Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

17 juni 2007 - De Land van Maas & Waal rit

Even de huishoudelijke mededelingen:

Controleer je inschrijving. Kijk daarbij of het aantal klopt, Of je mee doet met het diner op zondag en met het diner op zaterdag. Aangezien we reserveringen hebben gemaakt voor zowel de lunch als het diner, graag uiterlijk woensdag aan ons doorgeven. Daarna gaan we er van uit dat jullie ook komen.

Tanken:

Aangezien het met zo'n grote groep lastiger is om een tankstop te houden adviseren we om vooraf te tanken.

Voor degene die zaterdag mee-eten:

Er is om 20.00 uur gereserveerd in Eet & Drinkhuys De Waagh in Nijmegen.

Het adres is: Grote Markt 26, 6511 KB Nijmegen.

Zondagochtend verzamelen we tussen 9.30 en 10.00 uur in de Engel:

Het adres is: Waalbanddijk 102, 6669 ME Dodewaard.

Rond 17:30 dan zijn we op deze lokatie weer terug voor het diner.

Graag bij aankomst aanmelden (met zo’n grote groep is het moeilijk overzicht houden voor ons wie wel en wie er nog niet aanwezig is).

We regelen dan ook meteen de financiële zaken voor de hele dag. De kosten bedragen:

- 17,50 euro p.p. voor degene die 's avonds niet mee-eten (koffie en lunch),

- 50 euro p.p. voor degene die wel mee-eten. Dat is inclusief alle drankjes.

Graag gepast betalen zodat we niet met wisselgeld hoeven te werken.

Omdat een deel van de route door Duitsland voert, is het verstandig om je paspoort mee te nemen.

Als je onverhoopt te laat of zelfs helemaal niet kunt komen, laat het dan even weten: 06-24872828.

Je kunt -als je de weg naar Dodewaard echt niet op tijd gevonden krijgt - ook pas tijdens de lunch aanhaken (maar dan mis je een héél mooi deel van de route).

Het lunchadres is: 't Wapen Van Beers, Grotestraat 2, 5437AS Beers NB. We zullen hier rond 13:00 zijn.

Ja. De rit komt er aan. Na wat uitstel is het dan nu echt zo ver. We zijn druk bezig om voor jullie weer een zeer leuke rit op te zetten. De rit zal door de Betuwe en het Land van Maas en Waal voeren, met mooie bossen, leuke heuvels of te wel een super omgeving om met de Z, ZZZ en ZZZZ en eventueel ZZZZZZZZ door heen te gaan.

Start- en Eindpunt

We zullen starten (10:00) en eindigen (17:00) in de omgeving van Nijmegen.

Overnachten

Voor degene die op zaterdag al willen komen zullen we kijken voor een leuke plek (incl parkeerruimte). We hebben een beetje rondgekeken op het internet en er is dan nog iets in Nijmegen te doen, namelijk het WK Voetbal onder 21 Engeland-Servie. Het gevolg is dat al aardig wat hotels volgeboekt zitten. Het Mercure hotel is centraal gelegen, heeft een aantal eigen parkeerplaatsen, heeft op internet vrij goede recenties en heeft nog wel een aantal kamers vrij. Boeken kan bijvoorbeeld op: Hoteliers.nl: Hotel Mercure Er zijn ook leuke campings in de buurt voor degene die daar behoefte aan hebben. Maar vanwege het WK is het waarschijnlijk wel verstandig om niet te lang te wachten met het boeken van het hotel of een camping.

Het restaurant is in ieder geval wel al gevonden. Dus als je inschrijft geef dan ook even aan of je komt eten en blijft overnachten in Nijmegen.

Verder is er in die week incl. het weekend van 16-17 juni ook kermis in Nijmegen. Dus reden te meer om ook op zaterdag er al een leuke 'voorpret'avond van te maken.

Lunch en Diner

Natuurlijk moet ook de inwendige mens goed verzorgd worden. Daarvoor zullen wij onderweg een heerlijke lunch (laten) verzorgen. Op het eindpunt zal daarna een heerlijk diner volgen. De kosten hiervoor zijn 17,50 euro voor koffie en lunch en 50 euro voor koffie, lunch en diner (incl frisdrank en sterke drank, BBQ en buffet).

Dus schrijf je nu in.

