Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Voor Coot:

Renderen is het genereren van een digitale afbeelding uit een driedimensionaal model met behulp van de computer. Het model is een beschrijving van objecten en de eigenschappen daarvan in een strikt gedefinieerde taal of datastructuur. Het bevat informatie over de geometrie, de belichting, de schaduw en de eigenschappen van de objecten.

A footwell is a compartment in the front of a car which is designed to accommodate the feet and outstretched legs of the driver or passenger. Typically, a passengercar has two footwells, one for the driver and one for the passenger, separated by the vehicle's control panels and console. In vehicles where all of the controls are mounted on the dash or steering column, the footwell may consist of a single large recess in the front of the car.

aangepast door IvoZ3
Link naar reactie
  • Administrator

Eigenlijk moet ik voor jou de topic titel aanpassen Patrick

in ''wat valt mij NU pas op'' deze stond er namelijk al heeeeeeel lang :sleep:

Link naar reactie

Renderen is het genereren van een digitale afbeelding uit een driedimensionaal model ....... van objecten en....... in een strikt gedefinieerde taal of datastructuur. ....... informatie over de geometrie, de belichting, de schaduw en de eigenschappen van de objecten.

Je hebt een prachtig technisch taalgebruik Ivo.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat men in Eindhoven voor eerst sinds jaren weer eens een autoradio hebben ontwikkeld. Erg slim, met ingebouwd dockingstation voor Android (305) of iPhone (310) telefoons! Hoe verzin je het??

Binnenkort maar eens kijken of hij al leverbaar is en uitproberen. Hebbuh!

http://www.philips.nl/c/entertainmentsystemen-voor-in-de-auto/carstudio-dock-voor-android-telefoon-cmd305a_12/prd/nl/;jsessionid=CDD229BF54A57AC396442552112E911D.app101-drp2

Link naar reactie

^^apart. Maar die dock is volgens mij alleen voor een ipod/iphone. De rest is wat mij nu zo lijkt gewoon bluetoot carkit/a2dp muziekstreamen.

Of is die 305 versie met een soort universele dock? (android heeft natuurlijk geen standaard docksysteem)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Dock is voor Android met USB aan de onderkant. Via een kabeltje is elk ander Android toestel aan te sluiten. Ze hebben tegenwoordig weer een hele range autoradio's zag ik, inclusief uitklapscherm en dubbel-din. CMD305a is de Android versie, CMD310 de iPhone. Als de Note tussen de klemmen past, zit dit apparaat nog deze maand in mijn Z3 :punk:

Beter gejat en mooier uitontwikkeld dan die eerste blokkendozen waar een iPhone ingeklikt kan worden. Allemachtig wat een lelijke dingen waren dat!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Maar dat is dan dus een soort universele dock, met verende klem.

Sowieso als die pas gemaakte houders zijn ook niet altijd even handig; als je een beschermhoesje om je phone hebt past het niet meer. Die moet je dan elke keer weer verwijderen als je 'm erin wil plaatsen.

Link naar reactie

Er worden weer apple's met peren vergeleken hier.

Iedere fabrikant heeft wel zijn sterke en zwakke punten.

De een wat meer sterke en de ander wat meer zwakke :lachen:

uiteindelijk komt toch alles uit China. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.