Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien dat wij ook van de partij zijn,ik weet nog niet zeker of we kunnen,maar met zoveel deelnemers moet dit toch een super rit worden.

Dan kunnen we samen vanuit Veldhoven vertrekken,mocht je dan nog niet verhuisd zijn.

m vr gr marco en patricia

Link naar reactie
Misschien dat wij ook van de partij zijn,ik weet nog niet zeker of we kunnen,maar met zoveel deelnemers moet dit toch een super rit worden.

Dan kunnen we samen vanuit Veldhoven vertrekken,mocht je dan nog niet verhuisd zijn.

m vr gr marco en patricia

Goed idee :thumbup:

Ik kan me niet voorstellen dat ik dan al verhuisd ben.

Link naar reactie
Misschien dat wij ook van de partij zijn,ik weet nog niet zeker of we kunnen,maar met zoveel deelnemers moet dit toch een super rit worden.

Dan kunnen we samen vanuit Veldhoven vertrekken,mocht je dan nog niet verhuisd zijn.

m vr gr marco en patricia

@Marcoz3: ik heb jou ook op de lijst gezet bij de twijfelaars :thumbup: Als je meer zekerheid hebt dan graag even melden.

Voor de overige twijfelaars.... Kom op aanmelden. Het wordt echt super gezellig dus aanmelden.....

Laatste update: 11-3-2007 (10:22)

Link naar reactie

Oke leeuwarden gaat ook maar mee,wij gaan alleen rijden en geen eten en slapen,uiteraard wel de lunch.

Edit mij zelf er even bij in de startpost.

Link naar reactie
Oke leeuwarden gaat ook maar mee,wij gaan alleen rijden en geen eten en slapen,uiteraard wel de lunch.

Edit mij zelf er even bij in de startpost.

Gaaf dat jullie ook komen!!!

Link naar reactie

Zojuist de begin en eindlokatie gereserveerd.

We starten en eindigen bij de oudste herberg van Nederland.

Herberg "De Engel" te Dodewaard http://www.de-engel.nl

De rest volgt.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

De organisatie is vast bang dat het uit de klauwen loopt en er veel te veel aanmeldingen komen dus die zijn erg stil. :rolleyes: Vandaar maar weer even inbreken na bijna drie weken geen posts

Link naar reactie
De organisatie is vast bang dat het uit de klauwen loopt en er veel te veel aanmeldingen komen dus die zijn erg stil. ;) Vandaar maar weer even inbreken na bijna drie weken geen posts

Geen zorgen....

Morgen gaan Joost, Bianca, Cara en ondergetekende de rit verder samenstellen, De Engel bezoeken en een "proefrit" rijden.

Dus we zitten zeker niet stil.

Mbt de aanmeldingen hoe meer zielen.... dus diegene die (nog) twijfelen, schrijf je in.

Gegroet en maak er morgen een mooie cabriodag van,

Simon

Link naar reactie

We hebben gisteren De land van Maas & Waal Rit gereden. En ik kan jullie alvast vertellen: degene die NIET meegaan gaan zeker een hele leuke rit missen.

Of te wel.... Het wordt super. De route is mooi en afwisselend. Het eten is super. Niets zal een leuke rit in de weg staan (behalve het weer misschien). Enkele sfeer beelden volgen nog.

Dus degene die zich nog niet hebben aangemeld. DOEN!!!!!!

PS. wil degene met de Z3 met kenteken 22-xx-xx, met zilveren kiewen die gisteren ook bij De Engel was zich even melden. We zijn wel benieuwd namelijk.

Link naar reactie
We hebben gisteren De land van Maas & Waal Rit gereden. En ik kan jullie alvast vertellen: degene die NIET meegaan gaan zeker een hele leuke rit missen.

Of te wel.... Het wordt super. De route is mooi en afwisselend. Het eten is super. Niets zal een leuke rit in de weg staan (behalve het weer misschien). Enkele sfeer beelden volgen nog.

Dus degene die zich nog niet hebben aangemeld. DOEN!!!!!!

PS. wil degene met de Z3 met kenteken 22-xx-xx, met zilveren kiewen die gisteren ook bij De Engel was zich even melden. We zijn wel benieuwd namelijk.

Ik zal dus niet meegaan......... jammer, maar het is niet anders.

Succes :thumbup:

Link naar reactie

Daar zijn ze dan, de sfeerbeelden:

de ZZZ-tjes waarmee we de route getest hebben....

april2007006da1.jpg

de mannen die die ZZZ-tjes reden, voor de Engel....

april2007002wc3.jpg

het mini-Z3tochtje in beeld

april2007001ux3.jpg april2007011fk1.jpg april2007012yg7.jpg

Moe maar voldaan, hebben we op een terras nog na zitten genieten van deze geweldige tocht.

april2007013fk3.jpg

Nou maar hopen dat we in-t-eggie net zo'n geweldig weer hebben als met de proefrit, dan kan de rit echt niet meer stuk.

Link naar reactie
Joost Toppie :thumbup: Martine en ik komen en blijven ook overnachten en alles erop en eraan

André

Even een kleine aanpassing, ivm familiezaterdag komen wij alleen zondag de rit meerijden, dus een aanpassing aan het slapen en eten zaterdag.

André

Link naar reactie

yes!!wij komen ook!! :thumbup:

Loginnaam=zzztje

Aantal Personen=2

Diner Zondagavond=y

Overnachten Zaterdag=n

Restaurant Zaterdag= n

we komen alleen de zondag.

Link naar reactie
yes!!wij komen ook!! :rolleyes:

Loginnaam=zzztje

Aantal Personen=2

Diner Zondagavond=y

Overnachten Zaterdag=n

Restaurant Zaterdag= n

we komen alleen de zondag.

Smaak te pakken Willy ???? :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.