Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste forumleden,

Heel veel Zzz plezier a.s. zondag, ik benijd jullie!!!!!

Zoals jullie al weten kan ik er niet bij zijn, en gisterenavond in Den Bosch (had een 2-daagse congres) na een diner in de Orangerie ben ik op straat gevallen. Tja dat kan gebeuren, als er schoenen met hakken gedragen worden en vast komt te zitten in de klinker bestrating. Na een ziekenhuis bezoek, is geconstateerd dat ik een opgerekte en gekneusde knieband heb!!!!!!! Ben er totaal niet blij mee, doet behoorlijk pijn.

Geniet van de bloesemrit en ik zal aan jullie denken en wacht met spanning de foto's af.

Link naar reactie
Beste forumleden,

Heel veel Zzz plezier a.s. zondag, ik benijd jullie!!!!!

Zoals jullie al weten kan ik er niet bij zijn, en gisterenavond in Den Bosch (had een 2-daagse congres) na een diner in de Orangerie ben ik op straat gevallen. Tja dat kan gebeuren, als er schoenen met hakken gedragen worden en vast komt te zitten in de klinker bestrating. Na een ziekenhuis bezoek, is geconstateerd dat ik een opgerekte en gekneusde knieband heb!!!!!!! Ben er totaal niet blij mee, doet behoorlijk pijn.

Geniet van de bloesemrit en ik zal aan jullie denken en wacht met spanning de foto's af.

Beterschap en sterkte, Yvonne!

Link naar reactie
Beste forumleden,

Heel veel Zzz plezier a.s. zondag, ik benijd jullie!!!!!

Zoals jullie al weten kan ik er niet bij zijn, en gisterenavond in Den Bosch (had een 2-daagse congres) na een diner in de Orangerie ben ik op straat gevallen. Tja dat kan gebeuren, als er schoenen met hakken gedragen worden en vast komt te zitten in de klinker bestrating. Na een ziekenhuis bezoek, is geconstateerd dat ik een opgerekte en gekneusde knieband heb!!!!!!! Ben er totaal niet blij mee, doet behoorlijk pijn.

Geniet van de bloesemrit en ik zal aan jullie denken en wacht met spanning de foto's af.

Ow, pijnlijk, heel veel beterschap en hopelijk ben je gauw weer op de been.

Link naar reactie
Tja dat kan gebeuren, als er schoenen met hakken gedragen worden en vast komt te zitten in de klinker bestrating.

Damn Yvonne...Waarom liep ik niet vóór je Zodat ik kon proberen je op te vangen waarvan ik toch al meteen wist dat dat niet Zou gaan lukken met als resultaat dat we alletwee daar op de straat lagen waarbij je moet denken ík onder en jij erbovenop Zodat jij je niet pijn had kunnen doen maar ik óók niet omdat ik hobbyrugbiër ben en in mijn vrije tijd congressen beZoek om continu voor mooie welgevormde vrouwen te kunnen lopen om Ze eventueel op te vangen indien er klaarblijkelijk een overduidelijk tekort is gebleken aan looZers die jou hadden moeten verleiden wat geresulteert had en er overigens ook vet bij had gehoort dat jouwn poppehakjes allang uit waren geweest en hadden gelegen naast dat berevel bij die open haard waar jullie natuurlijk niets aanhadden...behalve een sigaret natuurlijk... :rolleyes:

Vonnie, bij deZe wens ik je beterschap... :rambo:

Link naar reactie

Voor diegene die morgen al richting het oosten komen...

Naast je koffer vol goede humeur, de juiste humor, de creditcard en je tandenborstel......

Vergeet je paspoort niet !!!

Tot morgen !!!! :rolleyes:

Link naar reactie

skytec-megafoon_350_fffef1_75.jpg

Heeft iemand zo'n apparaat voor zondag te leen?

Link naar reactie
Bedankt, ze liggen al klaar bij de spullen.

Hoe is het met de patient? Gaat ie het volhouden?

Tijdens de "proefrit" sputterde hij opeens en was het over en uit.

Danzij Mohikaan z'n tip WWW.problemcar.nl. ben ik inmiddels al weer iets verder. Ik denk dat het de nokkenas of de krukassensor is. Althans ik zie op problemcar.nl enkele posts met dezelfde soort problemen als die onze Z heeft.

Maar dat wordt pas over 2 weken (hopelijk) opgelost.

Link naar reactie
skytec-megafoon_350_fffef1_75.jpg

Heeft iemand zo'n apparaat voor zondag te leen?

Nee ik heb altijd al een redelijk grote bek :schater:

Link naar reactie
Nee ik heb altijd al een redelijk grote bek :schater:

Snap je gelijk waarom ik zondag zo'n ding nodig heb.

Link naar reactie

Mensen,

Ik wens jullie heel erg veel plezier met die mooie rit!!!

Ik heb van alles geprobeerd, maar ik had voor zondag

een dienst aangenomen, kon alleen niemand vinden die

hem over kon nemen...Helaas...

