Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het Z3 Forum volgens mij het eerste en enige forum is waar je betaling de boventoon voert en bepaald wat je kunt doen.

Registratie alleen is niet meer voldoende.

wordt dit een trend?

Ik heb een link op het Porsche forum geplaatst...

Geplaatst:

ik heb een heleboel tijd gedoneerd middels berichten typen.

:clapping::blink:

Geplaatst:

Mij is opgevallen dat er weinig gestemd wordt op de fotowedstrijd. Morgen is de laatste dag dat het nog kan. :)

Mij is tevens opgevallen dat ziek zijn je hele ritme in de war gooit. Ik wilde om 13:00 even gaan liggen. Om 22:30 werd ik weer wakker. :blink:

Geplaatst:

Mij is opgevallen dat je werk en sierpaarden hebt, ook met auto's. Dit is de foto van mijn garage nu ik net thuis aan kom met 5 cm sneeuw. Gelukkig staat de ZZZZ warm onder zeil :cold:

z4sneeuw.JPG

  • Administrator
Geplaatst:

ziek

Beterschap jongen! :cold:

Geplaatst:

Dat sinds de aanwezigheid van een nieuwe doneerfunctie

de P bij sommige woorden automatisch een G wordt

Dit is nog steeds zo, krijg je wel leuke effecten door zoals Gaypal button haha.

Geplaatst: (aangepast)

^ daar doelde ik ook op, alle andere woorden gaan wel goed.

en als ik in m'n geheugen ff opfris, kan ik wel eens de aanstichter zijn van dit gebeuren :newblush:

met mn geejpal

aangepast door coot
Geplaatst: (aangepast)

Waar het hart van vol is, loopt de mond van over :lol:

aangepast door gsusivo
Geplaatst: (aangepast)

^ Hahahahaaa, :lachen:

moet ik nu joehoe gaan roepen Ivo?

ik heb al een kappersauto

aangepast door coot
  • Administrator
Geplaatst:

kan ik wel eens de aanstichter zijn van dit gebeuren

met mn geejpal

Idd, maar waar hebben jullie nou problemen mee...met Paypal?

Geplaatst: (aangepast)

ohh het PtoG virus is nog selectief ook

peejpal dan

aangepast door coot
  • Administrator
Geplaatst:

^ Wat is ie toch knap he die Ruud? Valt jullie dat ook op? :lachen:

Geplaatst:

^ Wat is ie toch knap he die Ruud? Valt jullie dat ook op? :lachen:

Totdat ie straks je koplampen per ongeluk verkloot. :nasty:

  • Administrator
Geplaatst:

Ruud kent mijn professie en zou dat dus nooit doen ... :lol:

  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Idd, maar waar hebben jullie nou problemen mee...met Gaypal?

Hier nergens last van: Gaygal

aangepast door Z3Mrunner
  • Administrator
Geplaatst:
Edited by Z3Mrunner, Today, 07:47.

Grapjas :lol:

  • Administrator
Geplaatst:
Edited by Z3Mrunner, Today, 07:47.

Prutser :sleep:

Geplaatst:

dat ik zo'n vermoeden heb dat er eentje naar de US wil.

"Of de film ook in de Nederlandse bioscopen gaat draaien is nog onbekend"

Geplaatst:

OOOOOOHHHH YEEAAAAAH!!!!!!!! :clapping::lol::punk::thumbup::sFun_banana2: :sFun_banana2: :sFun_banana2: :sFun_banana2:

(er stonden nog veel meer banaantjes te springen maar er zit een limiet op blijkbaar...)

dat ik zo'n vermoeden heb dat er eentje naar de US wil.

"Of de film ook in de Nederlandse bioscopen gaat draaien is nog onbekend"

Waaat???? Nou die halve seconde was ik heeeeeel gelukkig.... Ik had niet meer dan de kop gelezen. :muur::rant:

Ik hoop maar dat David weet wat ie zegt want voorlopig is de dooie mus nog niet tot leven gewekt....

Geplaatst:

Prutser :sleep:

Schuth 2.5Si heeft het niet gedaan, die was er anders dan ik zelf te verstandig voor. Wat een lichtend voorbeeld voor de mensheid is dat toch.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.