Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Op ‎20‎-‎9‎-‎2016 om 20:22, Bambam zei:

Dat net als bij m,n vorige Z  de kleppendekselpakking het rond de 130 K  begeven heeft (zweten op het hitteschild met een naar geurtje als gevolg)  meerdere mensen ervaring ? En dan met name rond deze km.stand?

Op deze Km stand heb ik de Vanos revisie gedaan;; dan kom je ook de klepdekselpakking en de pakkingen rond de bougies tegen. Die waren keihard. Vervangen was dus geen overbodige luxe!

Link naar reactie
1 uur terug, Emi zei:

 

Dat zou zomaar kunnen :). Maar als ik dat had geweten, was ik nog even naar de kapper geweest.

 

No worries. Je ging zo snel voorbij dat ik niet eens "hoi" kon zeggen, laat staan op je kapsel heb gelet ;) Pak je ook elke dag de trein naar A'dam?

Link naar reactie
2 uren geleden, skeez zei:

Pak je ook elke dag de trein naar A'dam?

 

Alleen als ik daar afspraken heb die dichtbij het CS zijn en ik geen vervolgafspraken heb die wat lastiger met het OV te bereiken zijn. Een paar keer per maand gemiddeld. 

Link naar reactie
2 uren geleden, Ruud_19 zei:

Dat ik vandaag een gestolen M5 "heb gevonden"....en dus weer terugkomt bij de eigenaar :thumbup:

 

Dat verdient natuurlijk wel wat toelichting? :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator
7 uren geleden, GuidoK zei:

 

wat toelichting? :thumbs_up:

Nou we gingen naar een feestje  (belangrijke info - in een dorp :ph34r:) en zag daar dus een M5 staan.

Ik had daar nog nooit een M5 zien staan en vroeg dus van wie die was oh zegt schoonbroers die staat er sinds gisteravond, :sCo_chinscratch:ik zei als die er over twee dagen nog staat maar ff de politie bellen, nou thuis gekomen zegt Monique 

op FB staat dat er een M5 gestolen is, ik zei meteen dat is die..met wat extra info op FB en schoonbroers aan de andere kant van de lijn waren we er binnen 2 minuten erachter dat het hem was. Het 06 nummer gebeld wat erbij stond en de rest heeft de eigenaar met de politie afgehandeld.

Uiteraard had ik hem van te voren goed beken en zag verder geen beschadigingen....

Link naar reactie
5 uren geleden, Ruud_19 zei:

Nou we gingen naar een feestje  (belangrijke info - in een dorp :ph34r:) en zag daar dus een M5 staan.

Ik had daar nog nooit een M5 zien staan en vroeg dus van wie die was oh zegt schoonbroers die staat er sinds gisteravond, :sCo_chinscratch:ik zei als die er over twee dagen nog staat maar ff de politie bellen, nou thuis gekomen zegt Monique 

op FB staat dat er een M5 gestolen is, ik zei meteen dat is die..met wat extra info op FB en schoonbroers aan de andere kant van de lijn waren we er binnen 2 minuten erachter dat het hem was. Het 06 nummer gebeld wat erbij stond en de rest heeft de eigenaar met de politie afgehandeld.

Uiteraard had ik hem van te voren goed beken en zag verder geen beschadigingen....

 

 

Goed gedaan man:thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator

Een aantal uren tikten weg, totdat er om een uur of zes ’s avonds een belangrijke aanwijzing binnenkwam. Iemand belde het zoekteam op met de mededeling dat zijn schoonouders woonachtig zijn in Weert en Limburgs praten een BMW E60 525 hebben, waarvan in dezelfde nacht de kentekenplaten met de combinatie 38-TZ-TT waren gestolen. De speurders kwamen tot de conclusie dat hun M5 nu wel eens met dit kenteken rond zou kunnen rijden. Diefjes rijden namelijk zelden door op de originele platen, zeker niet als die Spaans zijn en in Nederland dus nogal opvallen.

Joh... praten jullie daar Limburgs? :lol:

 

Je nieuwe bril heeft goed werk verricht :sSig_goodjob2: 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.