Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Op 7-3-2020 om 21:37, Ruud_19 zei:

Omdat die van mij toch wel ver op zijn ...

 

Niet bang dat het wat te blauw / aftermarket wordt met 6000k? :chinscratch:

 

Op 1-3-2020 om 08:31, E86Michel zei:

Nieuwe styling 225m wielen met Michelin PS4S, een goede uitlijning en ook nog een nieuwe achterbumper ivm met een kras en scheur die er al opzat toen ik de Z4 kocht. ...

 

Ja mooi op een zwarte qp! up: Ik heb er ook wel eens over nagedacht nadat ik ze op zroadster.com op een qp voorbij zag komen, maar vind ze op stratus grau teveel ton-sur-ton.

Link naar reactie
  • Administrator
10 uren geleden, 2.5si zei:

 

Niet bang dat het wat te blauw / aftermarket wordt met 6000k? :chinscratch:

 

Denk dat het wel meevalt 

6F72CE6A-22F1-46AC-A04E-C59281DE3C76.jpeg

Link naar reactie

Pas een KN Typhoon luchtfilter geplaatst!

super vet geluid en hij pakt super op!

staat nu in de garage voor APK en onderhoud

Volgende week lak bijwerken en dan naar de poetser voor complete beurt, binnen, buiten en motorruimte!

wordt nog druk!😂

Link naar reactie
  • Administrator

We zijn benieuwd! Ik had trouwens ook nieuwe velgen gekocht voor de roadster. Die liggen in Italie klaar voor transport, maar dat gaat nog wel even duren ...

Link naar reactie
Op 17-3-2020 om 14:58, ericvanb zei:

Just curious...waarom 6 nieuwe bobines? Preventief, of waren ze (of enkele) defect?

En heb je gekozen voor origineel BMW of een goed alternatief?

 

 

Preventief, is uiteindelijk ook een slijtdeel, maar wel langzaam. Je merkt wel dat er nieuwe inzitten na 165k km. 

Op 17-3-2020 om 20:21, Horus zei:

Heb je 1 cilinder vergeten? Ik tel er maar 5 op de foto's.

Eentje als reserve gehouden, de rest in de afvalbak.

Link naar reactie

Heb er vermoedelijk 16,4 pk bij : triangel veerpootbrug geplaatst en een prachtige ///M korte pookknop 😉

 

De Z is helemaal klaar voor t seizoen 2021: APK met grote beurt, alle filters, nieuwe bougies en ruitenwissers, remleidingen aangepakt en nieuwe rem olie. In maart 2021 maar uit de schorsing halen #counting the days....

Link naar reactie

 

15 minuten geleden, Menko zei:

De Z is helemaal klaar voor t seizoen 2021: APK met grote beurt, alle filters, nieuwe bougies en ruitenwissers, remleidingen aangepakt en nieuwe rem olie. In maart 2021 maar uit de schorsing halen #counting the days....

 

Goed bezig, maarehhh... ga je dit jaar niet rijden? 😉😂

Link naar reactie
10 uren geleden, BroC zei:

 

 

Goed bezig, maarehhh... ga je dit jaar niet rijden? 😉😂

Beetje doemdenkerij van me natuurlijk, maar voel me met de dag minder positief nu het ene na het andere evenement gecanceld word..maar als het eenmaal 25+ graden is heb ik goede hoop dat we weer de boel onder de knie krijgen en weer lekker gaan touren. 

Hopelijk is dat minimaal 1,5 meter afstand houden ook van de baan, hou niet van bumperklevers 😉

Link naar reactie

Een E87 spiegeltje past 1 op 1 in de Z zo blijkt. Is een redelijk kek dingetje en staat wel mooi in de Z al zeg ik het zelf.

To do: LED lichtje aansluiten op het alarm systeem. De autodimmer werkt ook prima (had ik al van geschakelde 12V voorzien toen ik nog een E46 spiegel had hangen)

(Het microfoontje is van de LaPower bluetooth kit)

IMG_20200319_163707.jpg

Link naar reactie

^^Tja... het zijn bijzondere tijden, maar rijden kan altijd toch!

Heb gisteren nog met het dak open een stukje gereden hoor!:punk:

aangepast door BroC
Link naar reactie

Sinds vandaag de E89 uitgebreid met een retrofit CruiseControl, schakelmechanisme en kap komen uit Polen, via Ebay.

En de retrofit instructie komt van het Britse z-forum.

Al met al een klein klusje, ware het niet dat ik eerst een verkeerde schakelmechanisme op de kop had getikt.

Programeren met NCS Expert en Tools32, daarna de zaak actief.

 

 

 

 

20200326_180918.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 10-4-2020 om 18:32, Zetter zei:

Nieuwe schokbrekers voor. Een hoop geld. Dan toch ook maar even de velgen opgeknapt. Nu anthraciet grijs.
Mooi werk van de Velgen Hersteller in Amsterdam.

 

 

Velgen.jpg

 

Op 10-4-2020 om 18:32, Zetter zei:

Nieuwe schokbrekers voor. Een hoop geld. Dan toch ook maar even de velgen opgeknapt. Nu anthraciet grijs.
Mooi werk van de Velgen Hersteller in Amsterdam.

 

 

Velgen.jpg

 

 

Wow, die velgen zijn heel mooi zo. Prachtige combinatie met de kleur van je auto!

 

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb vandaag nóg maar een druppellader gekocht, nu beide Zs overwegend stilstaan  onder hun dekentjes door Corona. Weer een Tecmate Optimate  6.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.