Ga naar inhoud

De Land van Maas & Waal Rit


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 469
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is de Stig een "zij"? :thumbup:

Is de special guest een zij? Ik begrijp het al, je hebt een dame bereid gevonden om mijn Zymol op jouw Z te smeren. NB Stuur mij nog even een mail vlak voor de 17e zodat ik het niet vergeet

Link naar reactie
:schater::thumbup:

@Stoploss, weet niet of ze daartoe bereid is. :schater: BTW, kun je ook nog wat HD-Cleanse missen? :thumbup:

Ik neem de hele doos wel mee.Overigens had ik pas de hele Z met Meguiars gedaan. Ik heb nu het linkerdeel van de motorkap met Zymol gedaan om het verschil te zien in glans en duurzaamheid hiervan

Link naar reactie

Een vraag aan Joost en/of Simon !!?? :wave:

Hoe zien jullie de uitvoering van de tourrit met een plusminus 50 stuks Z-tjes ???? :kisstogether:

Traditioneel reden we "altijd" in collonne achter elkaar aan,

maar dat zal nu toch niet mogelijk zijn lijkt me ? :wave:

Enkele "vaste" members hebben hun twijfels hier al over geuit ! :nasty:

Beter misschien om in groepjes te starten met een bepaalde tussenpose ? <_<

:angry:

Link naar reactie
Hoe zien jullie de uitvoering van de tourrit met een plusminus 50 stuks Z-tjes ???? :wave:

Traditioneel reden we "altijd" in collonne achter elkaar aan,

maar dat zal nu toch niet mogelijk zijn lijkt me ? <_<

Positief blijven denken Marvin :kisstogether:

Had al politiebegeleiding geopperd :wave:

Heb me verschrikkelijk verheugd op het collone rijden dus dat moeten we denk ik op de rustigere stukken zeker proberen.

Wat extra stops inlassen om de verdwaalde Z-tjes weer te verzamelen...

Lijkt me een onwijs gaaf gezicht zo'n hele stoet Z-tjes. Misschien juist wat PR doen en kijkgeld gaan vragen :nasty:

Link naar reactie
Positief blijven denken Marvin :kisstogether:

Had al politiebegeleiding geopperd :wave:

Heb me verschrikkelijk verheugd op het collone rijden dus dat moeten we denk ik op de rustigere stukken zeker proberen.

Wat extra stops inlassen om de verdwaalde Z-tjes weer te verzamelen...

Lijkt me een onwijs gaaf gezicht zo'n hele stoet Z-tjes. Misschien juist wat PR doen en kijkgeld gaan vragen :nasty:

4 keer zo lang als dit !!!??!! :wave:

4vnurfb.jpg

<_<

Link naar reactie
Een vraag aan Joost en/of Simon !!?? :wave:

Hoe zien jullie de uitvoering van de tourrit met een plusminus 50 stuks Z-tjes ???? :kisstogether:

Traditioneel reden we "altijd" in collonne achter elkaar aan,

maar dat zal nu toch niet mogelijk zijn lijkt me ? :wave:

Enkele "vaste" members hebben hun twijfels hier al over geuit ! :nasty:

Beter misschien om in groepjes te starten met een bepaalde tussenpose ? <_<

:angry:

50 is inderdaad errug veel om bij te houden, ook voor de andere weggebruikers denk ik dat wachten op 50 auto's toch wel veel geduld vereist...

Groepen van 15 o.i.d. lijkt me wel een aanrader gezien ervaringen uit het verleden zal ik maar zeggen...

Link naar reactie
50 is inderdaad errug veel om bij te houden, ook voor de andere weggebruikers denk ik dat wachten op 50 auto's toch wel veel geduld vereist...

Groepen van 15 o.i.d. lijkt me wel een aanrader gezien ervaringen uit het verleden zal ik maar zeggen...

Hoe wil je de groepen samenstellen op vermogen :kisstogether: Ik denk dat wij gewoon moeten rijden of je nou met 15 of 50 Z's achter elkaar aanrijd er zullen altijd groepjes ontstaan. Gewoon een paar extra pitstops inlassen en weer in een andere volgorde verder zodat je ook met andere forum leden in contact komt :wave:

Link naar reactie
Ik ben dus benieuwd of de Organisatoren Joost en Simon daar over hebben nagedacht !! :newblush:

Denk het niet. Begon pas toen ik het over 300 meter had en 10-tallen verdwaalde z-jes. Geeft niks, de oplossing is simpel. De voorste auto moet een zwarte QP zijn en die moet twee driehoekige zwarte vlaggen met een wit kruis op zijn motorkap hebben. Twee man erin met een zwart pak en een pet, iedereen z'n licht aan en klaar zijn we. :thumbup:

Link naar reactie

Organisatie van een rit met zoveel auto's wordt hopelijk niet onderschat!

