Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ Ik heb me (nog niet) opgegeven, maar in algemene zin: er rijden wel eens vaker mensen mee met een non Z3/4. Dat moeten ze dan natuurlijk wel de hele dag aanhoren, maar goed ... :clown:

Link naar reactie

Ja dat snap en weet ik, maar eigenlijk is het voor z3 en z4, en in die zin cabrio...

Uitzondering is Duikie met een BMW 4Z-itter (ook een soort z4)

Andere merken wil ik sowieso liever niet..maar als niemand bezwaar heeft dan kan hij de snacks mee nemen voor onderweg.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Het blijkt dat Tyre niet de weg neemt die wij door het bos willen laten lopen, daarmee komt het routeboek in gevaar.

Blijft dus over dat we Tomtom bestanden aanleveren.......iets anders is er helaas niet

Chaos alom gaan we maar even vanuit, bestanden worden op tijd aangeleverd en mogen na de rit uiteraard door iedereen misbruikt worden.

Link naar reactie

Voor jou is er geen "ik kan niet mee"!

Maar als het echt niet anders kan...mag jij je naderhand vermaken met TomTom die je vast verkeerd door dat bos stuurt!

Hilariteit all over the place

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Hoi, Leuk dat jullie definitef mee kunnen!

Goed dat je dat even zegt van BIC, had ik totaal niet bij stil gestaan, heb het nu aangepast in het openingstopic.

Om je het terug scrollen te besparen:

BIC:RABONL2U

IBAN:NL91RABO0117391697

Ik heb goed weer aangevraagd in 3-voud, dat moet dus echt wel goed gaan komen!

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.