Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

We hebben al eens eerder last gehad van flitspalen tijdens een mooie tour !! :kisstogether:

4tr661e.jpg

Dus toch oppassen ! :schater:

:drank:

ik mis alleen de drempels ,marvin :schater: :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

volgens mij nog niet eerder voorgesteld <_<

heb erg veel zin in de rit met mijn rode monstertje. Alleen voor die tijd even mijn achterruitje laten maken (misschien door Roodkapje? ;)), t is geen gezicht, met ducktape waterproof gemaakt.

maaar even snel voorstellen hier dan maar :m:

mijn naam is Lot, ik ben 18 jaar enn ik heb sinds november een rode z3 roadster 1.9.

:m: helemaal verliefd op mijn bijna 11-jarige :o autootje.

maar had ik al verteld dat ik zin heb in 17 juni ;)?! heheh, al die mooie auto's, kan echt niet wachten!

^_^

Lot

Link naar reactie
volgens mij nog niet eerder voorgesteld :m:

heb erg veel zin in de rit met mijn rode monstertje. Alleen voor die tijd even mijn achterruitje laten maken (misschien door Roodkapje? ;)), t is geen gezicht, met ducktape waterproof gemaakt.

maaar even snel voorstellen hier dan maar :o

mijn naam is Lot, ik ben 18 jaar enn ik heb sinds november een rode z3 roadster 1.9.

<_< helemaal verliefd op mijn bijna 11-jarige ;) autootje.

maar had ik al verteld dat ik zin heb in 17 juni ;)?! heheh, al die mooie auto's, kan echt niet wachten!

^_^

Lot

beetje laat (van mijn kant), maar welkom op 't forum en tot de 17de :m:

Link naar reactie
mijn naam is Lot, ik ben 18 jaar enn ik heb sinds november een rode z3 roadster 1.9.

:m: helemaal verliefd op mijn bijna 11-jarige :m: autootje.

maar had ik al verteld dat ik zin heb in 17 juni :o?! heheh, al die mooie auto's, kan echt niet wachten!

^_^

Lot

en nu is het afwachten op de stormvloed van reacties bij een vrouwelijke introductie en ik ben vooral benieuwd naar de reactie van "ene Leidse bierdrinker" <_<

Lot, laat je niet gek maken hier, welkom en veel plezier met je auto. Ruud (roodkapje) is zeker een aan te bevelen garage voor je reparaties, zoals je zelf schijnbaar al had meegekregen.

Voor alle duidelijkheid (slechte ervaringen in het verleden) mijn eerste zinnetje is vooral een kwinkslag richting enkele permanente bewoners van dit forum (het meubilair in deze kroeg).

Link naar reactie
en nu is het afwachten op de stormvloed van reacties bij een vrouwelijke introductie en ik ben vooral benieuwd naar de reactie van "ene Leidse bierdrinker" :o

Voor alle duidelijkheid (slechte ervaringen in het verleden) mijn eerste zinnetje is vooral een kwinkslag richting enkele permanente bewoners van dit forum (het meubilair in deze kroeg).

^_^ :m::schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:<_<:m:

Link naar reactie

hoe lang zou 't duren eer dat we reactie krijgen......ik denk 1 minuut. :schater:

kom maar op martin ^_^ :schater:

Link naar reactie
Martin is zich aan het inlezen wie die rare brompot uit Ierland nu eigenlijk is

martin is veel te druk met de zzz van chris..... :schater:

Link naar reactie

HOOOOOOOOOOI

Ik ken Lotte lekker toch al ^_^ (van de Z3 hyve!!!) Lotte is meer iets voor mijn broetje (19) die sinds gister een artiksilbere Z3 2.8 Roadster met 33.000km heeft gekocht!

Leidsche Nachtbrakende bierdrinker zou beter staan overigens! :m:<_<:m:

En Chris is gewoon mijn beste forumvriend hoor! (op Rob na!)

Link naar reactie
HOOOOOOOOOOI

Ik ken Lotte lekker toch al <_< (van de Z3 hyve!!!) Lotte is meer iets voor mijn broetje (19) die sinds gister een artiksilbere Z3 2.8 Roadster met 33.000km heeft gekocht!

Leidsche Nachtbrakende bierdrinker zou beter staan overigens! :sleepy: :sleepy: :thumbup:

En Chris is gewoon mijn beste forumvriend hoor! (op Rob na!)

ja, dat er een Lotte in de z3 hyve rondvliegt was ik ff vergeten. Laat haar overigens zelf ff beslissen of ze meer "iets" is voor je broertje. Misschen is ze meer van de QP <_< , of heeft ze al een vrindje (m/v). Je hebt Chris tijdens zijn afscheidsconcert natuurlijk ontmoet. Ik was daar jammerlijk niet bij en weet niet hoe jullie elkaar lagen (qua picometergolflengtevibesuitwisseling), maar hij mag hier af en toe tegen je brommen, hij is best wel een goeie vent hoor in het echt <_< .

Link naar reactie
ja, dat er een Lotte in de z3 hyve rondvliegt was ik ff vergeten. Laat haar overigens zelf ff beslissen of ze meer "iets" is voor je broertje. Misschen is ze meer van de QP <_< , of heeft ze al een vrindje (m/v). Je hebt Chris tijdens zijn afscheidsconcert natuurlijk ontmoet. Ik was daar jammerlijk niet bij en weet niet hoe jullie elkaar lagen (qua picometergolflengtevibesuitwisseling), maar hij mag hier af en toe tegen je brommen, hij is best wel een goeie vent hoor in het echt <_< .

Ik heb zelfs nog gemaild met Chris over het krasje dat ik had... hij gaf me goede tips en was bereid te helpen. Dat stel ik op prijs!

Uit een stuk tekst valt toch niet te peilen of iemand een grap maakt of bloedserieus is. Bij Rob weet ik zeker dat hij zit te giechelen als hij typt... Chris zal wel gewoon glimlachen :schater:

Link naar reactie
Bij Rob weet ik zeker dat hij zit te giechelen als hij typt... Chris zal wel gewoon glimlachen :schater:

Helemaal correct Martin. Ik ben me daar toch een giechelkontje... Ik giechel wat af.

Link naar reactie
Het zal de 17e wel drukker worden dan 50 Ztjes, iedereen is benieuwd naar Lotte <_<

Alsjeblieft jongens, zelfs Martin heeft z'n voorbehoud! 't Is een kindje van 18 jaar... <_<<_<

Link naar reactie
Haha <_< lijkt me gezellig..

maar ik zal vast niet de enige vrouw zijn die een z3 bezit en mee rijdt.

ik ben benieuwd naar andere z3-eigenaren. Ken verder niemand die zo'n mooie auto heeft <_<

Maak je geen zorgen er komen genoeg <_<

Link naar reactie
Ik ken Lotte lekker toch al <_< (van de Z3 hyve!!!) Lotte is meer iets voor mijn broetje (19) die sinds gister een artiksilbere Z3 2.8 Roadster met 33.000km heeft gekocht!

Ennn..... heeft je broer zich al ingeschreven voor de 17e juni?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.