Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Blackwwz3 zei:

waarom ze een oud typenummer gebruikt hebben snap ik niet. Hebben, behalve merknaam, totaal geen overeenkomsten 

 

 

 

Mwah....

 

 

 

1985_fiat_124_spider-pic-15024.jpeg

Link naar reactie

Je had destijds de 124 (sedan) en de 124 Spider (carbrio) Zie bovenstaande foto's.

De 124 Spider zag er naar toenmalige design maatstaven, m.i, elegant uit. (dat gold ook voor de Alfa Romeo spider). Zeker geen sportieve, Sportwagen uitstraling.

De nieuwe 124 Spider heeft dat duidelijk wel (althans I.M.H.O.).

 

Link naar reactie
23 uren geleden, Blackwwz3 zei:

Inderdaad heel geslaagd de nieuwe Fiat 124. Me opa had hem vroeger al......

https://myntransportblog.files.wordpress.com/2015/02/fiat-124-sedan-front-view.jpg?w=640

 

waarom ze een oud typenummer gebruikt hebben snap ik niet. Hebben, behalve merknaam, totaal geen overeenkomsten 

 

 

 

 

Dan moet je beter kijken... Zitten een hoop details in, zoals bijvoorbeeld het design van de koplampen...

Link naar reactie
11 uren geleden, G.Knulst zei:

bmw-z5-informacion-201625406_13.jpg

Op de Z5 zitten dikke platen. Dat blijkt uit deze foto. De gril kun je net door het gaas heenzien en die is een stuk lager dan de gril van de camouflage

Ben heel benieuwd of ze doorgaan op,de weg van de. E89 (meer tour dan sport), of dat ze juist weer terug gaan richting sportief (en dan met name opmtechnisch gebied: laag gewicht, power, drivability)

Link naar reactie
29 minuten geleden, vester86 zei:

Dan moet je beter kijken... Zitten een hoop details in, zoals bijvoorbeeld het design van de koplampen...

 

Ben gelukkig brildrager, die van me opa had inderdaad ook ronde koplampen.......

Was gelukkig nog zo klein toen dat ik denk ik meer de achterbank van die Fiat 124 bevuild heb met poepluiers, dan dat ik al de hele auto encyclopedie vanaf het ontstaan v.d. auto in me hoofd had op die leeftijd die ik toen had. 

 

Mohikaan nooit geweten dat er destijds van 1 typenummer 2 varianten waren, Thanks.

 

.

 

Link naar reactie

Zitten inderdaad nog meer verwijzingen naar de oude 124 in; o.a. de bobbels in de motorkap en de oplopende lijn boven de achterwielen. Ik vind het een leuke auto en heb een voorliefde voor Italiaanse automobielen, maar vind de MX5 variant net even iets stoerder en sportiever.

Link naar reactie

http://www.roadandtrack.com/new-cars/news/a29932/bmw-ending-z4-production-to-make-room-for-sports-car-developed-with-toyota/

 

Dat de e89 schijnbaar het einde nadert, kennelijk al in augustus.

Met dus nog geen vaste opvolger, behalve de spyshots/renders/geruchten die we al jaren zien.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
11 uren geleden, Blackwwz3 zei:

nooit geweten dat er destijds van 1 typenummer 2 varianten waren, Thanks.

 

.

 

 

 

Sterker nog, ook nog een coupe, dus zelfs 3.....  :

 

Fiat_124_Coupe_ca_1969_Schaffen-Diest_20

Link naar reactie

Ik vraag me echt af of al dat extra gewicht echt beter tot stilstand komt met remmen van gelijke grootte maar niet semi floating.

Wellicht stond ie op wat modernere bandjes als dat toen de z4m uitkwam.....

Het zijn allemaal erg rekbare begrippen als de details niet vastgesteld worden.

Net als het begrip 'sneller':rolleyes:

 

Maar goed, er zit natuurlijk wel een generatieverschil tussen. De z4m heeft uiteindelijk een motor uit het jaar 2000.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Mee eens ,de e89 is zeker meer in alle opzichten (behalve in bagageruimte)dan een e85 wel vind ik de e85 een betere gooi en smijt auto (niet dat ik dat ooit gedaan heb Rob)

De e89 is wat goedmoediger,iig totdat je de sport of zelfs sport+knop indrukt,dan is er geen vergelijk meer in die zin.

Link naar reactie

Dat er een jongen (Carspotter) aanbelde met de vraag of hij mijn auto (geen BMW:sCo_unsure:) mocht fotograveren.

Hij zei:"Ik fietste "daar", (Opm. = ca. 100m verder)  zag iets heel laags en ben even komen kijken".

Link naar reactie

Weerbericht van gisteren voorspelde 21 graden voor volgende week.

Nu 12 uur later, voorspellen ze 28-30 graden.

Die Helga de Leur bakt er helemaal niets van!

Zou eens flink gestraft moeten worden.

Over de knie, rokje omhoog en paar flinke tikken op de billen geven.

Ben geen voorstander vaan lijfstraffen, maar dat wil ik dan wel doen:thumbup:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 3 weken later...

...... Dat er nog steeds hufters zijn - dit keer op eBay Kleinanzeigen - die, na het sluiten van de koop ineens 20 procent extra op de prijs gooien..:sFi_hammer2:.... stelletje zielige losers...... :sSic_toilet:

Link naar reactie

Ja zeg, denk ik lekker spannend verhaal, doe het in telegram stijl, kunnen we mee genieten......?

Link naar reactie
15 uren geleden, Shoveltje zei:

... gaat de prijs ineens met 20 euro omhoog. 

 

Op 31-7-2016 om 18:17, Shoveltje zei:

...... ineens 20 procent extra op de prijs gooien..

Was het nou 20 euro, of 20%. Graag duidelijkheid!

 

P.s. Sorry, wij moeten streng zijn, anders wordt het een zooitje:lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.