Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Helaas moeten wij ons weer afmelden. Wij moeten uitgerekend die dag onze Berner Sennen pup ophalen uit het nest. Jullie zullen begrijpen dat dit net iets belangrijker is. Ik wens jullie allen een hele fijne dag.

Prima, Ik stort het geld binnenkort een keer terug! Wil je nog even de naam van de tegenrekening laten weten zodat ik niet tussen alle betalingen hoef te gaan zoeken?

Bij deze sluit ik alle IN en UIT schrijvingen.....is je geld nog niet op de rekening binnen gekomen dan heb je pech en kun je niet meer mee.

Ik stort het geld dan zo snel mogelijk terug nadat ik het ontvangen heb.

Ga ja na dit moment nog uitschrijven dan is er geen restitutie van overgemaakt geld, ik heb zojuist definitef door gegeven hoeveel man er komt en wat ik ga afrekenen.

Ik heb echt geprobeerd om alles netjes op te lossen maar ben er meer dan klaar mee.

Dit is tevens de laatste rit die ik organiseer.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

Hier wil ik toch graag even op reageren...

Alles valt of staat met het organiseren en communiceren richting de horeca. Indien de organisator aangeeft dat hij/zij gegarandeerd met 80 man komt opdraven en het blijken er een week voor tijd slechts 60 te zijn, ja dan heb je iets om je over te kunnen schamen. Indien je communiceert dat je minimaal 30 man hebt en het er mogelijk 60 kunnen worden, dan is er m.i. niets aan de hand. Let wel, ik spreek uit eigen ervaring!

Je kunt beter afspraken maken met horeca die je nog omhoog kunt bijstellen dan naar beneden. Ga je strak op het randje zitten, dan wordt het tricky. Zoals al eerder een keer gemeld, heb ik het met de horeca slechts 1x gehad dat men al een week van te voren wilde weten wat het definitieve deelnemers aantal was en betaling direct diende te worden gedaan. Ik ben toen op zoek gegaan naar een andere plek. 90% heeft aan de donderdag te voren genoeg om rekening te kunnen houden met inkoop, 10% mag zelfs nog op zaterdag ochtend (even uitgaande van een rit op zondag). Ook komt het nog wel eens voor dat zich iemand de avond voor de rit of op de ochtend zelf aanmeld, ook hier is nog nooit een probleem mee ontstaan.

Als horeca jou het mes nav een 4 tal no-showers op de keel gaat zetten, heb je m.i. toch de verkeerde locaties uitgekozen. En laat betalers zijn er altijd, maar met een beetje terugzoeken in aanmeldtopics valt een hoop te achterhalen of mensen wel/niet komen opdraven.

Even voor de duidelijkheid, ik schop hier niet tegen jou als persoon aan, het is mij er meer aan gelegen anderen duidelijk te maken dat men zich vooral niet moet tegenhouden om ritten te organiseren omdat ik zelf heel andere ervaringen heb.

Het zou mooi zijn als je je eindbeslissing nog eens in heroverweging wilt nemen...

Iedereen veel plezier alvast de 29e.

En richting horeca denk ik dan altijd: wie betaalt, bepaalt...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik ga verder niet meer in op dit soort zaken aangezien ik de voorpret voor de rit niet wil verpesten voor de mensen die wel op tijd doorgeven en geld op de rekening storten.

Vragen, opmerkingen en meer van dat graag per PM, sta altijd open voor een mooie disussie.

Bovenstaand verhaal van BMW-Z-CSi is trouwens geen vrijbrief om alsnog terug te trekken uit deze rit, zoals vermeld zal er geen restitutie van gelden plaats vinden

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Betalingen dienen uiterlijk 10 augustus binnen te zijn

Intussen is het, let wel 20 augustus, moeten mensen nog reageren, betalen, trekken zich terug.

Als je niet zeker bent van je zaak....geef dat dan op 10 augustus uiterlijk aan...

Dat heeft dan verder niks te maken met de uitbaters...

Wat betreft vrijbrief, jij bent een admin en schrijft dat het bij jouw ritten nog op de dag zelf kan....ik heb het alleen vermeld zodat straks geen mensen komen "maar bij een admin zijn rit kan het wel"

Ik ga voor mooi weer de 29e veel plezier want dat is waar ik voor sta en mensen gun...

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Administrator

^Roy, ik heb dezelfde ellende gehad met de Limborit van dit jaar en heb er wel van geleerd.

Gelukkig waren mijn lunch en diner locatie redelijk soepel in de plussen en de minnen.

Ben wel met je eens dat de mensen iets beter kunnen reageren / op tijd betalen maar dit weerhoud

me niet om een leuke rit te organiseren voor een brede leuke groep mensen. Dus in 2016 gewoon weer!

Roger

ps, Rob is volgens mij geen Admin :)

en nu duimen voor goed weer :thumbs_up:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

jij bent een admin en schrijft dat het bij jouw ritten nog op de dag zelf kan....ik heb het alleen vermeld zodat straks geen mensen komen "maar bij een admin zijn rit kan het wel"

Ik admin? Wat weet jij wat ik niet weet?

Link naar reactie

Ik denk dat je dit soort akkefietjes moet verwachten als je iets organiseert en misschien kun je er dan soepel mee omgaan.

De volgende keer ben je hierop voorbereid.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat als Ruud19 mij niet had verteld dat hij niet meekon, en ik was gaan kijken waar het over ging dan had je er nog een gehad die niet kwam opdagen.

Dus zo zie je maar weer dat het nu eenmaal en gedoetje is maar alles komt weer op zn pootjes terecht,de lessen zijn geleerd,en de volgende keer word groter en beter!

Link naar reactie

Zojuist de centjes overgemaakt. Redelijk laat maar ja. Druk leven druk bestaan en om die reden ook niet dagelijks met mijn bankzaken bezig. Ik had echter al wel aangeven dat de centjes er deze week aan zouden komen. Nu lees ik op eens dat het geen zin meer heeft :blink:

Jammer. Ik keek uit naar deze rit.

Link naar reactie

Ik zal nog even kijken op de rekening straks, maar als je in je post aangeeft dat je het zsm over maakt en 3 dagen later meldt dat het nu over is gemaakt.....ik snap dat je druk bent maar dat noem ik geen zsm

Maar goed soms laat ik mij meeslepen door emoties, soms lijk ik net een mens :blink:

Link naar reactie

Ik stel een slotje voor ,laten we gewoon naar zondag ZATERDAG (natuurlijk) uitkijken en er niet meer over lullen!

Wie komt die komt ,wie niet komt heeft pech!

Ik zal er iig wel zijn!

aangepast door sandere39
  • Like 1
Link naar reactie

Leuk en aardig zo'n slotje maar ik wil eerst wel even weten hoe het afloopt.

Ik zal nog even kijken op de rekening straks, maar als je in je post aangeeft dat je het zsm over maakt en 3 dagen later meldt dat het nu over is gemaakt.....ik snap dat je druk bent maar dat noem ik geen zsm

Maar goed soms laat ik mij meeslepen door emoties, soms lijk ik net een mens :blink:

Geen probleem. Ik wacht je reactie geduldig af.

Link naar reactie

Met 25 auto`s en 45 deelnemers tot aan de lunch en 23 mensen voor de BBQ, mooie opkomst!

Hoewel de weersverwachtingen niet helemaal uitmuntend zijn, vertrouw ik erop dat de weergoden ons gunstig gezind zijn.

We hebben namelijk mooi weer nodig voor de rit, foto`s voor onderweg (daarover later meer) en natuurlijk The Gallery en BBQ-en.

Link naar reactie

Dat zeker, binnenkort vinden jullie de bestanden in je PM box.

Met een gebruiksaanwijzing want we gaan door een weg waar Tyre niet komt, gelijk al een het begin en echt een heel mooi stuk Nederland.

Dit betekent dat ik wel met wat geknutsel een TomTom bestand heb voor de gehele ochtend (dus ook het deel waar Tyre niet zou komen) maar voor Garmin heb ik die helaas niet. Ik heb geen Garmin om mee te testen.

De TomTom bestanden zouden goed moeten zijn die zijn gereden.

Ik wilde toch op een of andere manier proberen het clubje een beetje compact te houden hoor, is veel leuker natuurlijk.

De routeboeken zijn ook al geprint en de speech wordt geschreven as we speak, 3 hele zinnen lijkt mij meer dan zat hahaha

Welkom

We gaan zo rijden

Veel plezier

Kortste speech ever!

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.