Ga naar inhoud

CorvH

How-to editor
  • Aantal items

    1216
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    27
  1. Dat het wel heel erg lang geleden is dat ik het forum heb bezocht
  2. Meest waarschijnlijk zit er vet op de contacten in de motor, ook een bekend probleem, staat ook hier wel op het forum
  3. Dat ligt er aan waar je de sigaretten aansteker voor wilt gebruiken, m.a.w. hoeveel stroom moet deze kunnen leveren. Standaard is een aansteker bedoelt om in een korte tijd een spiraal roodgloeiend te stoken en dat kost veel stroom en veel stroom is dikkere kabel en grotere zekering. Beter zou je een aftakking kunnen maken rechtstreeks van de zekeringen kast (met een eigen zekering) van een geschakelde zekering. Soortgelijke constructie E85 (als voorbeeld) . En de eigenlijke kabel van de aansteker spanningsloos maken door zijn zekering te verwijderen.
  4. Dat is een veiligheids dingetje, om beknelling te voorkomen van ledematen etc. van je bijrijder.
  5. Dank voor de duidelijkheid Maurits, was inderdaad in de veronderstelling dat de E86 ook de FL was.
  6. 1 tikje 3 keer knipperen zit alleen in de FL (E86), niet in de "oude" E85
  7. Als je radio en de ontvanger het eerst wel doen en na de ombouw niet, dan of je hebt de + en - verwisseld, maar dat denk ik toch niet. Ik weet niet hoe je de + en - afgetapt hebt, maar ik vrees met onderstaand blokje Dit zijn uitstekende storing veroorzakers, je snijd je draden sowieso al half door en bij teveel beweging en verkeerde diameter van je draad t.o.v. de klem is het heel goed mogelijk dat er een draad onderbroken is. Heb je wel een solide verbinding gemaakt, dan rest niets anders dan de zekering door te meten.
  8. Ja, dat kan geprogrammeerd worden met de veelgenoemde carly app of met NCS expert. Verwacht er geen wonderen van, de batterij conditie van je sleutel bepaalt of het altijd vlekkeloos gaat.....
  9. Niet geweten dat er laslijm bestond, ik maar ABS oplossen in de MEK en kliederen met dat spul....
  10. Marcel, Heb ik ook een keer gehad, ik kon het zo oplossen, hopelijk kun je er iets mee. Anders defecte klapscherm op de kop tikken via bijv. Ebay en de behuizing gebruiken.
  11. Ben benieuwd of het nog gelukt is met de spiegel, zit zelf ook te denken om een zelf dimmende binnenspiegel te plaatsen. welke spiegel moet/kun je dan kopen? aansluitingen aanwezig? Moet je nog iets programmeren?
  12. En het eerste exemplaar zit er eindelijk in, was nogal een uitdaging voor mijn schoonzoon om de ABS print goed te krijgen, was heel anders dan PE printen. Nu wachten op de rechterkant tot deze geprint is. O ja, dat scheurtje is een krimpscheurtje van de ABS..... Blanke slotboutjes inmiddels vervangen door zwarte exemplaren.
  13. Uit de BMW DRIVER'S GUIDE APP : (erg handig om even te raadplegen)
  14. Hier staat het schema, mss dat dat wat licht () werpt in de duisternis. Volgens zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt eventueel de cookie instellingen zelf beheren, anders gaan we er van uit dat je akkoord gaat.
Privacybeleid | Richtlijnen | Registratievoorwaarden & Forumregels