Joost & Bianca (joostvdl)

Simon & Cara (simca1999)

Deelnemers

Loginnaam (Aantal Personen) [Diner Zondagavond] [Overnachten Zaterdag] [Restaurant Zaterdag]

  1. Joostvdl (2) [Y] [N] [Y]
  2. Simca1999 (2) [Y] [N] [Y]
  3. Harrie (2) [Y] [Y] [Y]
  4. Saskia (2) [Y] [N] [N]
  5. Marvin (1) [Y] [Y] [Y]
  6. Perry Z3 (2) [Y] [Y] [Y]
  7. Jos (2) [N] [N] [N]
  8. EzZzy Rider (2) [N] [N] [N]
  9. Andre (2) [Y] [N] [N]
  10. Edwin & Nadia (2) [Y] [Y] [Y]
  11. Crusader (2) [Y] [N] [Y]
  12. Yellowrider (2) [Y] [N] [N]
  13. Roodkapje (2) [Y] [N] [N]
  14. Tobiastoeter (2) [Y] [Y] [Y]
  15. (S)topless (2) [Y] [Y] [N]
  16. Joachim (2) [N] [N] [N]
  17. Joachim (Andre) (2) [N] [N] [N]
  18. Adopat (2) [Y] [Y] [Y]
  19. Brian (2) [Y] [N] [N]
  20. Bridders (2) [N] [N] [N]
  21. Henk Pellegrom (2) [N] [N] [N]
  22. M coupe for life (2) [Y] [N] [N]
  23. Wal (2) [N] [N] [N]
  24. MarcelZ3 (2) [Y] [N] [N]
  25. Huub (2) [N] [N] [N]
  26. Richard (2) [N] [N] [N]
  27. Zzztje (2) [Y] [N] [N]
  28. Sledgehammer (1) [Y] [N] [N]
  29. M@r© (2) [Y] [N] [N]
  30. Iloon (2) [N] [N] [N]
  31. Mohikaan (2) [Y] [N] [N]
  32. Zedri (2) [Y] [N] [N]
  33. Martijn (2) [N] [N] [N]
  34. Franzzz (2) [N] [N] [N]
  35. Ralf (2) [N] [N] [N]
  36. Memento (2) [N] [N] [N]
  37. Zter (2) [Y] [N] [N]
  38. Frank (2) [Y] [N] [N]
  39. MdV (2) [N] [N] [N]
  40. Ivodl (2) [N][N][N]
  41. Aad-z3 (2) [Y][N][N]
  42. Michel. (2) [N] [N] [N]
  43. Z3mroadster (2) [N] [N] [N]
  44. Delta737 (2) [Y] [N] [N]
  45. Lotte3z (1) [Y][N][N]
  46. Bouwer [2] [N] [N] [N]
  47. Rob [2] [N] [N] [N]
  48. Martinvh (2) [Y] [N] [N]
  49. Driek (2) [Y] [N] [N]
  50. Mariane/Jurry (2) [Y] [N] [N]
  51. Zwartkapje (2) [N] [N] [N]
  52. Arthur (2) [Y] [N] [Y]
  53. LexWarez (2) [Y] [N] [Y]
  54. Sebastiaan (2) [Y] [N] [N]
  55. RobertoZ3 (2) [Y] [N] [N]
  56. Jackie_p (2) [N] [N] [N]
  57. Z3Mrunner (2) [N] [N] [N]
  58. Z3emmer (2) [N] [N] [N]
  59. Not2Fast (2) [N] [N] [N]
  60. Roeliezzz (2) [N] [N] [N]
  61. Z3Stealth (2) [Y] [N] [N]
  62. Marcoz3 (2) [Y] [N] [N]
  63. Nicole (2)[Y] [N] [N]

  • H.Antonis (?) [?] [?] [?]

Laatste Update: 17-06-2007 (8:19)

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goedemorgen

Geweldig idee, en wij zullen er zeker bij zijn incl diner.

Wij zijn dus Harrie en Margreet.

Misschien dat we er gelijk een leuk weekend van maken met een overnachting,

maar dat moet ik nog even bekijken.

Bedankt voor het goede initiatief :thumbup:

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Ziet er mooi uit Joost en Simon !!! ;)

Bij leven en welzijn ben ik er bij !!! :rolleyes:

Loginnaam (Aantal Personen) [diner] [Overnachten Zaterdag] [Restaurant Zaterdag]

Marvin (1) [y] [y] [y]

Link naar reactie
Eindelijk ! Dit wordt dit één van onze eerste ritten met onze Z.

Wij doen mee :D

2 personen [Y] [N] [N]

Tot dan !

