Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo Allemaal

De lunch en diner voor de route zijn nu ook helemaal geregeld. We hebben een heerlijke lunch en een perfect diner. Het diner zelfs inclusief frisdrank en sterke drank. Daarnaast bestaat het diner uit een uigebreid buffet met BBQ.

Voor iedereen die zich nog niet heeft ingeschreven: SNEL INSCHRIJVEN want het wordt echt een top rit.

Link naar reactie

De 40 is bijna gehaald ;) Ik heb tijdens een management cursus eens geleerd dat als de doelstelling te vroeg behaald is je een nieuw doel moet stellen. Had iets te maken met SMART (niet de auto). Ik weet niet meer precies waar alle letters voor staan maar het was zoiets als M=meetbaar, R=realistisch T=tijdgebonden. Dus nieuw doel is 50. Dat is Meetbaar (tellen op de 17e) Realistisch (lijkt mij wel met zoveel leden en zo'n goede organisatie) en Tijdgebonden (na de 17e komen heeft geen zin)

Link naar reactie

Helaas moet ik vanwege mijn werk afhaken. Net gehoord dat ik zondagmiddag op schiphol moet zijn voor een bezoek aan Finland. Wel leuk natuurlijk maar moest dat nou net op die dag ;)

Link naar reactie
De 40 is bijna gehaald ;) Ik heb tijdens een management cursus eens geleerd dat als de doelstelling te vroeg behaald is je een nieuw doel moet stellen. Had iets te maken met SMART (niet de auto). Ik weet niet meer precies waar alle letters voor staan maar het was zoiets als M=meetbaar, R=realistisch T=tijdgebonden. Dus nieuw doel is 50. Dat is Meetbaar (tellen op de 17e) Realistisch (lijkt mij wel met zoveel leden en zo'n goede organisatie) en Tijdgebonden (na de 17e komen heeft geen zin)

Martin-Z3 is in ieder geval al bezig om het doel minder haalbaar te maken ;)

Maar, het blijft een nobel streven... op naar de 50 :notok:

Moeten we misschien wel politiebegeleiding gaan aanvragen... om in colone te mogen rijden :)

Link naar reactie
De 40 is bijna gehaald :thumbup: Ik heb tijdens een management cursus eens geleerd dat als de doelstelling te vroeg behaald is je een nieuw doel moet stellen. Had iets te maken met SMART (niet de auto). Ik weet niet meer precies waar alle letters voor staan maar het was zoiets als M=meetbaar, R=realistisch T=tijdgebonden. Dus nieuw doel is 50. Dat is Meetbaar (tellen op de 17e) Realistisch (lijkt mij wel met zoveel leden en zo'n goede organisatie) en Tijdgebonden (na de 17e komen heeft geen zin)

Dat lijkt ook nog een S = Specifiek en A = Acceptabel te zijn!

Link naar reactie
Had iets te maken met SMART (niet de auto). Ik weet niet meer precies waar alle letters voor staan maar het was zoiets als M=meetbaar, R=realistisch T=tijdgebonden. Dus nieuw doel is 50.

Op het werk probeer ik altijd S=soms :thumbup:

Kwam er gisteren achter de Bridders een collega van me is en hemelsbreed, een verdieping hoger, nauwelijks 20 meter verder zit.....Die nicknames he!

Vandaag een meet and greet (weliswaar zonder auto's) op kantoor gehouden! :thumbup: Slechte koffie. Is die bij De Rit beter?

Tot deze, voor mij eerste meeting, in Nijmegen.

grtz Ralf

Link naar reactie
Op het werk probeer ik altijd S=soms :rolleyes:

Kwam er gisteren achter de Bridders een collega van me is en hemelsbreed, een verdieping hoger, nauwelijks 20 meter verder zit.....Die nicknames he!

Vandaag een meet and greet (weliswaar zonder auto's) op kantoor gehouden! :party: Slechte koffie. Is die bij De Rit beter?

Tot deze, voor mij eerste meeting, in Nijmegen.

grtz Ralf

De koffie bij de rit is super.

Dus back on topic en op naar de 50

Link naar reactie

yes 40!!!! op naar de 50... :thumbup: :thumbup:

Link naar reactie
Jullie kunnen nog een ZZZtje bijschrijven. Zo'n mooie topless blauwe die je rond Laage Vuursche veel tegen komt.....

Moet toch lukken die 50!

(2) + 3xN

Tot de 17e :thumbup:

Rijd daar toch redelijk vaak...maar heb je nog nooit gezien daar.. :thumbup:

Link naar reactie

Nog even met zter hier.

Ik neem ook nog een kennis mee hij staat nog niet op ons forum :sleepy: maar dat komt na de rit zeker wel :D .

Hij heeft een Z3 Qp 2.8

Dus frank 2pers Y. N. N

P.S op naar de 50

Gr Marcel

Link naar reactie

Morgen zal ik met zekerheid weten of wij er ook bij zijn, moet nog even het vrouwtje overhalen om mee te gaan....dus zal vanmiddag maar even bloemen voor haar meenemen...dan kan ze niet meer terug :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.