Veel ervaring bij eerdere organisatoren aanwezig. Laat dat niet onbenut, doe er je voordeel mee.

Nogmaals: onderschat dit niet. Je hebt het niet over 300 of 400 meter, je hebt het over vele kilometers die je nooit en te nimmer bij elkaar houdt. We zijn de enigen niet op de weg, die dag.

Restaurant en tussenstops zijn van minder importantie dan de boel veilig en aangenaam laten rijden!

Link naar reactie
Ik denk dat het wel goed gaat komen, zo niet dan toch :thumbup::blink::wave:

That's the spirit :newblush:

Nee maar even zonder gekheid... Rob heeft wel gelijk, het moet wel veilig blijven.

Maar dat moet denk ik ook wel lukken, of het nou 20 of 50 Z-tjes zijn. En het lijkt me ook geen probleem als we elkaar een keer los rijden, maar lijkt me wel het leukst om voor het grootste deel in collone te rijden.

Link naar reactie

Lekkere opmerking :thumbup:

Joost & Simon heel veel succes met de rit, misschien is het handig er voor te zorgen dat er zeker 5 auto's zijn met een route beschrijving en die de weg weten. Zo kun je die in de collonne plaatsen op "taktische" plaatsen.

Zorg wel voor "sweepers" (auto's die snel de "verloren" groep weer naar de hoofdgroep kunnen terug rijden). Hou contact met elkaar, telefoon of kleine walkie talkies.

Het gaat vast lukken, maar het is een hoop geregel. Jammer dat ik niet mee doe dit keer, had graag weer eens achteraan gereden :newblush:

Link naar reactie

Hoi

We hebben er zeker al rekening mee gehouden dat het een lange sliert gaat worden. Zelf denken we eerder richting de 500 m aan ZZZ-tjes.

Simon en Ik hebben iig via walkie talkie contact over het verloop. Wellicht zijn er meerdere mensen die een walkie talkie hebben dan kunnen we eventueel op hetzelfde kanaal gaan zitten om zo contact te houden.

Verder is de route al zodanig dat we redlijk goed bij elkaar kunnen blijven. Maar we gaan de route zondag nog een keer rijden en dan zullen we speciaal even nog kijken naar verzamelpunten en oponthoudpunten.

De route is al helemaal uitgewerkt inclusief afslagen etc. Dus dat komt helemaal goed. Verder zullen we de tips even bekijken wat we daarvan kunnen gebruiken.

Zijn er meer mensen uit de regio die eventueel in de sliert willen gaan rijden om controle te houden? Zo ja graag even melden zodat zij misschien zondag ook alvast mee kunnen rijden ter verkenning van de route.

Link naar reactie

Ik ben blij dat jullie er over na gedacht hebben, want het wordt een uniek gebeuren met zoveel Z-tjes !!! :newblush:

Link naar reactie
Simon en Ik hebben iig via walkie talkie contact over het verloop. Wellicht zijn er meerdere mensen die een walkie talkie hebben dan kunnen we eventueel op hetzelfde kanaal gaan zitten om zo contact te houden.

Correctie: Cara en ik hebben contact via de walkie talkie, zodat Joost en Simon de weg in de gaten kunnen gaten. Wel zo veilig!

Overal wordt aan gedacht... Zondag de route nog een keer rijden, routebeschrijving helemaal goed maken, extra verzamelpunten zoeken...

Komt allemaal goed, don't worrie.

In het dorp waar we gaan lunchen is het gerucht dat we komen zich al het verspreiden, we gaan daar zeker een hoop bekijks trekken. :rolleyes:

Link naar reactie

Is het niet een goed idee om de route ook voor tomtom compatibel te maken? Een bestandje met waypoints en klaar, iedereen (met een tomtom) kan dat bestand dan vooraf downloaden en inladen in hem/haar navigatiesysteempje.

Link naar reactie
Is het niet een goed idee om de route ook voor tomtom compatibel te maken? Een bestandje met waypoints en klaar, iedereen (met een tomtom) kan dat bestand dan vooraf downloaden en inladen in hem/haar navigatiesysteempje.

't zal allemaal wel goed komen, heb alle vertrouwen in joost en simon. (en de dames,natuurlijk)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.