Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zal helaas niet aanwezig zijn....

Hoop er een volgende keer natuurlijk wel bij te kunnen zijn !

DAVID!!!

Jij komt wel!!! Dat hadden we toch afgesproken??? Beter kom je!!!!

Ik had Saskia namelijk beloofd dat ze tussen ons in mag zitten tijdens het eten :schater::schater:

Link naar reactie
arme Lot komt alleen!

vriendje is verleden tijd <_<

dus even kleine wijziging..

;)

Jij weet wat je teweeg brengt met deze opmerking ;)

Moet ik hierop reageren?? :wave: Ja... ik wordt zefs geacht te reageren!!!

Het zal later vast een gezegde worden:

- In een Coupe is altijd plek vrij! :schater::schater:

Link naar reactie
DAVID!!!

Jij komt wel!!! Dat hadden we toch afgesproken??? Beter kom je!!!!

Ik had Saskia namelijk beloofd dat ze tussen ons in mag zitten tijdens het eten :schater::schater:

Ja David, wat is dat nou... zelfs Rob komt...Kun jij het niet maken niet te komen...

Waar moet ik zitten dan <_< ?

Link naar reactie
Ja David, wat is dat nou... zelfs Rob komt...Kun jij het niet maken niet te komen...

Waar moet ik zitten dan <_< ?

Sorry sorry Zzazkia.....ik kan helaas echt niet maar Martin zal vast zijn uiterste best doen om het je behagelijk te maken :schater: of niet Martin ?

Hoop er een volgende keer gewoon bij te kunnen zijn.

Link naar reactie
Sorry sorry Zzazkia.....ik kan helaas echt niet maar Martin zal vast zijn uiterste best doen om het je behagelijk te maken :schater: of niet Martin ?

Hoop er een volgende keer gewoon bij te kunnen zijn.

Dat ga ik zeker doen!

Link naar reactie

Even de huishoudelijke mededelingen:

Voor degene die zaterdag mee-eten:

Er is om 20.00 uur gereserveerd in Eet & Drinkhuys De Waagh in Nijmegen.

Het adres is: Grote Markt 26, 6511 KB Nijmegen.

Zondagochtend verzamelen we tussen 9.30 en 10.00 uur in de Engel.

Het adres is: Waalbanddijk 102, 6669 ME Dodewaard.

Graag bij aankomst aanmelden (met zo’n grote groep is het moeilijk overzicht houden voor ons wie wel en wie er nog niet aanwezig is).

We regelen dan ook meteen de financiële zaken voor de hele dag. De kosten bedragen 17,50 euro p.p. voor degene die 's avonds niet mee-eten (koffie en lunch), en 50 euro p.p. voor degene die wel mee-eten. Dat is inclusief alle drankjes.

Omdat een deel van de route door Duitsland voert, is het verstandig om je paspoort mee te nemen.

Als je onverhoopt te laat of zelfs helemaal niet kunt komen, laat het dan even weten: 06-24872828.

Je kunt -als je de weg naar Dodewaard echt niet op tijd gevonden krijgt - ook pas tijdens de lunch aanhaken (maar dan mis je een héél mooi deel van de route).

Het lunchadres is: 't Wapen Van Beers, Grotestraat 2, 5437AS Beers NB

:angry::nono::nono:

Link naar reactie

En voor de mensen die te laat op de start komen en/ of hulpeloos verdwaald raken wegens een charmante, maar onhandige navigator(ster). :

Wat is het adres waar de lunch gehouden wordt?

Link naar reactie
Je weet dat je Frank erbij krijgt?

Ja, is dat geen "lekker ventje" dan?? :schater::schater:

Link naar reactie

Ik kom er net achter dat het zondag vaderdag is, en aangezien die beste man 82 is en ik een hoop aan hem heb te danken vind ik dit toch belangrijker om hem zondagavond een bezoekje te brengen dat het diner. Dus rit ja en dinér niet. Gezien de heftige discussies op het forum zal het er ook wel bourgondisch aan toe gaan tijdens het eten heb ik i.i.g. nog schone kleding zondagavond :schater:

Link naar reactie
Ik kom er net achter dat het zondag vaderdag is, en aangezien die beste man 82 is en ik een hoop aan hem heb te danken vind ik dit toch belangrijker om hem zondagavond een bezoekje te brengen dat het diner. Dus rit ja en dinér niet. Gezien de heftige discussies op het forum zal het er ook wel bourgondisch aan toe gaan tijdens het eten heb ik i.i.g. nog schone kleding zondagavond :schater:

De opa van mijn vriendin is afgelopen week overleden, dat was voor mij ook een reden om met vaderdag toch wel even bij haar ouders op bezoek te gaan en het diner af te zeggen...

Link naar reactie
Dat moet je aan Zzazkia vragen. En dit "ventje" is 30 overigens, broekie :D

30 pas??? Oh, dan kom je pas net kijken! ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.