Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie is deze mevrouw? rijdt zij ook mee?

Z3 dus drie sigaretjes... :schater:

c10702e41.jpg

Link naar reactie

Ik Zie net dat haar borsten ook al in vlammen staan... :banaan:

Link naar reactie
En ik mis een hele discussie over de Mystery Guest... weten jullie nou al wie er mee gaat :rambo: of boeit het jullie niet? :lol:

Daarover kan Sledge meer vertellen, uiteraard.

Uit zeer betrouwbare bron heb ik al wel wat vernomen, maar het is niet aan mij om hierover mededelingen te doen. :party:

Link naar reactie
Daarover kan Sledge meer vertellen, uiteraard.

Uit zeer betrouwbare bron heb ik al wel wat vernomen, maar het is niet aan mij om hierover mededelingen te doen. :lol:

Oh werkt dat zo... en dat zal dus wel voor meer oudgedienden gelden. Dat verklaart het gebrek aan nieuwsgierigheid...

Link naar reactie
En ik mis een hele discussie over de Mystery Guest... weten jullie nou al wie er mee gaat :party: of boeit het jullie niet? :rambo:
Daarover kan Sledge meer vertellen, uiteraard.

Uit zeer betrouwbare bron heb ik al wel wat vernomen, maar het is niet aan mij om hierover mededelingen te doen. :drank:

Ik heb het hem vriendelijk gevraagd...maar kreeg geen antwoord...

Ik heb het hem iets minder vriendelijk gevraagd...maar nog steeds geen antwoord...

Ik heb het hem nóg iets minder vriendelijk gevraagd...maar nog steeds geen woord uit te krijgen...

Ik heb hem bedreigd met een pak slaag en het sturen van duistere figuren...Zonder enig resultaat...

Ik heb hem de lekkerste burgers van MC Donalds belooft...hij wou gaan praten...maar Zweeg uiteindelijk toch nog...

Ik heb hem de lekkerste burgers van MC Donalds én Burger King belooft...tja nu kreeg ik al iets te horen...maar niet alles...

Ik heb hem de lekkerste burgers van MC Donalds, Burger King én een kratje pils van de iedere Limburgse brouwerij belooft...en weer iets meer informatie rijker...

Uiteindelijk heb ik hem naar de sloop gelokt waar een mooie ///M Zou staan voor €1000.-

DaH bOnD van hem onder een sloperskogel laten parkeren...Ik Zei: Nu of nooit...en nu weet ik het... :lol:

Link naar reactie
Helaas voor alle speculanten....

Mysteryguest is zojuist van de lijst geschrapt......

ENNE BIANCA.... bedankt voor de OFF-TOPIC reacties.... hoe wel je nu wat anders beweert ;-)

Jammer dat ze niet komt en jammer dat de discussie zo bruut beëindigd wordt <_< That hurts...

Link naar reactie
Ik weet 't, wat laat. <_<

Maar als het nog kan...:

Not2Fast (2) [N][N][N]

Natuurlijk, ook "oudje" Not2Fast ontbrak nog. Leuk, zie je zondag, Arno! :)

EDIT: Not2Fast: gebruiker nr. 7... Vermoedelijk hebben we met Arno de "oudste" forum-member te pakken, zondag!

aangepast door Rob
Link naar reactie
Even de huishoudelijke mededelingen:

Het lunchadres is: 't Wapen Van Beers, Grotestraat 2, 5437AS Beers NB

grappig,hier heeft Willy 2 jaar gewerkt :foto: ( in een ver verleden :P:schater: )VEEL parkeerruimte,daar kunnen we de zzztjes wel kwijt :foto:

Link naar reactie
Laatste aanvullingen weer gedaan.

De inschrijftermijn eindigd op woensdag tot 17:00.

Eventuele wijzigingen daarna moeten direct aan mij (email) worden doorgegeven, er is nog wel voldoende flexibiliteit bij de restaurants voor kleine wijzigingen.

nieuw record? 59 ztjes :P :foto: heb er zin in!!!maar ja, wie niet.... :foto:

Link naar reactie
nieuw record? 59 ztjes :thumbup::wave: heb er zin in!!!maar ja, wie niet.... :wave:

Ik niet!

Kost me minstens 100 EURO benzine! :schater:

Link naar reactie
Zijn er van de mensen die zaterdag blijven slapen al mensen die weten hoe laat ze zaterdag in Nijmegen gaan zijn?

En is je Z al door de keuring? Kunnen we 'm zondag bewonderen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.