Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

Judith en Ik (ivodl) willen graag meerijden en mee-eten met de avond (en dus ook de lunch)...dus eeehhh

ivodl (2) [Y][N][N] :thumbup:

:wave:

goed bezig. :thumbup: op naar de 50

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet het nog niet zeker.....

Link naar reactie
Ik weet het nog niet zeker.....

Als iedereen die het nog niet weet of niet komt dat hier gaat melden volgen er nog ca. 950 berichten.

Post liever dat je komt, daar hebben we wat aan. :thumbup:

Link naar reactie

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws :rolleyes: is dat mijn vrouw niet meegaat i.v.m. oppas kinderen. Het goede nieuws is dat mijn beste vriend Moos haar vervangt. :thumbup: Dat betekent ook dat wij aan het gehele programma kunnen meedoen. Dus YYYYYY op alles. (zaterdagavond en zondagavond diner)

Link naar reactie

Uit het Guiness Book of records. Nog een 65 aanmeldingen en we staan erin. Of een apart record voor cabrio's natuurlijk.

Largest Parade of BMW Cars

WHO:

BMW Coupé Club Nederland

WHAT:

107

WHERE:

The Hague, Netherlands

WHEN:

April 25, 2004

A total of 107 BMW coupé cars took part in a parade organised by the BMW Coupé Club Nederland (BCCN) at The Hague, Netherlands, on April 25, 2004.

Denk niet dat we dit gaan redden maar 50 is ook prachtig

Link naar reactie
Ik (wij?) zijn van de partij moet nog even "het vrouwtje" :schater: overhalen dus.. 1 (2?) NNN

Wil jouw vrouw/vriendin wel eens zien, Roger. Zouden we elkaar ontmoeten, dan ik dus rustig openen met "Ah, en jij bent dus het vrouwtje van Roger?" :angry:

Link naar reactie
Wil jouw vrouw/vriendin wel eens zien, Roger. Zouden we elkaar ontmoeten, dan ik dus rustig openen met "Ah, en jij bent dus het vrouwtje van Roger?" :angry:

Dan wordt het toch mijn vriendin Rob, anders wordt het een dure scheiding :thumbup: Kun je wel een :wave: kopen voor een appel en een ei :schater:

Link naar reactie
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws :angry: is dat mijn vrouw niet meegaat i

Veel kerels vinden dat juist goed nieuws :wave::schater:

Link naar reactie
QUOTE((S)toploss @ 10 May 2007, 12:18)

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het slechte nieuws is dat mijn vrouw niet meegaat

Homo's? :unsure:

Nee Sas, dat is iets wat vrouwen niet begrijpen! :sleepy:

Link naar reactie

nog 4 en we zitten aan de 50 :thumbup: kom maar op met die inschrijvingen!

en wat is 't ''oude'' record eigenlijk?

Link naar reactie
nog 4 en we zitten aan de 50 :thumbup: kom maar op met die inschrijvingen!

en wat is 't ''oude'' record eigenlijk?

Heb ik ook al eens gevraagd. Volgens mij een stuk of 27 als ik het mij goed herinner.

EDIT Volgens bericht 92 van Huub zo rond de 24. Nu dus het dubbele, wordt een leuk treintje (300 meter of zo?) Wel zo lang dat de ketting al gauw verbroken wordt en er in het Nijmeegse straks 10-tallen eenzame en compleet verweesde Z-tjes rondrijden.

Link naar reactie
Heb ik ook al eens gevraagd. Volgens mij een stuk of 27 als ik het mij goed herinner.

EDIT Volgens bericht 92 van Huub zo rond de 24. Nu dus het dubbele, wordt een leuk treintje (300 meter of zo?) Wel zo lang dat de ketting al gauw verbroken wordt en er in het Nijmeegse straks 10-tallen eenzame en compleet verweesde Z-tjes rondrijden.

maar goed dat ik de weg goed ken in nijmegen :schater: :schater:

ik denk dat de ketting wel iets langer word als 300 meter ;) ik denk eerder een metertje of 400 :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.