Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Willen de deelnemers aan de heiderit 2 september aangeven of ze wel/niet voor het diner willen aanschuiven.

Exacte plaats nog niet bekend maar wordt wss omgeving Exloo. Ga daar komende week 2 (typisch Drenthse) restaurants bekijken

 

Link naar reactie

Ik houd er rekening mee dat niet iedereen het inschrijftopic volgt maar wel s'avonds zeer nieuwsgierig is naar de opgevallen belevenissen van de mede forummers . Zo viel mij vandaag op dat nu ook de eindlokatie van de Heiderit bekend is.

 

Ps, was jou niets opgevallen vandaag?

Link naar reactie
13 uur geleden zei Individual:

^ Ik snap het prima. Het is nu zó warm dat dak dicht en airco aan fijner kan zijn. Als je een beetje okselfris bij je afspraken wilt arriveren.

Een echte vent rijdt gewoon met de kap open, haren (indien aanwezig) wapperend in de wind en op bestemming even spuiten met busje Rexona.

Link naar reactie
  • Administrator

 Henk, Harold en Ewout hebben natuurlijk helemaal gelijk. Een roadster heb je natuurlijk om open te rijden, zo lang het maar droog is, of in ieder geval niet zo hard regent dat je een natte bilnaad krijgt. Verder rij je open. Punt. 

 

Ook prima te doen nu, overigens. Airco vol op je harige mannenpoten en gewoon een goeie deo gebruiken ...

Link naar reactie
  • Administrator

^het al dan niet gelijk hebben is betrekkelijk...

 

Kap is boven de 35 graden bij mij dicht. Al was het maar omdat ik geen zin heb een zonnesteek op te lopen 🤗

Link naar reactie

De cabriomores (je bepaalt natuurlijk zelf of je je daardoor laat leiden) zijn als volgt:

Je rijdt met de kap dicht bij regen en bij hoge temperaturen en dan vooral in combinatie met felle zon.

In alle andere gevallen (dus ook bij -5 graden) rijd je met kap open.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

De cabrio mores bestaan niet Emi ... En wat jij aanhaalt is met de gemiddelde Z3 met plastic ruitje trouwens niet te volgen: plastic ruitje open en dicht met -5 is doorgaans niet zo’n succes ... 😂 Maar goed, die cabrio mores van jou schrijven dus minimaal een z4 voor als ik het goed begrijp ...

Link naar reactie
  • Administrator
6 minuten geleden zei 2.5si:

plastic ruitje open en dicht met -5 is doorgaans niet zo’n succes ... 😂

Geen probleem hoor, je moet dan alleen niet zo dom zijn als ik om een vouw eruit te slaan...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 26-7-2018 om 14:47 zei BMW-Z-CSi:

Kap is boven de 35 graden bij mij dicht. Al was het maar omdat ik geen zin heb een zonnesteek op te lopen 

Ik was vorige week in de Verenigde Staten van Trumpistan, waar het lekker warm was met uitschieters naar >42 graden.

Robs vuistregel leek daar de standaard te zijn: ik heb bijna geen topless Z's gezien...

 

IMG_9713.thumb.JPG.e8651c04e2701db5660f9fb054c721b6.JPG

Gelukkig had ik geen last van het morele dilemma wel/niet open rijden, want een vast dak boven m'n hoofd én een uitermate competente airco aan boord om het leven aangenaam te houden... :cool:

 

Wat me verder opviel was dat er veel méér Z3's dan Z4's rondreden, en dat voor ons ongebruikelijke kleuren als Dakargelb en Violetrot daar verre van zeldzaam waren.

Link naar reactie

Gisteren en vandaag 24 uur van Zolder, veel BMW's w.o. een Z3 Mcoupé (13e plaats overall!), BMW i8 (zag er schitterend uit, maar stond de eerste twee uur al bijna voortdurend in de pits aan de laptop). Gezellige sfeer, aanrader. En bij aankomst een bijna identieke Z4 als buurman op het P terrein...

IMG_0599.JPG

IMG_0597.JPG

IMG_0598.JPG

IMG_0595.JPG

Link naar reactie

Wisten jullie dat er morgen een LadieZZZZ-rit in Brabant wordt gehouden.? 11 dames (aantal auto's weet ik niet, heb nog geen update over gekregen). Opvallende aspecten: verzameltijd is een tijdstip dat we allemaal nog thuis na het douchen tijd hebben om haren te föhnen en er niet alleen gereden wordt, maar ook nog een rondleiding onderweg is geregeld :thumbup:

Wordt gezellig!!! :party:

Link naar reactie
  • Administrator

^^ Nee, dat wist ik niet, maar dat is voor mij dan ook niet zo belangrijk. Hoewel, als ik het zo lees is er nog genoeg tijd voor mij om een jurk aan te trekken en een pruik op te zetten voor de start ... 🤔

  • Haha 2
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.