Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Nog even formeel: ik meld me ook graag aan. Bijrijder wordt nog gepolst. Afhankelijk daarvan wel of geen diner, maar in ieder geval van start t/m lunch en tot, of tot en met diner!

En wie valt er af?... :blink:

Link naar reactie

Over het algemeen zij die niet mee gaan.....of niet tijdig financieel voldoen.

Let wel mensen, uiterlijke betaling 10 augustus.....voor sommigen (waaronder ons) valt dat in de vakantie!

Ik zit rind die tijd ook in het buitenland, maar zal er dan wel een reminder achteraan sturen

Link naar reactie

@Ferry, aangepast

@Partagas, je staat op de reservelijst.....even geduld en zien of er toch afvallers zijn

Groep ietsje groter (30 auto's) maken een optie???

Link naar reactie

Steekpenningen en omkopingen via PM graag.

Ik kan niks garanderen maar doe mijn best....de uitbaters geven namelijk ook een max aantal personen/auto's af.

Daarbij is het pas de tweede rit die ik organiseer, da benne wel veul autokes in ene keer!

Tzt meer info, en hoewel ik het dan spijtig vind.....als ik iemand teleur moet stellen....daar kan ik dan helaas niets aan veranderen.

Link naar reactie

:clapping: Top! wij hebben een lang-weekend een Roompot-huisje in Epe...dus startlocatie is om de hoek, Nunspeet. Zin in !! :thumbup:

Link naar reactie

In overleg met de horecagelegen kunnen we tot 30 auto`s inplannen (60 personen) en echt niet meer dan dat.

Dat betekent dat we één equipe (Partgas) op de wachtlijst hebben momenteel....

Ik denk dat ook wij met groepen (2x7/2x8) gaan werken om in ieder geval niemand kwijt te raken.

Net als bij de Limborit zal dat er hopelijk voor zorgen dat we allemaal een leuke dag hebben en allemaal ook op dezelfde plek aankomen ;-)

Ik wil wel proberen te starten als 1 groep, maar hou je groepsleider in de gaten mocht de groep uit elkaar beginnen te vallen.

In de route zal ik proberen "wachtpunten" in te stellen om te zien of de groep weer compleet kan worden...ik vertrouw er echter op dat het een mooie chaos zal gaan worden!

Zijn er personen die zich vrijwillig melden als groepsleider? Eer, aanbidding en waardering zal hen ten deel vallen :lol: (en soms kraaltjes en spiegels)

In ons geval is er denk ik niet veel "af en toe hard" in de route meer "af en toe nog langzamer" dit in verband met het aantal mensen dat we op deze dag op "ons parcours" verwachten.

Beschouw dit als enthousiaste toeschouwers die zich gewoon even geen raad weten als er zo`n stoet zzz(z)je aan komt, het is de bedoeling dat je ze niet raakt!

We zijn nog aan het sleutelen met de TomTom bestanden, Tyre vind dat wij bepaalde delen van Nederland niet mogen bezoeken, wij vinden dat dan weer wel.

Misschien toch deze rit maar Pos(t)-chaos trip gaan noemen... :clapping:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Nu de vakantie plannen definitief zijn moet ik me helaas afmelden.

De rit is op het einde van onze vakantie en wil het weekend als uitloop houden of om de zaak weer op te ruimen.

Ik wil ook geen plaats bezet houden en uiteindelijk niet kunnen komen.

Ik sta dus bij deze mijn plaats af aan de "wachtlijst"

aangepast door ad k
Link naar reactie

Ad, wat een opoffering, en gij zult gemist worden.

Het is inderdaad lekker om aan het eind van de vakantie op je gemakje de spullen om te kunnen ruimen en alvast een buffer op te bouwen voor de stress die nog komen gaat.

Fijn dat je het even hebt door gegeven zal Partgas op prijs stellen vermoed ik :cool2:

Link naar reactie

Zal m'n best doen een waardige vervanger te zijn :guitar:

Gewoon voor in de groep gaan rijden, goed eten en drinken en af en toe een sterk verhaal vertellen :hypocritesmiley: dan komt het zeker goed, veel plezier die dag.

Link naar reactie

Gisterochtend vernomen van de neuroloog dat ik zeker nog 3 maanden geen auto mag rijden, nou bedankt hè. Wij moeten onze inschrijving dus terug nemen.

Het spijt ons zeer en wensen de deelnemers veel plezier en heel veel mooi weer.

Ruda en Jef

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Even een update en jullie mening:

Mede organisator Driver70 heeft (vermoedelijk onder invloed van drank en drugs, en dreiging van een criminele bende) zijn mooie Z4 ingeruild voor een "iets" met een dak er aan vast.

Het embleem is nog wel goed, maar tja....."open" heeft voor hem nu een andere betekenis ("ik kan mijn raampjes toch naar beneden doen")

Mijn vraag aan de mensen die mee gaan met de heiderit: Vergeven we deze onwetede, deze "infidel" zijn misstap en mag hij alsnog deze (voor hem laatste rit onder mijn bewind) mee rijden?

Onder de noemer bezemwagen en cateringkar.....wellicht?

Uiteraard kunnen we tijdens de rit ons ongenoegen laten blijken door het roepen van "boeoeoeoe" zodra hij uit zijn vastdak auto stapt.

Graag jullie reactie(s)

en...vergeten jullie niet dat 10 augustus uiterlijk de betaling binnen dient te zijn...mocht je binnenkort op vakantie gaan, of al op vakantie zijn......hou er rekening mee :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.