Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

Ruud,misschien mag je de V10 van MartinVh10 lenen doe je er je groene platen op,wil zeker dat je komt al is het met een ....... ;)

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ruud,misschien mag je de V10 van MartinVh10 lenen doe je er je groene platen op,wil zeker dat je komt al is het met een ....... ;)

Audi Cabrio???

Ruud, al kom je op de fiets!!! Je moet gewoon komen... anders is het 1/2 gevulde koeken team niet compleet!

Link naar reactie
Ik heb de ZzZ verkocht, nou zit ik zonder :rolleyes:

Iemand bezwaar als ik met wat anders kom :unsure:

Je hebt toch een mooie :thumbup: van een klant staan, gewoon tegen die gozer zeggen dat je hem niet klaar hebt voor zondag en lekker zelf mee gaan touren :unsure:

Link naar reactie
Qua auto? :schater:

Kom nou maar gewoon, alleen kan het natuurlijk best zijn dat je achteraan moet rijden (dus nog achter de QP rijders zeg maar).

doe nou niet want die QP rijders zijn gevaarlijke lui met hun geheime genootschap, dikke v10 motoren en rare dakjes :rolleyes:

Link naar reactie
doe nou niet want die QP rijders zijn gevaarlijke lui met hun geheime genootschap, dikke v10 motoren en rare dakjes :rolleyes:

Wie dan?

Link naar reactie
En voor de mensen die (...) hulpeloos verdwaald raken wegens een charmante, maar onhandige navigator(ster). :

Wat is het adres waar de lunch gehouden wordt?

Heb ik erbij gezet... Met enige tegenzin ;)

Ik vind dit nl. wel een belediging voor de navigatoren :rolleyes: , maar vooral voor onze routeuitzetkunde... :thumbup:

Even voor alle duidelijkheid: we gaan met een dikke 50 zzz-tjes 160 km achter elkaar aan rijden, het wordt geweldig weer, niemand krijgt pech onderweg, niemand verdwaald of raakt de groep kwijt en het wordt hartstikke gezellig! :unsure:

Andere scenario's zijn wat mij betreft - tot het tegendeel bewezen is- uitgesloten :unsure:

Link naar reactie
Ik vind dit wel een belediging voor de navigatoren :thumbup: , maar vooral voor onze routeuitzetkunde... ;)

Even voor alle duidelijkheid: we gaan met een dikke 50 zzz-tjes 160 km achter elkaar aan rijden, het wordt geweldig weer, niemand krijgt pech onderweg, niemand verdwaald of raakt de groep kwijt en het wordt hartstikke gezellig! :unsure:

Andere scenario's zijn wat mij betreft - tot het tegendeel bewezen is- uitgesloten :P

That's the spirit !!!!

:rolleyes::unsure:

Link naar reactie

Als iedereen zorgt dat je een volle benzinetank hebt voor de tourrit hebben we ook geen benzineterkortproblemen. :rolleyes:

Link naar reactie
Als iedereen zorgt dat je een volle benzinetank hebt voor de tourrit hebben we ook geen benzineterkortproblemen. :smart:

In een eerdere post is reeds aangegeven dat in de route zelfs rekening is gehouden met voederplaatsen voor de Z...

Wel bij de les blijven hè :rolleyes:

Link naar reactie
In een eerdere post is reeds aangegeven dat in de route zelfs rekening is gehouden met voederplaatsen voor de Z...

Wel bij de les blijven hè :rolleyes:

Ben blij dat Bianca het wel een goede tip vind :smart: ,

aangepast door Huub
Link naar reactie
In een eerdere post is reeds aangegeven dat in de route zelfs rekening is gehouden met voederplaatsen voor de Z...

Wel bij de les blijven hè :smart:

Jaaaaah... maar toen gingen we nog uit van 20 a 30 ZZZ-tjes. Met bijna 60 wordt het een stuk lastiger om ff met z'n allen een tussenstop te houden. Dus een volle tank wordt door de organisatie zéér op prijs gesteld. :rolleyes: Of een halfvolle tank, daar red de ZZZ het ook wel mee ;)

Link naar reactie
Yep met autoambulance, ik heb vandag geoefend :rolleyes: pik ik die schade coupetje's van de boys wel op het is tenslotte 160 km en dat schadevrij? :schater:

Nee inderdaad... ik ben blij toe! Ik redt geen 100km zonder deuk!!!! :schater: In de coupe dan. Want verder rij ik 40.000km per jaar! (400 deuken)

Link naar reactie
Hoef je niet te onthouden, je begint je gesprek gewoon elke keer met "Zeg jij rijd toch die Z3 ?" ! :( ;)

:schater: :schater: en dan begin ik bij jou,marv :schater: :schater:

Link naar reactie
gaat goed, al 55 zzz. :newblush: maar hoe onthou ik zondag nou alle namen bij de gezichten(of andersom)of nickname's??

dilemma,dilemma :banaan:

Laten we daar deze dag nou een oplossing voor hebben..... :newblush:

Iedereen krijgt gewoon Zijn Forumnaam op de linkerbil en ZZZ of ZZZZ op de rechterbil getatoëert... ;)

Verder hebben we niks aan, behalve een sigaret... :newblush:

Link naar reactie
Iedereen krijgt gewoon Zijn Forumnaam op de linkerbil en ZZZ of ZZZZ op de rechterbil getatoëert... :banaan:

Verder hebben we niks aan, behalve een sigaret... ;)

en voor de niet rokers een lolly :schater: :schater: :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.