Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Haha, nou ja vanuit Bemmel en Borne zitten we snel op de Duitse autobaan met onze Z's ^_^

Geplaatst: (aangepast)

^ Ja,.... dat compenseert alles !! :lachen: :lachen:

aangepast door coot
Geplaatst: (aangepast)

Ik zag op tv de ellende in Algerije een ouwe werkplek en dacht doe maar Bemmel.

IMG_0004_NEW-1.jpg

IMG_0037_NEW.jpg

Ze zijn in die 30 jaar niet opgeschoten zeg.

aangepast door throttle up
Geplaatst:

ik zie wel dat je nog nooit in Bemmel geweest bent. :hypocritesmiley:

Geplaatst:

En ook niet in Borne, die zaten bijna eerste rangs bij e vuurwerkshow in Enschede een paar jaren terug!

Geplaatst:

en hij is waarschijnlijk opgelicht

ten eerste "doe geen aannames!"

ten tweede is dat je eigen fout wanneer je dat overkomt,je moet altijd eerst over de prijs onderhandelen en dan pas instappen.

ten derde word ik van de gemiddelde tuktuk bestuurder echt niet zo bang dat ik hem te veel zou gaan betalen :punk:

ik moet echt eerlijk zeggen dat wij geen slechte ervaringen hebben met de mensen in thailand,ze waren allemaal eerlijk genoeg om keurig wisselgeld terug te geven ,en alles klopte ook.

de tuktuks waren al evenmin een probleem,net als alle andere vormen van vervoer.

enige wat mij gebeurde was dat ik plotseling met een slang om mijn nek stond voor een foto en dat de man daarna geld wilde zien!

ik had er al op gerekend maar een mede reiziger was nogal verrast het bedrag wat hij vroeg was dan ook wat hoger dan ik zou verwachten en hij noemde het pas achteraf.

ik heb hem gewoon iets voorgesteld waarvan ik vond dat het redelijk was en we hadden een deal.

als ik perse nergens voor had willen betalen dan had ik streng moeten weigeren de slang omgelegd te krijgen vond ik.

en ik was wel benieuwd hoe dat voelde zo,n grote slang.

Geplaatst:

Ik zag op tv de ellende in Algerije een ouwe werkplek en dacht doe maar Bemmel.

Ze zijn in die 30 jaar niet opgeschoten zeg.

Ik geloof niet dat ze recente beelden hebben van In Amenas. Ik was er 1.5 jaar geleden om te werken en het was geen NL qua moderniteit, maar eerder vergelijkbaar met Belgie, dus zo ver achter lopen ze echt niet daar hoor.

en ik was wel benieuwd hoe dat voelde zo,n grote slang.

Grappig dat jij naar thailand ging om te kijken hoe een grote slang voelt. De meeste mensen gaan juist voor andere dingen naar thailand ;-p

  • Administrator
Geplaatst:

Ja en als die mensen niet goed opletten en er bij een vrouw met zware stem geen alarmbelletjes gaan rinkelen, staan ze ook ineens oog in oog met een grote slang :lol:

Geplaatst:

30 jaar geleden was er geen enkele voorziening, hier en daar wat nomaden die de kisten van ons matriaal pikte.

IMG_0028_NEW.jpg

  • Administrator
Geplaatst:

Dat Hans van Baalen de boel aardig weet op te blazen...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21232099/__Van_Baalen_bij_moordaanslag__.html

,,ik zou het congres van de Beweging voor Rechten en Vrijheden toespreken en liep op Dogan af om hem de hand te schudden. Op hetzelfde moment rende een klerenkast van een vent op de voorzitter af en richtte een pistool op zijn hoofd. Ik hoorde de droge klik van de patroon die vastgeklemd bleek in het wapen. Puur geluk dat de aanslag mislukte.”

Nou, ik weet niet... maar als je op iemand afloopt die net de zaal staat toe te spreken, dan ben je aardig onbeschoft. Los daarvan is die hele Van Baalen in de video nergens te bekennen. Wel een opa met wandelstok/paraplu op 1m00. :sFi_hammer2:

Geplaatst:

een vrouw met zware stem

daar heb ik er zat van gezien ja!

zelfs een voetmassage van zo een gehad ik mocht anders ook wel mee naar boven zei hij/zij ,nja beneden met de rest erbij vond ik wel beter :lol:

Geplaatst:

30 jaar geleden was er geen enkele voorziening, hier en daar wat nomaden die de kisten van ons matriaal pikte.

wel leuk dat ze met je op de foto wilden :lachen:

  • Administrator
Geplaatst:

daar heb ik er zat van gezien ja!

Och niets om je voor te schamen hoor, ik heb genoeg DVD's van onderstaande persoon in de kast staan...

bullock.jpg

Geplaatst:

hoezoo rob wilde je beweren dat die voorheen ook een vent was?

  • Administrator
Geplaatst:

Het mars/venus verhaal of zoiets, verhalen doen al jaren de ronde

Geplaatst:

oh ja heb ik dan nooit iets over gehoord zeg!

kan het mij ook niet voorstellen eigenlijk,amanda lear ja maar sandra bullock nee ik zie t ffe niet.

  • Administrator
Geplaatst:

Zo dan?

sandra-bullock-2010-1-6-21-40-39.jpg

Geplaatst:

eeuh waaraan zie je dat dan,ok de foto is niet erg flatterend maar dat ligt er eerder aan dat madame iets te mager is en in verkeerd licht staat .

vind ik.

Geplaatst: (aangepast)

Het verschil tussen mannen en vrouwen is het beste terug te vinden bij de schedel en de heupen.

Je hoeft helemaal geen specialist te zijn om het verschil te zien.

De schedel daarentegen is juist bij mannen op drie plekken geprononceerder dan bij vrouwen. Dit is vooral de rand boven de ogen.

Nou Sandra je wenkbrouwen steken iets uit.

aangepast door throttle up
Geplaatst: (aangepast)

Als dit een vent is heb ik een KIA Z3

daarbij hadden ze m dan wel Sander Bullock genoemd

aangepast door coot
  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Ik denk dat er wel forumleden zijn die bovenstaande theorie kunnen bevestigen... :lachen:

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Als dit een vent is heb ik een KIA Z3

WAS... :) heb je haar nooit horen knorren in Miss Congeniality?

Geplaatst:

Ik ken haar alleen van Speed en toen wou ik ook zo'n bus :punk:

Geplaatst:

ik denk dat rob gewoon loopt te stangen!

misschien kunnen jullie van deze drie chocola makan?

DSC_0711.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Zitten ze nou tussen je benen te kijken??

Nou selamat makan.

aangepast door throttle up

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.