Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Dat de 6 grand coupe irl wel echt een prachtige wagen is

• Administrator
Geplaatst:

dus eigenlijk is dit deel 11. :P

Ga ff langs Rob voor een bril

Geplaatst:

Dat een M6 echt niet zuiniger dan 1 op 5.5 kan rijden (20/100 zie je vaak in het display).

dolletjes

Geplaatst:

een M6 koop je volgens mij ook niet uit milieutechnisch oogpunt, toch??

Geplaatst:

Nee, voor het geile geluid.

Maar waar je een V8 best laag in de toeren kan rijden en hij nog redelijk zuinig is (net zoals de M54 3.0 gewoon rustig 1 op 11 haalt bij normaal gebruik) is er met de 5.0 V10 hoe je ook rijdt niet zunig te rijden.

Maar wie zon ///M met V10 koopt als daily heeft vermoedelijk ook aandelen Shell ofzo haha.

• Administrator
Geplaatst:

Haha wat een held! :punk:

Geplaatst:

Wordt ie aan elkaar geplakt met Bison, of gaat ie de kliko in, Pim?

• Like 1
Geplaatst:

Dat er na veel vijven en zessen nu dus een Paypal knop zit op het forum. En? Stromen de donaties al binnen nu het zóóó veel makkelijker is gemaakt??? :rolleyes:

Geplaatst: (aangepast)

Bijna 10% van de donaties is via paypal binnen gekomen volgens mij als ik ff snel kijk. (ik moet natuurlijk afgaan op wat er op het forum geschreven wordt)

Ik denk dat paypal graag in z'n statieken zou willen zetten dat het gebruik van hun product een omzetstijging van 10% teweeg brengt :)

Om nog maar te zwijgen van de verhouding paypallers/conservatieven sinds die button er is ;)

Hij neemt alleen zoveel plek in op de pagina; ik had 'm zelf ergens anders geplaatst (maar dan was ie wellicht niet zo opvallend/effectief)

aangepast door GuidoK
Geplaatst:

Hij neemt alleen zoveel plek in op de pagina; ik had 'm zelf ergens anders geplaatst (maar dan was ie wellicht niet zo opvallend/effectief)

Ik ben al blij dat ik hem daar heb kunnen plaatsen. Eigenlijk wil/wou ik hem in de blauwe balk maar vind het zo ook wel goed :punk: Als ik weer zin heb zal ik nog eens kijken...

Geplaatst: (aangepast)

Dat sinds de aanwezigheid van een nieuwe doneerfunctie

de P bij sommige woorden automatisch een G wordt

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

aangepast door coot
Geplaatst:

Het Z3 Forum volgens mij het eerste en enige forum is waar je betaling de boventoon voert en bepaald wat je kunt doen.

Registratie alleen is niet meer voldoende.

wordt dit een trend?

• Administrator
Geplaatst:

Nee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen