Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Is er bij Il Camino eigenlijk voldoende parkeergelegenheid? Vanuit ons hotel (Veldenbos) is het namelijk maar 5 minuten lopen. Kan de auto dus ook daar even laten staan...

Link naar reactie

Dan doe ik mijn uiterste best om goed weer te roggelen www.ikwilgoedweertijdensmijnrit.com

Parkeren kan bij de Emté die heeft een redelijk P-plaats

Ga er vanuit dat er die ochtend nog niet veel plekken in gebruik zijn.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Helaas, in verband met andere plannen kunnen we niet mee met deze prachtige rit <_<:( ik moet ons dan ook hierbij afmelden, of de rit wordt verplaatst naar de zondag :sFun_whistle: dan wordt het een ander verhaal.

Link naar reactie

Betalingen bijgewerkt t/m 26 juli

BMXers Jullie zijn nu op plaats 30 en krijgen dus een startbewijs :-)

Betalingen die verwerkt zijn worden middels kleuren aangegeven in post 2 van dit topic

Letten jullie op de uiterste betaaldatum van 10 augustus? Duurt nog ffkes maar toch...

Link naar reactie

Zal mijn aanmelding nog even volledig maken: 2 personen met lunch ('s avonds al andere BBQ-verplichtingen...). Kunnen we dan na de lunch nog wel een stukje mee-toeren, of worden we dan direct verstoten?

Zal het geld nu ook meteen even overmaken. Tot de 29e!

Link naar reactie

Klopt, die is binnen waarvoor dank

In verband met vakantie kan ik helaas niet dagelijk de betalingen checken en bijwerken, waarvoor graag jullie bergip.

Zodra ik een fatsoenlijk signaal heb ga ik er mee aan de slag......en werk alles bij.

Let wel, de 10e uiterlijk dient je betaling binnen te zijn......!!!

Link naar reactie

Even een update, bijwerken van het topic gaat nogal moeizaam op de Franse 3G verbinding.

Wel alvast hier bijgewerkt de betalingen zodat mensen weten dat ik het ontvangen heb:

maRRco

Bojan (grtzzzz terug :-)) (Helaas alleen tot lunch :-()

Als je trouwens tot en met de lunch mee wil rijden is het uiteraard geen probleem om tot aan de diner locatie mee te rijden, gezellig zelf!

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.