Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe zit dat met die Cayman van jou?

Die heb ik gekocht.

  • Administrator
Geplaatst:

haha een virtuele Porsche ja, dat is hetzelfde als like en share ook jij :smiley_getalife: ................................................ :lachen:

Geplaatst:

Haha, als je hem wint kom ik een dagje op je nieuwe bank hangen... :lachen:

Geplaatst:

Dat er forumleden met epilepsie niet naar mijn avator moeten kijken <_<:clapping:

  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Daarom kijk ik ook op de mobiele versie :P

Geplaatst:

^ Lag je toekomstige vrouw op de grond met de camera en ben jij er overheen gereden, of ben je er anders aangekomen?

Geplaatst:

dat het best wel een hele reis is wanneer je om 7 uur in de avond )lokale tijd word opgehaald bij je hotel en dan naar phuket airport word gebracht alwaar je om 21,25 opstijgt richting bankok.

en dan daar aangekomen een paar uur later door vliegt naar schiphol om dan rond 11:00 uur de volgende dag (lokale tijd) je woonarkje in assendelft weer te bereiken.

pfff nu eerst ffe bijtrekken.

Geplaatst:

Esc heeft Steve Jobs nooit van gehoord

  • Administrator
Geplaatst:

SD kaartjes in een iPhone/Pad evenmin...

  • Administrator
Geplaatst:

Vinger op de iepet en een beetje naar boven schuiven .......zo makkelijk om een z3 tegen te houden ;)

Oh ja, vinger niet van het scherm halen

Geplaatst: (aangepast)

^ Werkt niet, schuift de hele pagina naar boven :-(

Net als die smileys niet werken op de ipet

aangepast door Ruud_19
FQ vervangen door ^
  • Administrator
Geplaatst:

bij mij wel.

wil je smileys gebruiken en of alle andere mogelijkheden gebruik dan de app Puffin

Geplaatst:

mijn Macbook pro verkleint het scherm alleen maar als ik op esc druk

Geplaatst:

Is alweer oud nieuws Rob, :Ghelyon:

maar in Borne zijn ze van zoiets misschien wel jaren overstuur. :wacko:

vergeet de Televaag HIER rechtstreeks van de bron

Geplaatst: (aangepast)

Volgens mij is Borne het Godom en Somorra van Overijssel. :Ghelyon:

EEN grote poel van jolijt :wacko:

NOT !! :sCo_chinscratch:

zoiets als Bemmel dus :lol:

aangepast door coot

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.