Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

Smaak te pakken Willy ???? :rolleyes::thumbup:

jazeker..helemaal in de ban van de zzz

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

yes!!wij komen ook!! :thumbup:

Loginnaam=zzztje

Aantal Personen=2

Diner Zondagavond=y

Overnachten Zaterdag=n

Restaurant Zaterdag= n

we komen alleen de zondag.

Super Welkom Lingewaarders

Link naar reactie
Dit ook voor mij, andre en ik rijden samen op.

Tsja Nijmegen heeft helaas geen Fireplace......

Link naar reactie
De organisatie is vast bang dat het uit de klauwen loopt en er veel te veel aanmeldingen komen dus die zijn erg stil. :rolleyes: Vandaar maar weer even inbreken na bijna drie weken geen posts

Kijk ik heb toch weer drie nieuwe deelnemers gescoord en er een wakker gemaakt dat de familiezaterdag in aantocht is :schater:

De beelden zijn veelbelovend. ik heb er zin in :thumbup:

Link naar reactie
Kijk ik heb toch weer drie nieuwe deelnemers gescoord en er een wakker gemaakt dat de familiezaterdag in aantocht is :schater:

De beelden zijn veelbelovend. ik heb er zin in :thumbup:

Thanks (S)toploss,

Familiezaterdag? Mis ik weer iets....

Verder afgelopen zondag tijdens de test-ride ondanks de zonnebrand behoorlijk m'n koppie verbrand.... dus voortaan toch maar 'n petje op m'n kop.

Link naar reactie
Heb mezelf in de eerste post definitief gemaakt.

Heel fijn :thumbup:

Link naar reactie

Ik vind dat we toch wel de 40 deelnemers moeten kunnen halen. Volgens mij kun je Sledge er ook wel bijzetten want hij wil mijn zeer speciale Z3 Zymol wax proberen -_- En waar blijven de Belgen?? Nijmegen is een beetje Noordoost Belgie dus de afstand kan het niet zijn. We bijten niet (maar sommigen blaffen wel) en er is een verbod op Belgenmoppen die dag dus kom op met die aanmeldingen.

Link naar reactie

@ Mohikaan: Kun je even aangeven of je allen of met z'n tweeen komt en of je mee-eet op zondag. En ook of je Zaterdag al van de partij bent.

@ Sledgehammer: Als je Zedri al geinformeerd hebt dat je aan z'n oren gaat trekken, kun je dan even dezelfde vragen voor hem beantwoorden.

Het wordt gezellig en super. Maar er kunnen er nog meer bij. Dus voor degene die nog twijfelen, niet doen en gewoon AANMELDEN!!!.

Link naar reactie
@ Mohikaan: Kun je even aangeven . . . . . . . . . . . . . . . . . -_-
En denkt gij, dat ik daar zo maar snel over kan, mag en durf te beslissen? :schater:
Link naar reactie
Nog 7 en mijn doel is bereikt. Ik heb het al eens eerder gevraagd maar wat was tot nu tot de grootste opkomst ?

De meeste ritten zaten zo rond de 24 auto's :blink:

Link naar reactie

17 juni 2007 - De Land van Maas & Waal rit

Ja. De rit komt er aan. Na wat uitstel is het dan nu echt zo ver. We zijn druk bezig om voor jullie weer een zeer leuke rit op te zetten. De rit zal door de Betuwe en het Land van Maas en Waal voeren, met mooie bossen, leuke heuvels of te wel een super omgeving om met de Z, ZZZ en ZZZZ en eventueel ZZZZZZZZ door heen te gaan.

Start- en Eindpunt

We zullen starten (10:00) en eindigen (18:00) in de omgeving van Nijmegen.

Overnachten

Voor degene die op zaterdag al willen komen zullen we kijken voor een leuke plek (incl parkeerruimte). We hebben een beetje rondgekeken op het internet en er is dan nog iets in Nijmegen te doen, namelijk het WK Voetbal onder 21 Engeland-Servie. Het gevolg is dat al aardig wat hotels volgeboekt zitten. Het Mercure hotel is centraal gelegen, heeft een aantal eigen parkeerplaatsen, heeft op internet vrij goede recenties en heeft nog wel een aantal kamers vrij. Boeken kan bijvoorbeeld op: Hoteliers.nl: Hotel Mercure Er zijn ook leuke campings in de buurt voor degene die daar behoefte aan hebben. Maar vanwege het WK is het waarschijnlijk wel verstandig om niet te lang te wachten met het boeken van het hotel of een camping.

Het restaurant is in ieder geval wel al gevonden. Dus als je inschrijft geef dan ook even aan of je komt eten en blijft overnachten in Nijmegen.

