Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Na de interesse peiling (https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/15278-interesse-peiling-heide-rit-posmet-zonder-tbank-arnhem-eo-binnenkort-aanmeld-topic/)voor deze rit en de daarop volgende zeer leuke reactes, hierbij het definitieve topic, de rit gaat dus door!
Met gepaste trots presenteren wij:

De Arnhemse Pos(t)bank zaterdag 29 augustus

Een rit over de hei rondom Arnhem, smalle weggetjes en veel bochtenwerk. (racen is hier niet echt een optie)
Fotoplekjes met een presentje voor de leukste foto (poll op site)
-Z3/Z4 only met een uitzondering voor onze vriend Duikie (4-zits BWM open)


Verdere informatie:

-Ontvangst rond 9 uur in Nunspeet; Heerlijke koffie (thee homemade gebakje) bij restaurant Il Camino in Nunspeet http://www.ilcamino.nl/
-Lunch; The Gallery Brummen, dit is inclusief toegang om de collectie te bewonderen, een ware aanrader! http://www.thegallerybrummen.nl/
-Diner; BBQ van de chefkok (bij goed weer buiten en anders overdekt) bij hotel de Musschenberg in Beek-Ubbergen, vlak bij Nijmegen met uitvalswegen naar het hele land. http://hotelmusschenberg.nl/
De weg naar dit restaurant is er een met mooie heuveltjes en haarspelbochten, leuk ter afsluiting!
Bij the Gallery en Musschenberg zijn de standaard drankjes afgekocht, mocht je iets anders willen drinken dan is dit uiteraard voor eigen rekening.

Kosten voor dit alles:
Ontvangst met lunch en entree The Gallery: 25.00 euro per persoon
De hele dag wordt voor jullie verzorgd voor een bedrag van 55 euro.
In het geheel bedrag zit uiteraard een kleine versnapering voor in de auto en een presentje voor de winnende foto!
Betalingen dienen uiterlijk 10 augustus binnen te zijn zodat ik de de uitbaters van de zaken die we aan doen op tijd door kan geven wat ze in huis kunnen verwachten (zodat ook zij voorbereidingen kunnen treffen)
Het verzoek van Musschenberg en Gallery is om ruim op tijd (laten we ook de 10e aanhouden) door te geven of er speciale wensen zijn.
Bijvoorbeeld allergieën waar rekening mee dient te woden gehouden en/of vegetarische wensen, deze graag per PM naar mij, dan stuur ik het weer door.

Deelname bijdrage graag storten op:
Opgeven niet meer mogelijk

TNV R.P.L. van der Zee o.v.v. "Heide" en je forumnaam.
Alvast bedankt!


Meer info over de Posbank:




Enkele foto`s langs de route, vorig jaar zomer (om alvast in de stemming te komen)

IMG-20150116-WA0011_zps35027b23.jpg


IMG-20150116-WA0010_zps7d53d9d4.jpg aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Gezien het aantal reacties hebben we besloten om er een dagrit van te maken.
Mooie uitdaging voor een tweede rit :clapping:

Onderstaand de opgegeven kandidaten, ik heb de vrijheid genomen om de namen die bij de interesse peiling reeds vermeld zijn hier ook te vermelden.
Mocht je een wijziging willen aanbrengen dan hoor ik het graag en pas ik het aan.
### is nog niet bekend / nog niet zeker
Over een tijdje zal ik de personen benaderen die nog niet hebben doorgegeven wat ze willen doen met lunch etc.
We hebben nog even tijd, intussen gaan wij de route en stoppunten bepalen.

Onderstaand het deelnemersveld waarbij de namen met groene markering reeds de betaling hebben voldaan (waarvoor ook hartelijk dank)

