Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Vandaag inhuldiging Sinterklaas in Maassluis.

Op het nieuws, veel voorzorgsmaatregelen, "dranghekken, politie, M.E, explosieven/ calamiteitendienst enz "

Een ding is wel zeker

het zal er  "zwart"  zien van de politie !

Link naar reactie

Dat mijn "nieuwe" ZZZZ vanaf vandaag veilig in m'n garage staat, tussen de buien even snel door de wasstraat (lappen, geen borstels) en dat ie heerlijk rijdt. Heel anders dan de vorige, is toch een ander concept.

WP_20161118_16_49_09_Pro.jpg

Link naar reactie
28 minuten geleden, Horus zei:

Prachtige ZZZZ! Mooie kleur. Slaap je er naast? Ik zou mijn ogen er niet vanaf kunnen houden.

Ha ha , ben er gek mee, maar dat is een stap te ver. Ga wel af en toe even kwijlen.....

Link naar reactie

Heb gisteren via Alie express getracht een setje projector BMW logo te kopen, kosten iets van 8 euro. Gewoon voor de leukigheid. Krijg ik nu een clearance verzoek inhoudende dat ik copie identiteitsbewijs en creditcard moet opsturen. Dus niet, iemand ervaring met dit soort onzinnige vragen van deze Alibaba (was toch een soort van rover?).

Link naar reactie
7 minuten geleden, GuidoK zei:

Bij aliexpress kan je toch meestal gewoon met ideal betalen?

Schijnt niet meer te kunnen heb ik in reviews voorbij zien komen..

 

2 minuten geleden, sandere39 zei:

Echt?

 

Ja, gewoon eens proberen voor die paar euri......

Link naar reactie
6 uren geleden, Frenkie zei:

Schijnt niet meer te kunnen heb ik in reviews voorbij zien komen..

 

 

 

Volgens mij schijnt het gewoon nog te kunnen hoor....

Maar je hebt toch wat gekocht? stond het er dan niet bij?

Normaal krijg je dit (dit is toch het product wat je zoekt?, ik geloof dat je ze voor nog lagere prijs kan krijgen maar dit is de eerste die ik tegenkwam....)

 

Clipboard01.jpg

 

Lijkt me duidelijk...

 

Net als op ebay zou ik wel een betaalmethode zoeken die door alipay is gedekt.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Identiteitsbewijs sowieso niet (identiteit sdiefstal).

Aankopen met creditcard zijn in principe verzekerd, maar betaling met gegevens (naam, nummer, datum en 3cijferige code is genoeg)

Anders met verisign

Maar zo gezegd aliexpress accepteerd ideal, dus relatief veilig

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Guido klopt, nu ik het goed bekijk staat achter de logo's van de diverse creditcards "see more" en daarachter staat ook Ideal als betaalmethode vermeld. Ga nog maar eens een poging wagen, benieuwd of het lukt. Verzending via China Mail is "free", andere methodes kosten iets van 60$, gaan we dus niet doen voor een itempje van 7$.

Link naar reactie

Regelmatig bestel ik wat bij AliExpress.

Een kopie identiteitsbewijs heb ik nog nooit hoeven opgeven.

Ik betaal via de creditcard.

 

Het is opvallend dat ik altijd tevreden ben met de betaling en afhandeling van eventuele "geschillen"

Een van de fundamenten van AliExpres/Alibaba.

 

Ik heb bijvoorbeeld wel eens iets verkeerd geleverd gekregen (b.v. kleur).

Dat werd, of kostenloos nogmaals werd verstuurd, of het volledige bedrag werd teruggestort.

 

Houd er wel rekening mee dat hoewel het item correct beschreven is het niet altijd aan je verwachtingen voldoet.

Maar dat is natuurlijk bij niet ongewoon voor een webshop.

Dan moet je gewoon naar een winkel gaan, dan kan je het vasthouden voor je het koopt.

Wel moet je geen haast hebben want het kan nog wel eens lang onderweg zijn.

 

Wat heb ik zoal voor de Z gekocht bij AliExpress, allen incl. verzending

- rubberen knoppen sleutel € 0,42 ct (Prima)

https://nl.aliexpress.com/item/2015-new-Black-Replacement-Entry-Remote-Key-Fob-Shell-Case-Housing-3-Buttons-for-BMW-E46/32427079131.html?spm=2114.13010608.0.0.fGHQVX&detailNewVersion=&categoryId=200000188

 

- voltmeter, heb ik gemonteerd in het gat van de sigaretten aansteker incl 2x usb € 9,46 (prima)

https://nl.aliexpress.com/item/High-Quality-12V-Car-4-2A-Dual-USB-Charger-Socket-Voltage-Voltmeter-Motorcycle-Boat-Red-for/32729684723.html?spm=2114.13010608.0.0.fGHQVX&detailNewVersion=&categoryId=200002101

 

- Armsteun kussen voor € 5,62. (Deze is wel zoals beschreven maar voelt dun aan en dus weinig effectief)

https://nl.aliexpress.com/item/car-stickers-auto-armrest-pad-for-BMW-Z3-Z4-3-5-7-SERIES-E38-E39-E46/32739311657.html?spm=2114.13010608.0.0.HX3Z56

 

- M-petje € 4,22 (moet nog binnen komen)

https://nl.aliexpress.com/item/2016-2017-NEW-embroidery-hat-cap-car-logo-moto-gp-moto-racing-F1-baseball-cap-hat/32665454570.html?spm=2114.13010608.0.0.HX3Z56&detailNewVersion=&categoryId=200000403

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.