Verder is er in die week incl. het weekend van 16-17 juni ook kermis in Nijmegen. Dus reden te meer om ook op zaterdag er al een leuke 'voorpret'avond van te maken.

Lunch en Diner

Natuurlijk moet ook de inwendige mens goed verzorgd worden. Daarvoor zullen wij onderweg een heerlijke lunch (laten) verzorgen. Op het eindpunt zal daarna een heerlijk diner volgen. De kosten hiervoor schatten we op dit moment in op 17,50 euro voor koffie en lunch en op ongeveer 40 euro voor koffie, lunch en diner.

Dus schrijf je nu in.

Joost & Bianca (joostvdl)

Simon & Cara (simca1999)

Deelnemers

Loginnaam (Aantal Personen) [Diner Zondagavond] [Overnachten Zaterdag] [Restaurant Zaterdag]

  1. Joostvdl (2) [Y] [N] [Y]
  2. Simca1999 (2) [Y] [N] [Y]
  3. Harrie (2) [Y] [Y] [Y]
  4. Saskia (2) [?] [N] [N]
  5. Marvin (1) [Y] [Y] [Y]
  6. Perry Z3 (2) [Y] [Y] [Y]
  7. Jos (2) [N] [N] [N]
  8. EzZzy Rider (2) [Y] [N] [N]
  9. Andre (2) [Y] [N] [N]
  10. Edwin & Nadia (2) [Y] [Y] [Y]
  11. Crusader (2) [Y] [N] [Y]
  12. Yellowrider (2) [Y] [N] [N]
  13. Roodkapje (2) [Y] [N] [N]
  14. Tobiastoeter (2) [Y] [Y] [Y]
  15. (S)topless (2) [N] [N] [N]
  16. Joachim (2) [N] [N] [N]
  17. Adopat (2) [Y] [Y] [Y]
  18. Brian (2) [Y] [N] [N]
  19. Bridders (2) [N] [N] [N]
  20. Bob01 (2) [N] [N] [N]
  21. Henk Pellegrom (2) [N] [N] [N]
  22. RoelZ3 (2) [Y] [N] [N]
  23. M coupe for life (2) [Y] [N] [N]
  24. Martin-Z3 (2) (N) (N) (N)
  25. Wal (2) [N] [N] [N]
  26. MarcelZ3 (2) [Y] [N] [N]
  27. Huub (2) [N] [N] [N]
  28. Richard (2) [N] [N] [N]
  29. Zzztje (2) [Y] [N] [N]
  30. Rob (2) [Y] [N] [N]
  31. Sledgehammer (1) [Y] [N] [N]
  32. M@r© (2) [Y] [N] [N]
  33. Iloon (2) [N] [N] [N]
  34. Mohikaan (2) [Y] [N] [N]

Vooralsnog even onduidelijk, definitief bericht volgt:

Marcoz3 (?) [?] [?] [?]

Laatste Update: 19-4-2007 (22:37)

Link naar reactie
De meeste ritten zaten zo rond de 24 auto's <_<

Dan hebben we dus al een record te pakken lijkt mij. Heb dit weekend gevoetbald en heel veel bier en Bacardi genuttigd in Ierland. Weinig BMW daar en slechts 1 Z3 gezien. Toch wel mooi zo'n gele Z. Maarre... hoe staat het nu met de Belgische aanmeldingen?

Link naar reactie

Ik ben ook bezig een plekje te veroveren in de huisagenda.... :thumbup:

Wellicht dat nog 2 ZZZ's meekomen, mijn pa en een vriend van me die momenteel redelijk ver is met de aanschaf van een ZZZ.

TBC

Link naar reactie
Owja, Zedri trek ik ook wel aan de oren mee. :m:

Damn Sledge, je Zei m'n oren, niets over m'n NEUS...Weet je wel hoeveel wind dit vangt ?... :thumbup:

mottafokkauj4.jpg

Er komen Zoveel leuke gasten dat Co-Piloot en Limbo FreetZZZ niet kunnen weigeren... :m:

Echter, is het duidelijk dat het een beestachtig weer wordt dan pas ik, maar daar gaan we niet vanuit.

Verder alleen de Zondag met alles erop en eraan... :lol:

Link naar reactie
Er komen Zoveel leuke gasten dat Co-Piloot en Limbo FreetZZZ niet kunnen weigeren... :)

Echter, is het duidelijk dat het een beestachtig weer wordt dan pas ik, maar daar gaan we niet vanuit.

Verder alleen de Zondag met alles erop en eraan... :thumbup:

Kijk that's the spirit....

Wie volgt?

Link naar reactie

Mijn eerste forum meeting wordt een feit, heb er zin in:

Ralf (2) [N] [N] [N]

Groeten!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.