Frank & Karin

De bmwZ3club heeft er dan al een paar ritjes opzitten. In april wordt het ws. de Mergellandroute....... :D

Link naar reactie

17 juni 2007 - De Land van Maas & Waal rit

Ja. De rit komt er aan. Na wat uitstel is het dan nu echt zo ver. We zijn druk bezig om voor jullie weer een zeer leuke rit op te zetten. De rit zal door de Betuwe en het Land van Maas en Waal voeren, met mooie bossen, leuke heuvels of te wel een super omgeving om met de Z, ZZZ en ZZZZ en eventueel ZZZZZZZZ door heen te gaan.

Start- en Eindpunt

We zullen starten (10:00) en eindigen (18:00) in de omgeving van Nijmegen.

Overnachten

Voor degene die op zaterdag al willen komen zullen we kijken voor een leuke plek (incl parkeerruimte). We hebben een beetje rondgekeken op het internet en er is dan nog iets in Nijmegen te doen, namelijk het WK Voetbal onder 21 Engeland-Servie. Het gevolg is dat al aardig wat hotels volgeboekt zitten. Het Mercure hotel is centraal gelegen, heeft een aantal eigen parkeerplaatsen, heeft op internet vrij goede recenties en heeft nog wel een aantal kamers vrij. De goedkoopste aanbieding die we tot nu toe gevonden hebben is op www.hotels.nl met een 2 persoonskamer voor 90 euro exclusief het ontbijt a 15 euro pp = 120 euro voor 2 personen.

Het restaurant is in ieder geval wel al gevonden. Dus als je inschrijft geef dan ook even aan of je komt eten en blijft overnachten in Nijmegen.

Lunch en Diner

Natuurlijk moet ook de inwendige mens goed verzorgd worden. Daarvoor zullen wij onderweg een heerlijke lunch (laten) verzorgen. Op het eindpunt zal daarna een heerlijk diner volgen. De kosten hiervoor schatten we op dit moment in op 17,50 euro voor koffie en lunch en op ongeveer 40 euro voor koffie, lunch en diner.

Dus schrijf je nu in.

Joost & Bianca (joostvdl)

Simon & Cara (simca1999)

Deelnemers

Loginnaam (Aantal Personen) [diner] [Overnachten Zaterdag] [Restaurant Zaterdag]

  1. Joostvdl (2) [Y] [N] [Y]
  2. Simca1999 (2) [Y] [N] [Y]
  3. Harrie (2) [Y] [?] [?]
  4. Saskia (2) [?] [N] [N]
  5. Marvin (1) [Y] [Y] [Y]
  6. Perry Z3 (2) [Y] [Y] [Y]
  7. Jos (2) [N] [N] [N]
  8. EzZzy Rider (2) [Y] [N] [N]

  • Sledgehammer (?) [?] [?] [?]

In ieder geval wel het diner hoor. Er staat nu nog een "?" Overnachten weet ik nog niet.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Wij hebben maar meteen geboekt

TIP

via hoteliers een hot deal voor € 75,- inclusief ontbijt!

't was ff zoeken maar dan heb je ook wat B)

Heb ik ook maar alvast gedaan !!! :angry: Ziet er wel luxe uit !! :wave:

Wie volgen ????? :notok:

Link naar reactie
De Z3 club is fanatiek in het organiseren van mooie ritten :unsure:

De data staan inmiddels vast, korte route omschrijvingen volgen nog. De data's zijn hier te vinden.

Bedankt Rob en Jos

Ik ben ook nog lid van de Z3 club, maar ik moet je zeggen dat ik daar niet of nauwelijks kijk.

Misschien moet ik dat maar wel doen. Of is dat van een hoog "aardappel achter in de keel"gehalte als je begrijpt wat ik bedoel.

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Bedankt Rob en Jos

Ik ben ook nog lid van de Z3 club, maar ik moet je zeggen dat ik daar niet of nauwelijks kijk.

Misschien moet ik dat maar wel doen. Of is dat van een hoog "aardappel achter in de keel"gehalte als je begrijpt wat ik bedoel.

Groeten

Harrie

Ik kan er niet over meepraten, ben nog nooit op een rit van de Z3 Club geweest. Heb wel alle meetings van het Forum meegemaakt.

Jos kan je er beslist meer over vertellen, hij zit in het bestuur van de Z3 Club. En er zijn Forum members die met de Z3 Club hebben meegereden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.