  • MarliesRoy Full options 2 personen ***organisatie***
  • Jack-z3 - Full options 2 personen
  • Z-ttree - Full options 2 personen
  • maRRco - Full options 2 personen
  • Scorpion - Full options 2 personen
  • Partagas - Full options 2 personen
  • Shoveltje - Full options 2 personen
  • Snaatje - Full options 2 personen
  • Patrick040 - Full options 2 personen
  • sandere39 - Full options 2 personen
  • GuidoK - Full options 1 persoon
  • Lady & Co - Full options 2 personen
  • Driver70 - Lunch 2 personen ***organisatie***
  • Enigma - Lunch 2 personen ***organisatie***
  • Ferry76 - Lunch 2 personen
  • Petorie - Lunch 2 personen
  • Cabriogirl72 - Lunch, 2 personen
  • Individual - Lunch 1 persona
  • Stamnummer7 - Lunch 2 personen
  • bojan - Lunch, 2 personen
  • Duikie - Lunch, 2 personen
  • Bonfire - Lunch, 1 persoon
  • 330dM - Lunch 1 persoon
  • Cabriodriver - Lunch 1 persoon
  • ZZZ-Woudsend - Lunch 2 personen
  • Horus - Lunch 1 persoon
  • Buuze - Full options 2 personen
  • ZZZ-Woudsend - Lunch 2 personen
  • Z4MR - Interlagosblue (onder voorbehoud van natuurrampen)
  • BMXers - Full options 2 personen
aangepast door MarliesRoy
Ovb verwijderd bij mij ;)
Link naar reactie

Edit, onderstaande is niet meer van toepassing.

Het is alleen nog nodig om door te geven of je de hele dag mee gaat en gebruikt maakt van lunch, diner of lunch + diner met vermelding van het aantal personen.

We ontvangen graag van de mensen die zich reeds opgegeven hebben de volgende informatie:

- wil je een hele of een halve dag rijden?

- op welke van de genoemde dagen kun je zeker niet?

- wil je deelnemen aan lunch en/of diner? (zodra we prijzen hebben kun je nog altijd aanmelden of afmelden)

Voorbeeld post hiervoor:

forum naam

-hele dag

-5 september

-lunch en diner

Ik zal alle wijzigingen zo snel mogelijk doorvoeren.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Enkel 29 augustus en ook met vraagteken ivm. vakantiedag al dan niet krijgen (Hilde werkt op zaterdag.)

September kan zeker niet :-(

dus :

Bojan

29 aug

hele dag

lunch ok , diner ?

aangepast door bojan
Link naar reactie

Hopen dat het lukt met de vakantie dag :thumbup:

Vooralsnog probeer ik zo veel mogelijk te verwerken en waar geen zekerheid bestaat zet ik een #

Tegen de tijd dat de rit bijna "on giet" benader ik iedereen wel voor de definitieve keuzes (even afhankelijk van het moment waarop catering en bezoekadressen uiterlijk zekerheid nodig heeft)

Wel fijn dat iedereen zo rap reageert, blijkt maar weer dat het forum volop leeft :clapping:

De forum naam hoeft er natuurlijk niet bij de zie ik al bij de post :):blink:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Fijn dat jullie je zo massaal aanmelden.

Ik ga binnenkort met mijn kompanen in overleg en kom er op terug, blijf vooral enthousiast aanmelden :drank: ik denk echter wel dat ik bij 25 auto`s de grens moet gaan trekken want anders wordt het wel een hele grote stoet en veul, heul veul werk :sSig_ImSorry:

Link naar reactie

Sterker nog, na overleg met Jmar (die helaas niet kan op 29 augustus) is toch besloten om het op deze datum te gaan houden.

Ik zal binnenkort de post aanpassen.

Tevens gaan we voor de hele dag met optioneel ochtend of middag aansluiten.

Is de eerste keer dat we voor een hele dag met een dergelijk grote groep plannen, we doen ons best ;-)

Zoals gezegd zal ik de post aan gaan passen met zoveel mogelijk de wensen achter de namen verwerkt.

Mensen waar ik niet zeker ven ben stuur ik wel even een om voor meer info.

Tevens is er bevestiging van the Gallery om onderdeel te worden van de rit, details volgen nog...

Link naar reactie

De kogel is door de kerk.

Het gaat zaterdag 29 augustus worden en we gaan de hele dag rijden.

Zaterdag komt de organisatie al bijeen om onder het genot van een hapje en een drankje te mijmeren over de wegen waar we jullie willen laten rijden.

Gezien het een hele dag gaat worden zullen we zeker kijken of we een stuk (Duitse) snelweg mee kunnen nemen om even stoom af te blazen.

Het lijkt mij leuk om zowel een prijsje uit te loven voor de mooiste individuele foto als de mooiste groeps foto (maken tzt een topic voor)

We gaan jullie natuurlijk op de hoogte houden :) Mocht er wat veranderen in je aanmelding, laat maar even weten via een PM of een post reply

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.