Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat er wel eens wielen, navigatiesystemen en tegenwoordig zelfs complete koplampunits worden gejat, was me al bekend. Vandaag een Audi op het werk waarvan het stuur vakkundig is gestolen...

 

2n6f1pg.jpg

aangepast door Evan_S
Link naar reactie
Op 8 juli 2016 om 21:46, Emi zei:

Spionagefoto's van de Z5. Alweer.

Maar vinden jullie dat nou een mooie sportwagen? Het lijkt wel een tank!   Motorkap en kofferdeksel zijn veel te hoog in verhouding met lengte..

 

Vergelijk dat eens met de nieuwe Fiat 124. Vind ik wel een geslaagde carrosserie. Gaat zeker marktaandeel afsnoepen van de Mazda MX5

 

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
7 uren geleden, mohikaan zei:

Vergelijk dat eens met de nieuwe Fiat 124. Vind ik wel een geslaagde carrosserie. Gaat zeker marktaandeel afsnoepen van de Mazda MX5

 

 

 

ach zelfde fabriek en onderhuids zelfde auto, dus zal wel iets afsnoepen, maar dat komt waarschijnlijk dan als nog voor een gedeelte bij mazda terecht.

Link naar reactie
  • Administrator

Nieuwe 124 vind ik - anders dan de iets minder nieuwe Mx-5 - heel geslaagd. Z5 is even afwachten, met al dat plakplastic er op is het toch moeilijk in te schatten wat het nou uiteindelijk wordt ...

Link naar reactie

ik vind zowel de 124 als de mx-5 erg geslaagd. De 124 heeft motorisch een streepje voor (turbo, meer koppel) en een fijne 170pk op zo'n licht wagentje.

de mx-5 ziet er echt klein en wendbaar uit in het echt, en toevallig vorige week een sprintje mee gedaan maar kon vrij lastig wegrijden, verschil was klein.

 

bij de Z5 zal het denk ik heel erg afhangen van de kleur, en eventueel verlaagde sportuitvoering doet heel veel voor de looks

Link naar reactie

Mss valt die Z5 wel mee en hebben ze bij de camouflage auto een dikke plaat schuimrubber over motorkap en kofferdeksel geplakt. Anders snap ik echt niet waarom een 4 pittertje zo.n grote motorruimte nodig zou hebben.

De E89 heeft ook een sportwagen onwaardige, hoge achterkont, maar dat is om dat blikken dak in op te bergen. (Hadden ze dat niet gedaan, zou ik nu wss in een E89 rondrijden).

 

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Inderdaad heel geslaagd de nieuwe Fiat 124. Me opa had hem vroeger al......

https://myntransportblog.files.wordpress.com/2015/02/fiat-124-sedan-front-view.jpg?w=640

 

waarom ze een oud typenummer gebruikt hebben snap ik niet. Hebben, behalve merknaam, totaal geen overeenkomsten 

 

 

 

 

aangepast door Blackwwz3
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.