Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

Miereneuker, moet je maar een paar extra rondjes gaan varen met oude mensen op de Kaag en bij de terugreis met de pet rond in je leren string :thumbup:

Dat doe ik al!!! :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het KNMI ziet het minder zonnig in dan weatheronline en zoover, maar mijn stem gaat naar de optimisten. :thumbup:

weer17junilf8.png

En 21 graden met zo nu en dan een zonnetje is mooi weer voor een toerrit. Volhouden dus.

Voor degene die het overzicht kwijt zijn:

Zaterdagavond gaan 21 ZZZ-enthousiastelingen Nijmegen onveilig maken

Zondagochtend melden zich 58 ZZZ-tjes (even ervanuit gaande dat iedereen in het bezit van een Z, het ook lukt om met de Z te komen) en Ruud&Marijke zich in Dodewaard. Dat zijn in totaal 115 personen. Zo ziet de groepsfoto er ongeveer uit:

:thumbup::wave: :wave: :groupwave: :groupwave: :groupwave::groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave: :groupwave:

Daar blijven er 's avonds er 69 van hangen om na te genieten onder het genot van een heerlijke maaltijd. Dit is de groepsfoto:

:drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank: :drank:

Ik heb er zinnnnnnn innnnn... :thumbup:

Link naar reactie
En is je Z al door de keuring? Kunnen we 'm zondag bewonderen?

dat wordt nog een grote uitdaging, maar ik ga het proberen.

Link naar reactie
grappig,hier heeft Willy 2 jaar gewerkt :wave: ( in een ver verleden :thumbup::schater: )

Idd grappig... was dat misschien in de tijd van 'de jongens'of daarvoor nog?

VEEL parkeerruimte,daar kunnen we de zzztjes wel kwijt :wave:

Parkeren is daar zeker geen probleem. Gaat helemaal goedkomen

Link naar reactie
Zijn er van de mensen die zaterdag blijven slapen al mensen die weten hoe laat ze zaterdag in Nijmegen gaan zijn?

Ik ga denk ik om een uur of 2 rijden en ben daar denk ik dan ongeveer om 4 uur !! :thumbup:

Ps. ja,ja, Rob zeg maar niets ! Die Ouwe Vleessnijder is er weer is niet dit weekend !!!! :schater:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Ik heb er zinnnnnnn innnnn... :wave:

Me too, me too :groupwave::groupwave::groupwave:

En al valt het met bakken uit de lucht (lang leve de pessimist :groupwave:)...

...we gaan voor de gezelligheid (toch nog een spankje van de optimist in mij :groupwave:).

En met zo'n grote club enthousiaste Z3-gekken kan het niet anders dan gezellig worden.

Tot zondag allemaal :groupwave:

P.S. Zelfs "wij" roadster-rijders vrezen niet voor een buitje... ook wij hebben een (welliswaar parttime) dak :groupwave:

Tot op heden overigens hulde aan de organisatie. Als het zondag allemaal net zo goed geregeld is als tot nu toe gaat het helemaal geweldig worden :thumbup::wave:

Link naar reactie
Ik ga denk ik om een uur of 2 rijden en ben daar denk ik dan ongeveer om 4 uur !! :wave:

Ps. ja,ja, Rob zeg maar niets ! Die Ouwe Vleessnijder is er weer is niet dit weekend !!!! :schater:

Wij gaan om een uur of 1 rijden, zijn we lekker optijd :wave: , kenne we er nog 1tje neme. :thumbup:

Link naar reactie
Ik ga denk ik om een uur of 2 rijden en ben daar denk ik dan ongeveer om 4 uur !! :thumbup:

Ps. ja,ja, Rob zeg maar niets ! Die Ouwe Vleessnijder is er weer is niet dit weekend !!!! :schater:

Als je de namen van vrouw en kinderen maar weet. Voor 't geval je ze ooit thuis tegenkomt. :wave:

Link naar reactie
Als je de namen van vrouw en kinderen maar weet. Voor 't geval je ze ooit thuis tegenkomt. :groupwave:

:thumbup:

Ik kies hier wel wat uit !! :wave:

5413mec.jpg

:wave:

Link naar reactie
Hoe kan ik me aanmelden voor de rit van zondag 17 juni a.s.

