijn zonnebril vulde 't hele deurvak) en in de kofferbak passen hooguit een niet al te volle weekendtas plus kleine rugzak.  

De upsides: de stoelen zitten érg goed, de stoelventilatie is een heer-lij-ke optie hier, de navigatie en HUD werken tadellos, en had ik al lyrisch lopen bazelen over die motor en wegligging? :rolleyes: Verbazingwekkend weinig bodyflex voor een cabrio maatje slagschip, dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt...

 

In eco-modus gooit de ECU een cilinderbank op standby, wat 'm verrassend zuinig maakt op de saaie snelwegstukken. Letterlijk één draai aan de knop en je switcht naar sport- of trackmodus: bij een agressieve dragrace (don't ask :ph34r:) kan je de brandstofmeter zien bewegen, woeha!

 

De uitvoering die wij huurden kost-ie hier rond de 65K$; grofweg twee keer zo duur als een instapmustang.

Maar daar krijg je dan wel een armeluissupersportwagen voor...

Link naar reactie

^er is ooit wel een tuner geweest die die tri-turbo in een 3 serie gelepeld had....

440pk aan dieselpower in een 3 serie :blink: (dat blok was ook nog eens gekieteld)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Dat de nieuwe TomTom 6200 B.I.Z.A.R. gaaf en goed is... :thumbup:

 

Enkele features:

 

Route tracking in Gpx en direct sharing

Routeplanning via Itn of Gpx

3D kaarten

Online file- en flitsinformatie

Full sync met mobiel dmv voorlezen IM en SMS berichten en handsfree bellen

Lekker groot scherm van 6"

Magnetische houder; klik en vast

Etc. Etc. Etc.

 

Het heeft even een paar jaar geduurd, maar eindelijk is er iemand wakker geworden op de ontwerpafdeling en heeft de routeplanning feature weer teruggebracht op alle nieuwe systemen. HULDE!

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.