Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Ik was te dom om het zelf te bedenken...jammer :clown:

Geplaatst:

(er stonden nog veel meer banaantjes te springen maar er zit een limiet op blijkbaar...)

Bij jou zit overal een limiet op :punk: :punk: :punk: :punk: :punk: :punk:

Geplaatst:

^ en bedankt hè... ik kan heus wel maat houden hoooooooooor :hypocritesmiley: :lachen:

Geplaatst:

Ik hoop maar dat David weet wat ie zegt want voorlopig is de dooie mus nog niet tot leven gewekt....

Inderdaad gewoon lekker downloaden... wil je graag een mooi Kirk Hammett shirt hebben soms, althans van zijn signature amp dan ? :punk::lol:

Geplaatst:

Downloaden? Stelletje oneerbiedige barbaren... Ik wil the real stuff levensgroot in 3D en met megavolume in de bioscoop!!!! En bedankt voor het aanbod David maar ik ben een James-fan.

Geplaatst:

Dat een klein linkje onder je handtekening naar je eigen voorsteltopic best handig is.

Ik zag het bij Ruud en Maurits en beter goed gejat dan slecht bedacht dus,......

WALLA!

• Administrator
Geplaatst:

Goed bezig Coot! Maar zou je niet liever een net iets groter lettertype hebben?

@ Jeroen: tsja, tsja, nog even niet ben'k bang...

Geplaatst:

^ Heb ik expres klein gedaan, anders komt Krokettie weer dat mijn handtekening te groot is. ;)

• Administrator
Geplaatst:

Zo ik heb het maar groter gemaakt, ik zie namelijk niet zo goed ;) meer

• Administrator
Geplaatst:

heeft niets met zijn ogen te maken, maar de manier waarop hij de bril op z'n neus heeft staan :lol:

• Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

^ zeg zou jij niet nog iets aanpassen :punk: ....als ik het moet doen is die pleite

• Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Van het weekend start ik mijn laptop op. die paar dagen op 3/4 jaar maken dan ook niet meer uit, toch? enne jij zou nog iets navragen :P

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Administrator
Geplaatst:

Heb ik, de vorige keer was hij een stuk kleiner ........die foto van je handtekening

• Administrator
Geplaatst:

nee hoor, die is al 3/4 jaar hetzelfde formaat. Heb je je browser ingezoomd of zo?

• Administrator
Geplaatst:

Heb je

Heeft U......

Nee een leesbril aangeschaft :lachen:

• Administrator
Geplaatst:

Dan zou ik eens een lagere sterkte nemen ;). 22/07/2012 om 20.02 heb ik hem geupload fyi. Vooruit, zat er 3 mnd naast.

En U...? Ga je nu ook al kapsones krijgen? :P

Inderdaad om gek van te worden...... en ze blijven erin geloven.

aangepast door IvoZ3

Nu wil ie weer een gratis bankstel....

Het gekke is dat die beste kerel ook af en toe serieus wint <_<

aangepast door gsusivo
  • Administrator
Geplaatst:

Ik snap er ook niks van, denk dat die gast zijn ZZZZ maar moet verkopen zodat hij die spullen gewoon kan kopen.

Plaats die geen foto' s van eten dan is het wel linkjes van gratis spullen man wat een ......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen