Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

In het dorp waar we gaan lunchen is het gerucht dat we komen zich al het verspreiden, we gaan daar zeker een hoop bekijks trekken. :rolleyes:

welk dorpje is dat bianca? gendt,bemmel? de hele familie vraagt of we door gendt komen. :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben blij dat jullie er over na gedacht hebben, want het wordt een uniek gebeuren met zoveel Z-tjes !!! :blink:

We hebben zelfs plas-pit-tank-stops ingebouwd !!!!

Link naar reactie
We hebben zelfs plas-pit-tank-stops ingebouwd !!!!

goed bezig :blink:

Link naar reactie
Is het niet een goed idee om de route ook voor tomtom compatibel te maken? Een bestandje met waypoints en klaar, iedereen (met een tomtom) kan dat bestand dan vooraf downloaden en inladen in hem/haar navigatiesysteempje.

Heeft iemand daar tools voor om dat te doen? Eventueel een GPS logger voor op een PDA? Dan kunnen we dat zondag meenemen en zo de route opslaan.

Link naar reactie
Heeft iemand daar tools voor om dat te doen? Eventueel een GPS logger voor op een PDA? Dan kunnen we dat zondag meenemen en zo de route opslaan.

Misschien is het programma Tyre iets?

Linkje

Handig om via Google Earth routepunten direct in te laden in je Tom Tom, en te delen als complete route.

Succes,

Gr.Rene.

Link naar reactie
Ik zal ook proberen er bij te zijn! Lijkt me een leuke rit :unsure:

't word zeker een leuke rit :blink: hoe meer zzz-tjes , hoe beter.

misschien halen we de 60 wel :m: nog 4 weken , moet lukken

Link naar reactie

17 juni 2007 - De Land van Maas & Waal rit

Ja. De rit komt er aan. Na wat uitstel is het dan nu echt zo ver. We zijn druk bezig om voor jullie weer een zeer leuke rit op te zetten. De rit zal door de Betuwe en het Land van Maas en Waal voeren, met mooie bossen, leuke heuvels of te wel een super omgeving om met de Z, ZZZ en ZZZZ en eventueel ZZZZZZZZ door heen te gaan.

Start- en Eindpunt

We zullen starten (10:00) en eindigen (17:00) in de omgeving van Nijmegen.

Overnachten

Voor degene die op zaterdag al willen komen zullen we kijken voor een leuke plek (incl parkeerruimte). We hebben een beetje rondgekeken op het internet en er is dan nog iets in Nijmegen te doen, namelijk het WK Voetbal onder 21 Engeland-Servie. Het gevolg is dat al aardig wat hotels volgeboekt zitten. Het Mercure hotel is centraal gelegen, heeft een aantal eigen parkeerplaatsen, heeft op internet vrij goede recenties en heeft nog wel een aantal kamers vrij. Boeken kan bijvoorbeeld op: Hoteliers.nl: Hotel Mercure Er zijn ook leuke campings in de buurt voor degene die daar behoefte aan hebben. Maar vanwege het WK is het waarschijnlijk wel verstandig om niet te lang te wachten met het boeken van het hotel of een camping.

Het restaurant is in ieder geval wel al gevonden. Dus als je inschrijft geef dan ook even aan of je komt eten en blijft overnachten in Nijmegen.

Verder is er in die week incl. het weekend van 16-17 juni ook kermis in Nijmegen. Dus reden te meer om ook op zaterdag er al een leuke 'voorpret'avond van te maken.

Lunch en Diner

Natuurlijk moet ook de inwendige mens goed verzorgd worden. Daarvoor zullen wij onderweg een heerlijke lunch (laten) verzorgen. Op het eindpunt zal daarna een heerlijk diner volgen. De kosten hiervoor zijn 17,50 euro voor koffie en lunch en 50 euro voor koffie, lunch en diner (incl frisdrank en sterke drank, BBQ en buffet).

Dus schrijf je nu in.

Joost & Bianca (joostvdl)

Simon & Cara (simca1999)

Deelnemers

Loginnaam (Aantal Personen) [Diner Zondagavond] [Overnachten Zaterdag] [Restaurant Zaterdag]

  1. Joostvdl (2) [Y] [N] [Y]
  2. Simca1999 (2) [Y] [N] [Y]
  3. Harrie (2) [Y] [Y] [Y]
  4. Saskia (2) [Y] [N] [N]
  5. Marvin (1) [Y] [Y] [Y]
  6. Perry Z3 (2) [Y] [Y] [Y]
  7. Jos (2) [N] [N] [N]
  8. EzZzy Rider (2) [Y] [N] [N]
  9. Andre (2) [Y] [N] [N]
  10. Edwin & Nadia (2) [Y] [Y] [Y]
  11. Crusader (2) [Y] [N] [Y]
  12. Yellowrider (2) [Y] [N] [N]
  13. Roodkapje (2) [Y] [N] [N]
  14. Tobiastoeter (2) [Y] [Y] [Y]
  15. (S)topless (2) [Y] [Y] [Y]
  16. Joachim (2) [N] [N] [N]
  17. Adopat (2) [Y] [Y] [Y]
  18. Brian (2) [Y] [N] [N]
  19. Bridders (2) [N] [N] [N]
  20. Bob01 (2) [N] [N] [N]
  21. Henk Pellegrom (2) [N] [N] [N]
  22. RoelZ3 (2) [N] [N] [N]
  23. M coupe for life (2) [Y] [N] [N]
  24. Wal (2) [N] [N] [N]
  25. MarcelZ3 (2) [Y] [N] [N]
  26. Huub (2) [N] [N] [N]
  27. Richard (2) [N] [N] [N]
  28. Zzztje (2) [Y] [N] [N]
  29. Rob (2) [Y] [N] [N]
  30. Sledgehammer (1) [Y] [N] [N] + Mysteryguest (1) [?] [?] [?]
  31. M@r© (2) [Y] [N] [N]
  32. Iloon (2) [N] [N] [N]
  33. Mohikaan (2) [Y] [N] [N]
  34. Zedri (2) [Y] [N] [N]
  35. Martijn (2) [N] [N] [N]
  36. Franzzz (2) [N] [N] [N]
  37. Ralf (2) [N] [N] [N]
  38. Puk (2) [?] [?] [?]
  39. Memento (2) [N] [N] [N]
  40. Zter (2) [Y] [N] [N]
  41. Frank (2) [Y] [N] [N]
  42. MdV (2) [N] [N] [N]
  43. Ivodl (2) [Y][N][N]
  44. Aad-z3 (2) [Y][N][N]
  45. Michel. (2) [N] [N] [N]
  46. Z3mroadster (?) [N] [N] [N]

Vooralsnog even onduidelijk, definitief bericht volgt:

Marcoz3 (?) [?] [?] [?]

Martinvh (?) [?] [?] [?]

Davids Z3 (?) [?] [?] [?]

Laatste Update: 17-5-2007 (11:46)

Link naar reactie

oeps, het blijkt niet helemaal te werken zoals ik dacht. Kunnen jullie de lijst aanpassen???

Moderator HELP!!!!

nogmaals: RoelZ3: NNN, maar wel rijden en lunchen op de 17e

EDIT: Is aangepast. Wat een drukte voor 1x N. :kisstogether:

R.

Link naar reactie
Nee we komen (helaas voor jou) niet door gendt. Een tipje van de sluier, het gaat om het dorpje Beers.

beers is ook heel mooi :kisstogether: jaren in Cuijk op school gezeten( in 'n ver verleden :schater: )en een aantal jaren in Grave gewoont.

hele mooie omgeving :kisstogether:

Link naar reactie
Heey!

ik wil ook graag mee, als dat kan. Met 2 personen.

Lotte3z (2) [y][n][n]

dus wel lunch en diner, maar ik kom pas zondag richting nijmegen :wave:

ik hoop dat t zonnetje zich de hele dag laat zien dan!

Groetjes,

Lot

He Lotte

Natuurlijk mag je mee. Ik heb je in de lijst er bij gezet.

Mvrgr

Joost

Link naar reactie

Ik kreeg vandaag een opmerking om eventueel de politie te informeren, dat zo'n evenement wordt gehouden. Heeft iemand hier ervaring mee? (en dan bedoel ik niet of ze tijdelijk die enige flitspaal op de route even willen uitschakelen)

Link naar reactie
Ik kreeg vandaag een opmerking om eventueel de politie te informeren, dat zo'n evenement wordt gehouden. Heeft iemand hier ervaring mee? (en dan bedoel ik niet of ze tijdelijk die enige flitspaal op de route even willen uitschakelen)

Organisatie van de ritten van de Z3-club? Die hadden met de laatste rit ruim 80 auto's meerijden...

Bridders of Jos?

Link naar reactie
Ik kreeg vandaag een opmerking om eventueel de politie te informeren, dat zo'n evenement wordt gehouden. Heeft iemand hier ervaring mee? (en dan bedoel ik niet of ze tijdelijk die enige flitspaal op de route even willen uitschakelen)

Als het een openbaar evenement is geldt in de meeste gemeenten dat je volgens de APV een vergunning bij de gemeente moet aanvragen. Dit ivm het handhaven van de openbare orde. Gelukkig is dit een besloten bijeenkomst.

Ik heb wel gekeken of er mogelijk iets van een politieverkeersbegeleiding zou kunnen zijn. Omdat het geen evenement is met een openbaar karakter geldt hierbij dat we het zelf kunnen uitzoeken en bovendien zijn we te laat voor een aanvraag.

Link naar reactie
Ik kreeg vandaag een opmerking om eventueel de politie te informeren, dat zo'n evenement wordt gehouden. Heeft iemand hier ervaring mee? (en dan bedoel ik niet of ze tijdelijk die enige flitspaal op de route even willen uitschakelen)

FLITSPAAL :kisstogether: als we heel dicht op elkaar rijden krijg alleen de laatste een prent en die delen we dan door 60 das de man 0.95 euri cent valt het allemaal wel mee en hebben we een hoop lol :schater: en gaan we ook eens te boek als de langste aanhanger :drank:

Link naar reactie
FLITSPAAL :kisstogether: als we heel dicht op elkaar rijden krijg alleen de laatste een prent en die delen we dan door 60 das de man 0.95 euri cent valt het allemaal wel mee en hebben we een hoop lol :schater: en gaan we ook eens te boek als de langste aanhanger :wub:

We hebben al eens eerder last gehad van flitspalen tijdens een mooie tour !! :drank:

4tr661e.jpg

Dus toch oppassen ! :schater:

:(

Link naar reactie
Heey!

ik wil ook graag mee, als dat kan. Met 2 personen.

Lotte3z (2) [y][n][n]

dus wel lunch en diner, maar ik kom pas zondag richting nijmegen :drank:

ik hoop dat t zonnetje zich de hele dag laat zien dan!

Groetjes,

Lot

Lotte? ik ben die naam al eens tegen gekomen op dit forum :wub: Hier al voorgesteld? :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.