Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

^Ja zo'n foto heb ik wel, maar dan zien jullie me temidden van m'n nieuwe vrienden aan lange biertafels vol met pullen en hoe gezellig het wel niet was.

Dat kan ik jullie niet aandoen....

  • Haha 1
Link naar reactie
10 uur geleden zei GuidoK:

.....................vrienden aan lange biertafels vol met pullen en hoe gezellig het wel niet was.

Daarna allemaal met een taxi naar huis?

Link naar reactie
18 uur geleden zei mohikaan:

Daarna allemaal met een taxi naar huis?

 

Dat is een beetje overbodig Henk... Dat zou een ritje van 750km zijn met de taxi :laugh:

 

Maar idd wel met een taxibusje van en naar het hotel (10km).

Ik had het hotel daar ook op uitgezocht, met nog een aantal anderen in dat hotel (duitsers stappen ook niet dronken in een auto)

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is wel een mooie bijkomstigheid als ze een beetje goed zijn. Ik hoop dat je niet naar mensen hoeft te luisteren die hun eerste saxofoonles hebben :chinscratch:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dat ik in de zomer dus een extreem pérfect werkende stuurverwarming heb. Zelfs zó heet dat ik mn stuur niet kon vasthouden vanmiddag en ik vervolgens dus eigenlijk alleen maar een UIT-knopje mis (en in de winter mis ik dus het AAN-knopje) :default_rolleyes:

Dus @IndividualJeroen...lekker puh :default_sFun_nahnahna:

Link naar reactie

Kon je niet met je knieën sturen? De onderkant van het stuur staat niet in de zon.

 

Zonder gekheid, het valt mij juist op hoe koel het leer in de Z blijft met het zonnetje erop. Ben ik erg blij mee.

 

Desalniettemin rijd ik ook met deze temperaturen met m’n handschoenen aan. Beetje vreemd: misschien.

 

 

CF9CF26E-2E66-4632-8961-797D23D9657C.jpeg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik noem een Boet van Dulmen, Jack Middelburg en andere grootheden....

aangepast door Frenkie
Link naar reactie

Ben wegens prettige bezigheden elders, een weekje nauwelijks op internet geweest.

Zie nu deze mail :

 

BMW Z3/Z4 Forum NL spacer.png
spacer.png spacer.png spacer.png
spacer.png
Hallo , 

We hebben 3 mislukte aanmeldpogingen op je account afkomstig van Drachten, Friesland, 9201, Nederland geconstateerd. 

If this wasn't you, someone else may be trying to access your account. These log in attempts were unsuccessful and we have blocked the IP address from further attempts so no action is required. You may however want to change your password for greater security, especially if you use the same password on other websites. 

Wanneer jij dit was kun je dit bericht veilig negeren en kun je weer aanmelden om 10-07-18 08:55. 
Link naar reactie
  • Administrator

Henk, is dat een automatische mail van het forum? Zo ja, kun je die mij dan even doorsturen alsjeblieft? Gr. Rob

Link naar reactie
13 uur geleden zei Individual:

Dat je in Nederland ook rondjes kunt rijden over een (voormalig) stratencircuit. Goed, het heeft niet de allure van Monaco, maar als je toch in de buurt moet zijn is het wel geinig om er een paar rondjes over te rijden. 

 

 

Het is zoals je al aan geeft een stratencircuit toch. Volgens mij zijn het dagelijks openbare wegen, waar je wel over kunt toeren uiteraard, maar al te sportief gedrag is m.i. niet toegestaan. Of... heb ik dat verkeerd en is het geen openbare weg en beschikbaar voor een uitdaging? De motorraces daar zijn een aantal jaren geleden gestaakt na een paar vervelende ongelukken.

Link naar reactie

^ Gewoon openbare weg, dus je moet je inderdaad aan de regels houden. Er zijn bovendien zijwegen en tegenliggers om rekening mee te houden. 

 

Op het bochtigste deel, de Blikweg, geldt een verbod voor motoren. Dat liep daar de spuigaten uit. Het verbod wordt ook daadwerkelijk gehandhaafd. Met de auto kun je het rondje nog wel maken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.