Ga naar inhoud

Wat is jou opgevallen vandaag?


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Mij is opgevallen....

 

Dat je voor het slapen gaan nog even naar buiten kijkt, 

en onder het maanlicht staat de zzz te glimmen.

 

(of in de regen of met de zon), met de jaren wordt het mooier en mooier.

 

Zo'n fijne auto voor de deur  als een kind om te vertroetelen,  

 

en vertroetelen doen we.. 

 

 

Link naar reactie
13 uur geleden zei Individual:

Ik ben het helemaal met Henk eens hoor.  

Eigenlijk moet je het niet met me eens zijn Jeroen.

Als de boetes de helft lager zouden zijn, schrikken de mensen er ook wel van.

In het buitenland zijn de boetes niet zo hoog.

Het dient hier puur om de begroting rond te krijgen 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dat FC Twente weer verloren heeft. Notabene van de aartsvijand uit Almelo. 

Na het vertrek van trainers als F.de Boer, Koeman, Keijzer (Ajakkes) en de slechte prestaties van Bronckhorst, Advocaat en Verbeek, is het duidelijk dat een goede trainer een elftal met matige spelers ook niet altijd als een goed team kan laten spelen. 

Moraal:

Het ontslaan van een trainer heeft meestal geen effect.  De technisch directeur heeft geen goede groep bij elkaar gezocht. 

Link naar reactie

Altijd naast je BMW ook een Rolls Royce of Bentley willen hebben?

https://www.bva-auctions.com/v3/nl/auction/index/31220?closedlots=false&page=1

 

Denk dat de collecters items voor veel geld weggaan, maar de "gewone" modellen niet veel zullen opbrengen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Mij viel op dat BMW een nieuwe lijn 'lifestyle producten' op de markt heeft gebracht, in samenwerking met Montblanc. Zo hebben ze een simpele, zwarte weekendtas ontworpen. Mag mee voor slechts € 1.100.

 

227399-ecom-retina-01.png.adapt.1500.150

 

Het kan echter nog veel goedkoper. Wat te denken van een kek leren hoesje voor je sleutel? Kost slechts € 250. Het is dat de sleutel van de Z4 een ander type is...

 

227387-ecom-retina-01.png.adapt.1500.150

Link naar reactie
1 uur geleden zei Individual:

. Zo hebben ze een simpele, zwarte weekendtas ontworpen. Mag mee voor slechts € 1.100.

 

Kregen we ooit ook niet eens een keer een simpele, zwarte weekendtas bij een rit? Was dat niet in Emmeloord? (ik geloof dat ik zelfs 2 van die tassen heb).

Zat ook nog eens een luxe pouch omheen geloof ik.

Best aardig kado als ik het zo zie :laugh:

aangepast door GuidoK
  • Haha 4
Link naar reactie
10 uur geleden zei BMW-Z-CSi:

Dat was nog geen Mont-Blanc tas Guido. 

Er staat tenminste wel BMW op. 

Het is een stevige tas, gebruik hem wekelijks om mijn contant geld naar de bank te brengen.

 

Ps., Mont Blanc is een berg. (betekent witte berg omdat er altijd sneeuw op ligt:hypocrite:

Link naar reactie
  • Administrator

Dat hier een nieuw lid al een paar keer gebruik heeft gemaakt van mijn iCarsoft.....zonder dat ik het wist:cynical:

Link naar reactie

Hangt er vanaf of je een europese COC erbij krijgt.

Een amerikaanse auto is volgens mij lastiger in te voeren als een europese auto.

 

Ook vraag ik mij af of hij op kenteken staat. Er zitten geen platen op en ook nog van die amerikaanse houders.

Ik vraag me namelijk af hoe dat dat met de BTW gaat. Er staat wel bij dat hij "verzollt" is (dus neem ik aan dat er duitse btw betaald is), maar dat moet je ook hardmaken bij de nederlandse rdw/douane.

Als je een amerikaanse invoert moet je namelijk ook nog btw betalen over het aanschafbedrag, bij een duitse auto hoeft dat volgens mij niet.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

De BTW is betaald in een EU land, punt. Zorg dat daar een afschrift van is. Je mag zelfs de auto via Luxemburg invoeren als je dat wil. Scheelt je een paar procent. Maar goed, voor deze prijs gaat dat niet op, het is al betaald namelijk. Je hoeft in Nederland dus niet nog eens BTW te betalen.

Link naar reactie
40 minuten geleden zei Ewout:

Zorg dat daar een afschrift van is.

Ja precies, je moet het wel kunnen hardmaken zoals ik schreef.

 

En dan zit je nog met de COC zoals ik al schreef. Ik zie namelijk geen kenteken. Ik heb wel eens gehoord dat bmw die niet zomaar uitschrijft.

Als je langs de nederlandse rdw moet, en je hebt geen europees COC, dan kunnen ze wel eens heel lastig gaan doen. Zo heeft de amerikaanse z3 koplampen met onderdeelnummers specifiek voor de amerikaanse markt. Zouden in die koplampen ook alle keuringsstempels staan zoals die gelden voor de europese markt?

Dat zijn allemaal zaken die je beter van tevoren kan uitzoeken, voordat je potentieel 1000+ euro staat af te rekenen bij de dealer voor 2 nieuwe koplampen.

 

Voor deze prijs koop je ook ongeveer een m54b30 z3 met vergelijkbare km stand.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dat ik een Mercedes heb met een mooie Me Connect App waar ik alles op kan zien, oa locatie etc en dat deze app Europa wijd gecrasht is op zondag 15 april..... Stuttgart is er mee bezig maar hebben geen idee hoe ze 10 duizenden Mercedessen weer aan de app kunnen koppelen, deutsche grundlichkeit ja ja ja (en niet zeggen dat ik niet in mijn GLA mag rijden)

Link naar reactie
  • Administrator

Die is hier op het forum ook al wel eens voorbij gekomen toen de beste man zijn hardtop zelf maakte. Hij werkt bij een autoschadebedrijf o.i.d. Gaaf ding, maar foto 6 geeft mij wel te denken over het spuitwerk. Ik vraag me op basis van die foto bijvoorbeeld af of de voorbumper er wel af is geweest bij het spuiten van de voorkant...

Link naar reactie
  • Administrator

Dank, neemt overigens niet weg dat ik bij interesse zeker zou gaan kijken; deze pre-facelift coupe met afneembare achterkant / cabrio met opzetbare coupe extensie is echt een "Unikat". Spuitwerk beetje lokaal bijwerken kost je ook de kop niet.

 

Ik zou er dus goed naar kijken (ook naar aansluiting van coupe deel op de rest van de koets, andere naden, etc.) maar er zeker niet op voorhand aan voorbij gaan, daar is het concept te leuk voor ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.