Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Jazeker Maurits. Het is een 23i met M pakket, sportstoelen, leer, Navi Prof, handgeschakeld etc. zo'n beetje alles erop en eraan. Opties beslaan 1 A4'tje. Heeft slechts 29.000 km er op zitten, bouwjaar 08/2010 (geverifieerd via BMW VIN), net ingereden dus. Van eerste eigenaar, ik heb hem in Düsseldorf gevonden. Deze week ophalen, daarna naar RDW en nog wat BPM (grrr....) aftikken. Ik stap over van de Z4 E85 naar de E89 omdat deze laatste meer comfort biedt en meer als daily ingezet kan worden. Last but not least: ik word een jaartje ouder en echt elegant kom ik niet uit de E85 :-), je moet maar een excuus hebben om een andere Z aan te schaffen...ha ha.

De Z4 E85 zet ik in het verkooptopic.

 

 

 

Link naar reactie
9 uren geleden, lightning87 zei:

dat dit een stevige concurent is op de hoeveel km's heeft je z gereden topt 10 :

 

http://www.autoweek.nl/video/klokje-rond-bmw-z3/

 

Leuk filmpje, Wel een forse waslijst aan todo's.

Ook aardig nat van onderen, ik vraag me af waar dat vandaan komt.

 

Iemand van hier?

Link naar reactie

Je auto ziet er goed uit in die configuratie en omgeving :thumbs_up:

 

misschien ook maar es kijken naar een setje z4m velgen......

aangepast door GuidoK
  • Like 2
Link naar reactie

Ik ben met name heel erg blij met de skirts, die geven de Z net even die extra look, en ik heb er nog geen spijt van Guido, heb toch al een aantal malen flink "geraakt" maar ze geven geen krimp.:)

Link naar reactie

Die staan ook op mijn verlanglijstje. Alleen hoe jouw carosserieman ze aan de bovenkant heeft bevestigd ben ik benieuwd naar. De normale skirts zitten daar met speciale clipjes die in de skirts klemmen.

Link naar reactie

Gekit Guido, was op dat moment de simpelste en meest doeltreffende oplossing, deze skirts zijn niet voorzien van uitsparingen waar de clips inschuiven, dus met kit opgelost, de achterliggende gedachte was als ze eraf moeten is het door schade, en dan zijn de kitresten ook wel weer te verwijderen

aangepast door Bambam
Link naar reactie
  • Administrator
Op 9 oktober 2016 om 09:42, Individual zei:

Dus nu 3.000 euro rijker?:drank:

Dus niet...denk dat ik de volgende keer maar zeg met wat voor een nummerbord hij staat i.p.v. waar hij staat :muur:

Hoi,
Ik heb de eigenaar vandaag eindelijk te pakken gekregen, duurt even want hij zit weer in Spanje.
Hij heeft de beloning inmiddels verdeeld onder de drie mensen die gezamenlijk als eerste tips gegeven hebben over de kentekenplaten en de auto.
Volgens mij gaat de auto de verkoop in omdat koppeling en bak helaas redelijk gesloopt zijn door de dieven. :(
Groeten,
 

Link naar reactie
  • Administrator
23 minuten geleden, GuidoK zei:

Eigenlijk had je ook nog 40km/u moeten rijden :P 

Dan stond ik nu bovenop Roodkapje met de neus in de onderdelen stelling van Ruud :lol:

 

IMG-20161102-WA0029.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.