Ik heb nergens een link kunnen vinden met een inschrijvingspagina??? :wave:

Maar nu geheel zonder gekheid, wordt H. Antonis ingeschreven als nr. 60?? :thumbup:

aangepast door Rob
Link naar reactie
Hoe kan ik me aanmelden voor de rit van zondag 17 juni a.s.

Ik heb nergens een link kunnen vinden met een inschrijvingspagina??? :wave:

Dat doet de organisatie wel bij het lezen van je vraag.

NR 60 yes super :wave: we gaan voor het guinness book of records :schater: of missen we er dan nog 1 2 of 3 of 40 :groupwave: ???

Ps ik hoop niet dat ik enige 1.9 ben :thumbup: hahahaha

Link naar reactie
NR 60 yes super :thumbup: we gaan voor het guinness book of records :schater: of missen we er dan nog 1 2 of 3 of 40 :blink: ???

We missen er ca. 400!!

De z3/z4 fabriek in Spartanburg organiseerde 10 jaar geleden het eerste zg. coming home weekend. Ze stuurden ca. 50 uitnodigingen via dealers.

Het bericht verspreide zich echter razend snel via de diverse Z3 clubs/internet en er kwamen vervolgens ook ca, 100 niet uitgenodigde gasten op de bonnefooi naar toe.

Wegens het succes werd het elk jaar geprolongeerd en bij de tiende editie in 2006 kwamen de yankees uit het hele land/staten en het trok het ca 450 deelnemers.

Link naar reactie

Niks nieuws.. naar de HC komen ze zelfs uit de hele wereld. De verhuur van (zeker de laatste jaren) met name Z4's loopt dan helemaal storm.

Qua officiele inschrijvingen idd rond de 450 Z3 en Z4 geweest, maar naar schatting het hele weekend rond de 1000!

Voor dit jaar zijn er 500 plaatsen en al 800 wachtende!! :thumbup:

aangepast door ChrisXL
Link naar reactie
Maar nu geheel zonder gekheid, wordt H. Antonis ingeschreven als nr. 60?? :thumbup:

Ja, Joost gaat de lijst nog wel updaten: H. Antonis komt erop!

't Is misschien wel geen record voor het Guinness Book of Records, maar wel het forum record en eigenlijk vind ik 60 auto's bij elkaar houden al spannend genoeg :blink:

Zeker omdat ik gisteren van Simon hoorde dat zijn ZZZ nog een beetje ziekjes is :angry: Tijdens de tweede proefrit hebben we de ZZZ van Simon na 60 km achter moeten laten bij de ANWB en ik hoop zooooooooooooo dat ie het zondag wel houdt

Link naar reactie
Hoe kan ik me aanmelden voor de rit van zondag 17 juni a.s.

Ik heb nergens een link kunnen vinden met een inschrijvingspagina??? :blink:

Met een officieel erkende heilige moet het goed weer worden :thumbup: Of is het gewoon H.enk?

Link naar reactie
Zeker omdat ik gisteren van Simon hoorde dat zijn ZZZ nog een beetje ziekjes is :thumbup: Tijdens de tweede proefrit hebben we de ZZZ van Simon na 60 km achter moeten laten bij de ANWB en ik hoop zooooooooooooo dat ie het zondag wel houdt

Als iedereen nou walkie talkies meeneemt kun je onderweg praktische afspraken maken. En natuurlijk ook gewoon een boel lol hebben!!!

WAT?? Zijn er nog mensen die geen walkie talkie hebben? Nou, snel kopen dan!!

Link naar reactie

Nadia, goed idee. Gebruik 'm wel vaker voor tripjes.

Misschien kan de organisatie alvast een tourorganisatie-kanaal voor de walkie-talkie vaststellen en communiceren.

Link naar reactie
Als iedereen nou walkie talkies meeneemt

Een van de charmes van zo'n rit zijn juist de echtelijke ruzies na een navigatie fout. (De 2e en 3e zijn de leukste). :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.