Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Is inderdaad de bedoeling om

mee te rijden tot diner . Wij komen samen met stamnr7 , zou trouwens ook al betaald hebben. Wij blijven niet dineren omdat we andere verplichtingen hebben op zondag , t is een redelijk eindje fietsen en willen op een aanvaardbaar uur thuis zijn . Kijken er wel nr uit , en stamnr7 ook ( is zijn eerste forumrit )

Link naar reactie

Eeeeuw ,ik moet eerlijk bekennen niet erg meer meegelezen te hebben maar ik kan die 29e aug niet....Dus bij deze zeg ik af,(buiten dat ik niet officieel heb gezegd dat ik meeging)

Gelukkig is er een reservelijst dus ik sta bij deze mijn plaatsje af aan de eerstvolgende.

Link naar reactie

heb net betaald,

zei full maar het is zonder het avondeten geworden.

Zit met dieren op het platteland ;-) kunnen wel lang alleen zijn maar niet zolang zonder eten.

greetzzz Judith

enne Herman gaat mee.

Link naar reactie

Sandere ik zet je er weer op en Ferry dank je wel voor je enthousiasme...kom op mensen, morgen is de 10e....zou lullig zijn als ik bij de restaurants aan moet geven dat we niet met 30 maar met minder dan 20 auto's komen...

De volgende betallingen staan nog open:

  • Lady & Co - Lunch - Diner? 2 personen
  • Buuze - Full options 2 personen
  • ZZZ-Woudsend - Lunch 2 personen
  • EzZzy rider - Lunch 2 personen (onder voorbehoud vakantieplannen)
  • Z4MR - Interlagosblue (onder voorbehoud van natuurrampen)
  • BMXers - Full options 2 personen
aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Dakloozzz had afgezegd toch?

Verder: kom op mensen, betaal op tijd. Je kunt mensen die de moeite nemen om voor jullie een rit te organiseren (zij zelf kennen hem ondertussen uit en te na) niet in onzekerheid laten verkeren en al helemaal niet op het laatste moment afzeggen. Belofte maakt schuld enzo ... Besef ook dat als jij afzegt, er misschien te weinig mensen overblijven voor bepaalde locaties, daar leiden anderen dan ook onder!

Kortom: betaal snel even en verschaf daarmee duidelijkheid aan de mensen die hun ziel en zaligheid in een rit hebben gelegd!

Link naar reactie

......Kortom: betaal snel even en verschaf daarmee duidelijkheid aan de mensen die hun ziel en zaligheid in een rit hebben gelegd!

Dakloozzz was mij inderdaad even ontschoten, dank je wel voor de opmerking, ik heb het gelijk aangepast.

Buiten dat de organisatie van deze rit graag weet waar ze aan toe is, willen de gelegenheden aan het begin, midden en eind van de rit graag ook weten waar ze op moeten rekenen.

Ik ga er vanuit (en was er al bang voor) dat het door de vakantie komt, mensen vergeten wellicht dat ze zich voor deze rit hebben opgegeven of zitten ergens op de plaia del sol en vergeten dan het openstaande bedrag te storten. Doe dit ajb nog even zo snel mogelijk en stuur een pm dat het onderweg is......dan kan ik het ook doorgeven ..

Dank je wel dat jij als admin ze ook nog even achter de broek zit

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Zaterdagmorgen betaald, dus als het goed is, staat het nu op jullie rekening! :hypocritesmiley:

Zin in ! :guitar::punk: Ons roompothuisje is er ook klaar voor :lol:

Link naar reactie

Betaling Shoveltje en Snaatje, check...en aangepast, dank jullie!

Eigenlijk zou het wel leuk zijn om voor de mensen die al in de buurt wonen en de mensen die een overnachting hebben geregeld, om op vrijdagavond wat af te spreken?

Wie doet er een suggestie?

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

^Als de betreffende organisatie van die volgende rit je dan toelaat. :nono:

Voor de mensen die zelf nog nooit een rit hebben georganiseerd en er daarom misschien helemaal niet bij stilstaan: als organisatie maak je afspraken met de lokaties waar je koffie drinkt, luncht en dineert. Die afspraken zijn bijna altijd gerelateerd aan de aantallen bezoekers. Onder bepaalde aantallen beginnen sommige lokaties er niet eens aan ("kijk dan maar gewoon of er een plek op het terras is, ik kan pas iets vrijhouden vanaf [X] man" of "ik ben op zondagavond normaal gesloten en ga pas open voor groepen vanaf [x] personen") en de prijzen zijn vrijwel altijd gekoppeld aan de aantallen ("prijs per persoon [X], mits minimaal [X] couverts worden afgenomen").

Goed, je bent wat van plan als organisatie en opent vervolgens een topic. Daarin meldt een x-aantal mensen enthousiasme voor het plan. Je prikt een datum en noemt die in het topic. Sommige mensen zullen dan afzeggen omdat die datum toch niet uitkomt. Niks aan de hand. Op basis van de resterende belangstelling ga je dan aan het werk om goede afspraken te maken. Niet om daar zelf aan te verdienen, maar om de kosten voor de deelnemers zo laag als kan te houden. Als dan vervolgens een wezenlijk aantal mensen op het allerlaatst alsnog afzegt sta je met je rug tegen de muur: nog los van dat de extra inspanning voor de organisatie niet leuk is, het is dan vaak te laat om nog iets anders te zoeken. Ofwel: door de combinatie ongeclusuleerde aanmelding / (te) late afzegging zit de organisatie met een probleem en de mensen die wel komen mogelijk ook. de prijzen waarop zij hadden gerekend zijn dan immers misschien niet meer haalbaar.

Ik ben niet blind voor onverwachte zaken en natuurlijk kan het voorkomen dat mensen alsnog moeten afzeggen ondanks serieuze intenties. Zeker door "life events". Ik wil ook helemaal niet treden in de beoordeling van de individuele afzeggingen. Maar het is op zijn minst leuker zijn voor de organisatie als dat gemotiveerd en met excuses via een PM gaat (voor de mensen die dat gedaan hebben: ddeze opmerking is dus niet tot jullie gericht) ... Het is niet leuk voor de organisatie van een rit als je van alles regelt in je vrije tijd en er vervolgens veel minder mensen komen opdagen. Niet wezenlijk anders dan wanneer je groots hebt ingekocht voor je verjaardag en op het laatste moment een wezenlijk deel van de mensen afzegt.

Samenvattend: de wat lossere moraal die lijkt op te treden rondom aan- en afmeldingen voor ritten is nogal vervelend voor de mensen die zo'n zit regelen. Dit stoort mij daarom. Mijn verhaal ziet natuurlijk niet op de mensen die vanaf het begin wel een voorbehoud hebben gemaakt, onverwacht iets echt onoverkomelijks hebben of zich tijdig hebben afgemeld ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.