Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Administrator
9 uur geleden zei Shoveltje:

... zo duur ...

 

Wetende wat Jeroen tot nu toe heeft stukgeslagen op bekeuringen, hoeft de "duurste ooit" helemaal niet zo duur te zijn.  :hypocrite: Volg je me nog? :cynical:

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Administrator
11 uur geleden zei Individual:

En dat het ook meteen de duurste is die ik ooit gehad he 

 

 

Echt heb jij echt ja jij ECHT 2km/h te hard gereden....joh dat gelooft toch niemand....of was het een parkeerboete 😂

Link naar reactie

Camera is alleen voor kenteken herkenning. De 0,5s is moment van roodlicht aan en voertuigdetectie door detectie lus in het wegdek. Bij een snelheid van 50km/u doe je ong. 14m/s, dus met een halve seconde had je 7m van te voren al roodlicht. 

 

Tot zover deze bijdehante opmerking. Met voorbeeldgetallen, want ik heb geen gegevens van het voorval uiteraard. :default_cool:

  • Like 1
Link naar reactie

Heb er geen medelijden mee hoor. Vind dat iedereen zich aan de verkeersregels moet houden, die zijn er toch niet voor niets.

Bovendien kan de overheid het geld goed gebruiken om allemaal nuttige zaken mee te bekostigen.

Link naar reactie
8 uur geleden zei mohikaan:

Heb er geen medelijden mee hoor. Vind dat iedereen zich aan de verkeersregels moet houden, die zijn er toch niet voor niets.

Bovendien kan de overheid het geld goed gebruiken om allemaal nuttige zaken mee te bekostigen.

 

Ga je nou hier een vuurtje stoken ??? Ouwe indiaan die je bent

Link naar reactie

Ik ben het helemaal met Henk eens hoor.  Het is gewoon mijn eigen schuld. Bovendien is door rood rijden potentieel ook echt gevaarlijk, dus ik vind het terecht dat daar een stevige boete op staat. 

 

 

De situatie ter plekke is alleen een beetje lullig, Het gaat om verkeerslichten direct na een groot kruispunt. Je hebt dus al groen gehad om het kruispunt over te gaan en direct erna kun je dan rood krijgen vanwege de trambaan die daar loopt. Als dat gebeurt sta je zo ongeveer op het kruispunt te wachten dus het is verleidelijk om even door te rijden bij oranje. 

 

Normaal gesproken zijn die twee verkeerslichten ook op elkaar afgestemd, zodanig dat die bij de trambaan op groen staat als die voor het kruispunt ook op groen staat. Werkt prima, tenzij je de laatste in het rijtje bent en de mensen voor je enorm treuzelen. Dan kom je dus te laat bij de tweede verkeerslichten...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.