Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^ hulde voor de man die lu... euuh even hier de spijker op z'n kop slaat.

Ik heb bij de laatste lokale ritten al lager ingeschaald bij de horeca. Ze krijgen er liever 20 man bij dan dat er afhaken.

Link naar reactie

De startlocatie gaat inderdaad speciaal voor ons open, the Gallery houdt rekening met een goede opkomst, en eindlocatie moet ook inkopen doen voor de bbq.

Kort gezegd weet ik inderdaad nog niet hoe ik da ga verkopen bij deze mensen waar ik enthousiast heen ben geweest om afspraken te maken en, voor mijn gevoel, scherpe prijzen neer te zetten.

Het zou dus zo maar kunnen dat de prijzen hoger worden.....en hoe verkoop ik dat nu weer aan de mensen die wel normaal ingeschreven hebben, en betaald hebben?

  • Like 1
Link naar reactie

Volgende staat nog open, te betalen of laat in ieder geval wat horen.

De volgende betallingen staan nog open:

  • Buuze - Full options 2 personen
  • ZZZ-Woudsend - Lunch 2 personen
  • Z4MR - Interlagosblue (onder voorbehoud van natuurrampen)
  • BMXers - Full options 2 personen
aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Wij zitten ook op rolafstand van Nunspeet.... Wij komen vrijdagmiddag aan op het Roompot-park.
Dus een gezellig samenzijn met wat versnaperingen is zeker niet verkeerd! :lol::gathering::chef:

Link naar reactie

Van ons naar Nunspeet is 50 minuten....wij willen best die kant op komen voor een borrel;-)

Maar ik wil voor een select aantal...man of 6... Bij goed weer wel de Q aansteken tegen kostprijs, delen we eten en drank gewoon met zijn alleen.

Mocht er iemand interesse hebben...pm maar...en anders komen we wel richting Nunspeet

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Wij zitten 2 nachten in Beekbergen, centraal tussen start en finish, dus wat ons betreft kan het alle kanten op gaan : :drank: of :popcorn: of :gathering: of :grill: of :chef:

(S.v.p. doorhalen wat niet van toepassing is ) :cool2:

aangepast door Shoveltje
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Even een melding namens Lady&Co. Die gaan sowieso mee, alleen lunch, geen diner. 2 personen en Igor. Zijn als het goed is morgen weer in het land.

Link naar reactie

Was even voor zaken in België, en helaas niet aan ritten gedacht. :muur:
Dat is ook niet zo vreemd, want dit is pas de tweede dit jaar (sorry er was ook de Limbo rit :kisstogether: )

sorry, sorry, sorry, voor de organisatie is het zeker niet leuk ( understatement) als er laat of niet wordt gereageerd. :blush:
Daar weten we alles van.

We hebben gezegd alleen rit en lunch, maar als Igor op het terras van het restaurant mag willen we graag
deelnemen aan de BBQ :grill:

Maak nu €110,00 over op je rekening, mocht het niet doorgaan met de BBQ dan zie ik het teveel wel retour :wave:

Succes met jullie verdere organisatie

GreetingZZZ/ZZZ

Hoop dat we dakloos kunnen :wub:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.