Ik zie de foto's wel :rambo:

@ ChristineXS,

Heel veel sterkte met je beetje!!! :rolleyes:

Link naar reactie
Damn Yvonne...Waarom liep ik niet vóór je Zodat ik kon proberen je op te vangen waarvan ik toch al meteen wist dat dat niet Zou gaan lukken met als resultaat dat we alletwee daar op de straat lagen waarbij je moet denken ík onder en jij erbovenop Zodat jij je niet pijn had kunnen doen maar ik óók niet omdat ik hobbyrugbiër ben en in mijn vrije tijd congressen beZoek om continu voor mooie welgevormde vrouwen te kunnen lopen om Ze eventueel op te vangen indien er klaarblijkelijk een overduidelijk tekort is gebleken aan looZers die jou hadden moeten verleiden wat geresulteert had en er overigens ook vet bij had gehoort dat jouwn poppehakjes allang uit waren geweest en hadden gelegen naast dat berevel bij die open haard waar jullie natuurlijk niets aanhadden...behalve een sigaret natuurlijk... :rolleyes:

Vonnie, bij deZe wens ik je beterschap... :thumbup:

Wat hou ik van deze man. Newbies, jullie snappen er geheid helemaal niets van... :rambo: :schater:

Link naar reactie

woordenwaterval :rambo:

Damn Yvonne...Waarom liep ik niet vóór je Zodat ik kon proberen je op te vangen waarvan ik toch al meteen wist dat dat niet Zou gaan lukken met als resultaat dat we alletwee daar op de straat lagen waarbij je moet denken ík onder en jij erbovenop Zodat jij je niet pijn had kunnen doen maar ik óók niet omdat ik hobbyrugbiër ben en in mijn vrije tijd congressen beZoek om continu voor mooie welgevormde vrouwen te kunnen lopen om Ze eventueel op te vangen indien er klaarblijkelijk een overduidelijk tekort is gebleken aan looZers die jou hadden moeten verleiden wat geresulteert had en er overigens ook vet bij had gehoort dat jouwn poppehakjes allang uit waren geweest en hadden gelegen naast dat berevel bij die open haard waar jullie natuurlijk niets aanhadden...behalve een sigaret natuurlijk... :rolleyes:

Vonnie, bij deZe wens ik je beterschap... :thumbup:

Link naar reactie
Met een droevig hart van afwezigheid wens ik jullie morgen veel Maas & Waal vermaak.

We wachten op de foto's, films, en andere visualisaties.

PS Was de Persenning niet verplicht in Duitsland?

Nee een coupe is verplicht!

Nog 1 nachtje slapen :schater:

Link naar reactie
Beste forumleden,

Heel veel Zzz plezier a.s. zondag, ik benijd jullie!!!!!

Zoals jullie al weten kan ik er niet bij zijn, en gisterenavond in Den Bosch (had een 2-daagse congres) na een diner in de Orangerie ben ik op straat gevallen. Tja dat kan gebeuren, als er schoenen met hakken gedragen worden en vast komt te zitten in de klinker bestrating. Na een ziekenhuis bezoek, is geconstateerd dat ik een opgerekte en gekneusde knieband heb!!!!!!! Ben er totaal niet blij mee, doet behoorlijk pijn.

Geniet van de bloesemrit en ik zal aan jullie denken en wacht met spanning de foto's af.

Yvonne, misschien is

een oplossing?
Link naar reactie

om organisatie niet onnodig te belasten hebben Azam en ik zelf aangemeld voor het diner in de waagh (aantal is nu 23). :thumbup::party:

Overnachten last minute in Mercure (117 euro incl.parking en 2 onbijtjes).

Link naar reactie
Damn Yvonne...Waarom liep ik niet vóór je Zodat ik kon proberen je op te vangen waarvan ik toch al meteen wist dat dat niet Zou gaan lukken met als resultaat dat we alletwee daar op de straat lagen waarbij je moet denken ík onder en jij erbovenop Zodat jij je niet pijn had kunnen doen maar ik óók niet omdat ik hobbyrugbiër ben en in mijn vrije tijd congressen beZoek om continu voor mooie welgevormde vrouwen te kunnen lopen om Ze eventueel op te vangen indien er klaarblijkelijk een overduidelijk tekort is gebleken aan looZers die jou hadden moeten verleiden wat geresulteert had en er overigens ook vet bij had gehoort dat jouwn poppehakjes allang uit waren geweest en hadden gelegen naast dat berevel bij die open haard waar jullie natuurlijk niets aanhadden...behalve een sigaret natuurlijk... :party:

Vonnie, bij deZe wens ik je beterschap... :rambo:

Goh, was je er maar in de buurt!!!! Had een hoop narigheid gescheeld en samen een sigaretje roken is altijd gezellig :rolleyes:

Geweldig dat je bovenstaande tekst zo uit je mouw kan schudden....................je moet er maar op komen :schater:

geniet ze morgen :thumbup:

Link naar reactie

Het kenteken is binnen, dus als de wekker het doet ben ik er morgen bij! Ik kom alleen even in de ochtend kijken en rijden, voor/rond de lunch haak ik af en ga ik het familie rondje maken. Ben erg benieuwd naar jullie Z3s!

Link naar reactie
Beste Z liefhebbers,

Graag zou ik :party: , indien nog mogelijk, ook willen deelnemen aan de rit en het diner op zondag.

Z3Stealth (2)[Y][N][N]

Groetjes,

nieuw forumlid :thumbup:

Hoe meer zielen... Natuurlijk ben je van harte welkom Z3Stealth en tot morgen! :rolleyes:

Link naar reactie
Beste forumleden,

Heel veel Zzz plezier a.s. zondag, ik benijd jullie!!!!!

Zoals jullie al weten kan ik er niet bij zijn, en gisterenavond in Den Bosch (had een 2-daagse congres) na een diner in de Orangerie ben ik op straat gevallen. Tja dat kan gebeuren, als er schoenen met hakken gedragen worden en vast komt te zitten in de klinker bestrating. Na een ziekenhuis bezoek, is geconstateerd dat ik een opgerekte en gekneusde knieband heb!!!!!!! Ben er totaal niet blij mee, doet behoorlijk pijn.

Geniet van de bloesemrit en ik zal aan jullie denken en wacht met spanning de foto's af.

Was al jammer dat jer niet bij kunt zijn en dan dit ook nog... auchhh. Beterschap en sterkte Yvonne!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.