Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

Bedankt Rob en Jos

Ik ben ook nog lid van de Z3 club, maar ik moet je zeggen dat ik daar niet of nauwelijks kijk.

Misschien moet ik dat maar wel doen. Of is dat van een hoog "aardappel achter in de keel"gehalte als je begrijpt wat ik bedoel.

Groeten

Harrie

Het elitaire valt reuze mee. De Z3 wordt langzaam aan betaalbaar voor iedereen. De ritten zijn allemaal wat strakker georganiseerd en vaak gesponsord. Tenslotte kies je zelf met wie je zo'n dag optrekt..... Gelukkig zie ik steeds vaker forumleden verschijnen..... :unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

We hebben ook maar vast de hot deal geboekt.

@Edwin, dank voor de TIP. :unsure:

Tipgeld altijd welkom! :blink:

Het was echt lachen, Ed bleeeef maar zoeken, maar ja de aanhouder wint! En het scheelt nogal ja!

Maar eh.... zitten we straks tussen de hooligans??? :wave:

Ohja, nog een tip, die zondag is het vaderdag, dus wie er dan bepaalde verplichtingen wil vermijden moet snel boeken! ;)

Of er rekening mee houden en tijdig terug, dat kan natuurlijk ook.

Link naar reactie
Wij hebben maar meteen geboekt

TIP

via hoteliers een hot deal voor € 75,- inclusief ontbijt!

't was ff zoeken maar dan heb je ook wat :wave:

Ik zie een prijs van 130,00 euro per nacht excl ontbijt. Kijk ik niet goed ? Vind ik

toch wel wat prijzig eerlijk gezegd :rolleyes:

Groet

Harrie

Link naar reactie
inmiddels te laat waarschijnlijk. Denk dat de kamers voor €75 op zijn of dat ze ontdekt hebben dat er iets te doen is.
Denk ik ook ze hadden de hot deal voor 75 euro, direct betalen + niet annuleren en een tarief voor 90,- euro (reserveren en betalen ter plaatsen). Beide zijn vervallen

Missschien als ze het hotel niet vol krijgen (130 kamers) dat ze prijs weer laten zakken?

Link naar reactie
Denk ik ook ze hadden de hot deal voor 75 euro, direct betalen + niet annuleren en een tarief voor 90,- euro (reserveren en betalen ter plaatsen). Beide zijn vervallen

Missschien als ze het hotel niet vol krijgen (130 kamers) dat ze prijs weer laten zakken?

Gaan we wat anders zoeken en anders komen we gewoon op de zondag aan de start.

Bedankt allemaal en de groeten

Harrie

Link naar reactie

Joost

Ik heb inmiddels ook een (ander) hotel geboekt. Wij willen dus ook wel graag meedoen met het gezamenlijk diner op de zaterdag. Alleen zitten we dan waarschijnlijk in een ander hotel, maar dat maakt niet uit denk ik.

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Wij gaan mee :thumbup: (Frank & Rita)

In principe (2) [N]N[N] maar als iemand zich aanbiedt als oppas voor het hele weekend dan wordt het (2) [Y][Y][Y]

Het gaat om een Mopshond van 2,5 jaar (past in het dashboardkastje van je Z :thumbup: en twee hele lieve :lol: kinderen van 10 en 2

(ik ben toch bang dat het (2) [N]N[N] gaat worden :(

Link naar reactie
Wij gaan mee :thumbup: (Frank & Rita)

In principe (2) [N]N[N] maar als iemand zich aanbiedt als oppas voor het hele weekend dan wordt het (2) [Y][Y][Y]

Het gaat om een Mopshond van 2,5 jaar (past in het dashboardkastje van je Z :thumbup: en twee hele lieve :lol: kinderen van 10 en 2

(ik ben toch bang dat het (2) [N]N[N] gaat worden :(

Jij kan best een oppas vinden ;)

Link naar reactie
Joost

Ik heb inmiddels ook een (ander) hotel geboekt. Wij willen dus ook wel graag meedoen met het gezamenlijk diner op de zaterdag. Alleen zitten we dan waarschijnlijk in een ander hotel, maar dat maakt niet uit denk ik.

Groeten

Harrie

Alleen ff denken om de controles Har !!!

f_alcoholcontm_b0892dc.jpg

Link naar reactie

Leuk initiatief. :wub: We willen er graag bij zijn op zondag: Roel en Nora uit Leidschendam. Lidnr 1004, dus het wordt voor mij de eerste keer ZZZo'n rit mee te maken.

Succes met de organisatie verder en tot 17/6!

groeten, B)

RoelZ3 (2)(y)(n)(n)

Link naar reactie

Het gaat opeens hard nadat ik mij heb aangemeld :schater: Het is voor mij de 1e keer en ik vraag mij af wat tot nu toe het grootste aatal deelnemers is geweest bij een rit van het forum. 22 is mooi maar hoe meer hoe beter natuurlijk. Ik mis een beetje de "oude rotten" (Rob, Pierre etc.) of komen die nog?

Link naar reactie
Het gaat opeens hard nadat ik mij heb aangemeld :schater: Het is voor mij de 1e keer en ik vraag mij af wat tot nu toe het grootste aatal deelnemers is geweest bij een rit van het forum. 22 is mooi maar hoe meer hoe beter natuurlijk. Ik mis een beetje de "oude rotten" (Rob, Pierre etc.) of komen die nog?

Het zou mooi zijn als het deelnemerslijsjte langzamerhand compleet kan worden, dan kunnen Joost en ik in onderhandling mbt koffie, lunch en diner. Dus diegene die nog twijfelen, toch graag zsm aanmelden.

Simon

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.