Ga naar inhoud

29 aug: inschrijving gesloten! Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

och misschien wel gewoon weekendweek en aansluiten op de volgende rit :rolleyes:

Ons weekend Sauerland begint vrijdag 28 Augustus, met als beginpunt de Heide rit op 29 augustus :) en einddatum zal ergens achter in week 37 zijn :rolleyes:

Ik heb er net 14 dagen vrij voor genomen

Link naar reactie

Hoi Jef,

Ik heb je er bij gezet, voor het moment op de reservelijst.

We moeten over een tijdje kijken hoe het staat met de mensen die zich al hebben aangemeld.

Als er daar eentje vanaf valt ben je aan boord, tevens is er og de optie van de 26e auto :clapping:

Maar voorlopig staan je op nummer 1 op de reservelijst, dat is op zich de beste positie,....van de reservelijst

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Afgelopen zondag hebben we de ochtend en middag route verkend.

Er moeten nog wat kleine aanpassingen aan gedaan worden, maar voor het grootste deel hebben we de rit rond.

Het beloofd weer mooi te worden, zondag was natuurlijk heerlijk cabrio weer dus we hebben echt mooie voorproefjes gehad.

En dan staat er nog eens niet heel veel in bloei dus het kan alleen maar beter worden.

We hebben mooie smalle wegen, een erg mooi stukje bos, rivieren, platte land en mooie uitzichten voor de boeg.

Hoewel het een aardig lange rit is, verwachten we enkele verrassende en mooie foto locaties aan te kunnen doen.

Neem dus je camera mee!

Tevens hebben we al enige ondernemers benaderd voor lunch en diner, hierover bij definitieve reservering meer.

De lunch zal in ieder geval genoten worden bij The Gallery, lekker eten, goed gezelschap en mooie auto`s om te bekijken...

volg het topic en blijf op de hoogte van de nieuwtjes

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Roy zet mij maar als ga mee en full options ;-)

wie met me mee gaat weet ik nog niet.

Link naar reactie

@Cabriofirl72 check aangepast

@Vanesco, jullie staan bovenaan de reservelijst mocht er iemand afvallen, tevens kunnen we vast wel wat regelen voor 1 of 2 auto`s meer :clapping:

@Buuze, nummer 2 op de reservebank, maar zoals hierboven te lezen valt er vast wel een mouw aan te passen :punk:

Momenteel ben ik even te druk om heel veel tijd in de rit te steken, maar binnenkort kan ik vast meer vertellen....we hebben tenslotte ook nog even.

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Start van topic aangepast:

-Start in de buurt van Nunspeet (zsm meer info)

-Lunch in The Gallery te Brummen

-Diner (BBQ) in Musschenberg in Beek-Ubbergen.

-Graag even allergie of vegetarische zaken per PM

-Betalingsgegevens geplaatst.

Voor vragen aangaande lunch en diner kun je uiteraard altijd bij ons terrecht. (graag per PM)

Link naar reactie

Jullie staan op de lijst :clapping:

Zoals je ziet staat er bij een behoorlijk aantal namen "onder voorbehoud" dus ik vermoed dat er nog wel ergens een plekje vrij is voor jullie.

En anders, als er niet te veel extra mensen zijn, passen we gewoon een mouw aan <_<

  • Like 1
Link naar reactie

@NijmegenBMWZ3M; we starten in Nunspeet dat is nou niet echt dicht bij huis :lol: Zelfs als organisatie moeten we een klein stukje tuffen naar de startvlag

Zowel jullie als ZZZ-Woudsend zijn toegevoegd aan de lijst. Komt vast wel goed!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.