Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

Ja, Joost gaat de lijst nog wel updaten: H. Antonis komt erop!

't Is misschien wel geen record voor het Guinness Book of Records, maar wel het forum record en eigenlijk vind ik 60 auto's bij elkaar houden al spannend genoeg :thumbup:

Zeker omdat ik gisteren van Simon hoorde dat zijn ZZZ nog een beetje ziekjes is :blink: Tijdens de tweede proefrit hebben we de ZZZ van Simon na 60 km achter moeten laten bij de ANWB en ik hoop zooooooooooooo dat ie het zondag wel houdt

Inmiddels een afspraak gemaakt bij de grootste BMW dealer van Nederland. Ik hoop dat daar enige kennis in huis is om 't chronische "verkoudheidje" van de ZzZ op te lossen. Helaas is dat pas na de rit.

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Me too, me too :thumbup::blink::angry:

This niet alleen fun he? :party:

Graag aantreden met een glimmende motorkap, blinkende velgen, flink met ledervet ingesmeerde stoelen en een interieur dat meurt van de cockpitspray :muur:

Link naar reactie
This niet alleen fun he? :angry:

Graag aantreden met een glimmende motorkap, blinkende velgen, flink met ledervet ingesmeerde stoelen en een interieur dat meurt van de cockpitspray :blink:

Wat zal die van mij je dan teleurstellen. :thumbup:

Link naar reactie
Wat zal die van mij je dan teleurstellen. :thumbup:

Nog steeds niet gewassen na je rit Hoensbroek?

Ach het regent buiten, wordt ie ook een beetje schoner van

Link naar reactie
Nadia, goed idee. Gebruik 'm wel vaker voor tripjes.

Misschien kan de organisatie alvast een tourorganisatie-kanaal voor de walkie-talkie vaststellen en communiceren.

Kanaal 3 subkanaal 0?

(hoef ik de mijne niet om te zetten :rolleyes: )

Link naar reactie
This niet alleen fun he? :party:

Graag aantreden met een glimmende motorkap, blinkende velgen, flink met ledervet ingesmeerde stoelen en een interieur dat meurt van de cockpitspray :rolleyes:

tja dat zal helaas niet gaan denk ik, want ze heeft de afspraak op 6 juli a.s. en dat is dus na de rit. Dit door omstandigheden, ze zou eigenlijk morgen komen om haar ZzZ-tje een grondige schoonmaakbeurt te geven. ;)

Link naar reactie
tja dat zal helaas niet gaan denk ik, want ze heeft de afspraak op 6 juli a.s. en dat is dus na de rit. Dit door omstandigheden, ze zou eigenlijk morgen komen om haar ZzZ-tje een grondige schoonmaakbeurt te geven. :party:

dat wordt zelf poetsen,sas (anders zet je gewoon Frank aan 't werk) :schater: :schater: en bel je henk voor morele steun

heb Willy net ook aan 't poetsen gezet :schater: :schater: de zzz staat er weer glimmend bij :rolleyes:

Link naar reactie
dat wordt zelf poetsen,sas (anders zet je gewoon Frank aan 't werk) :schater: :schater: en bel je henk voor morele steun

heb Willy net ook aan 't poetsen gezet :schater: :schater: de zzz staat er weer glimmend bij :rolleyes:

Mij hoef je niet aan het werk te zzzetten, ik vind het wassen van de zzz van Zzazkia (let op: alleen die!!) niet erg. En ja, soms kook ik ook nog en ik heb al 2 x de was gedaan zonder dat het naar de knoppen ging. Ik ben er zo een waar alle vrouwen van dromen :schater::schater:

ps: handtekeningen zondag na de rit :schater:

Link naar reactie
Mij hoef je niet aan het werk te zzzetten, ik vind het wassen van de zzz van Zzazkia (let op: alleen die!!) niet erg. En ja, soms kook ik ook nog en ik heb al 2 x de was gedaan zonder dat het naar de knoppen ging. Ik ben er zo een waar alle vrouwen van dromen :schater::schater:

ps: handtekeningen zondag na de rit :schater:

die van mij wast,kookt,poetst,strijkt,en houd heel berghem aan de vreet. :rolleyes: EN wast de zzz

handtekening zondag voor de rit. :schater: :schater:

Link naar reactie
die van mij wast,kookt,poetst,strijkt,en houd heel berghem aan de vreet. :rolleyes: EN wast de zzz

handtekening zondag voor de rit. :schater: :schater:

Wat heeft mijn vrouw het dan slecht getroffen. Het enige wat ik in huis doe is de ZZZ poetsen en heel af en toe stofzuigen.

Link naar reactie
Wat heeft mijn vrouw het dan slecht getroffen. Het enige wat ik in huis doe is de ZZZ poetsen en heel af en toe stofzuigen.

je kan niet alles hebben...................... :schater:

Link naar reactie
In een huwelijk hebben zowel de mannen als de vrouwen rechten en plichten. (vrouwen het aanrecht en de zwijgplicht)

Kan me iemand waarschuwen als onZe Nestor straks inlogd...Ik voorZie een rel... :rolleyes:

Link naar reactie

misschien komt er nog een zzz bij..ruud probeert 'm over aan 't halen :rolleyes: hoor vanavond of 't is gelukt.

Link naar reactie
misschien komt er nog een zzz bij..ruud probeert 'm over aan 't halen :rolleyes: hoor vanavond of 't is gelukt.

jammer maar helaas,hij gaat niet mee. ;) (topertjez3 ..hij zal zich zelf nog wel voorstellen) :lol:

je hebt je best gedaan ruud...bedankt voor de moeite.... :party:

Link naar reactie
Hoe :notworthy: het ook moge zijn...

Weet in ieder geval wel met wie ik zondag niet hoef te praten :schater::schater:

Bij mij niet hoor Saskia!! :blink::lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.